marți, 28 iulie 2015

MĂICUŢA DOMNULUI PLÂNGE ÎNTR-O SFĂNTĂ ICOANĂ, DINTR-O BISERICĂ SFÂNTĂ , SITUATĂ LA EST! NE ASTEAPTĂ VREMURI TULBURI !

                                                                     27  Iulie 2015 , ora 19,30 !

                                                   Dragii mei, 

În această seară, îmi făceam Rugăciunea, la locşorul meu, din căsuţa mea. 
Fără să vreau lacrimile-mi curgeau şi-mi frigeau obrajii.
Mă rugam cu toată fiinţa mea, la MĂICUŢA  DOMNULUI, Pururea Prea Curata Fecioara Maria, Născătoarea de Dumnezeu.
Simţeam că Rugaciunea mea, ajungea chiar în acea clipă la Măicuţa  Domnului.
Aud glas dragii mei , care Îi cântă MAICII  LUI  DUMNEZEU ,aşa :
                 "Împărăteasă  de-a pururea , 
            Cuvântul Adevărului Tău !"
 
Si dintr-odată dragilor, nu mai sunt la locul meu de-acasa de Rugaciune, ci sunt singură, într-o Sfântă Biserică înspre Est, chiar lângă Iconostas; acea piesa de mobilier pe care se aseaza Sfânta Icoană a Învierii Domnului, precum si Cea a Sfantului din Sarbatoarea zilei, si nu in ultimul rând, Sfânta Icoană cu Hramul Sfintei Biserici.

  Tetrapod-potir disc-iconostas.      The katolicon of the Dormition Lavra in Univ (Studite Monks):.

În mijlocul Iconostasului dragii se afla la orizontală ,o singură Sfântă Icoană ;cea a Maicii Lui Dumnezeu. 
O Lumină aurie, apărută din Cer, lumineaza Iconostasul în întunericul din Sfanta Biserică. 
Iar acum văd dragilor, această Sfântă Icoană a Maicii Domnului:
                           .                      .

Aşa cum era aşezată pe Iconostas, SFÂNTA  ICOANĂ a Maicii Lui Dumnezeu , a început a plânge în timp ce eu priveam la ea, dela circa 1 metru distanţă.
Simţeam căldura Lacrimilor Sfinte ,atunci când alunecau pe obrajii prea  sfinţi ai Maicii ! 
Văd dragii mei, o Mână de bărbat, precum si un pic din vesmantul negru din jurul taliei,care a apărut din senin , în faţa Iconostasului.
Era Mâna unui Preot, dar care Preot nu se lăsa văzut la faţă, sau la trup. 
În Mâna sa dreaptă, acest Preot cu veşmânt negru, avea o bucata de vată medicinală, si cu această Vată, aduna ,(stergea ) lacrimile Maicii Domnului ,care curgeau în şiruri pe obrajii Sfinţi.
Desi eram mai la distanţă, simţeam mirosul Divin al LACRIMILOR PREA  SFINTEI  NĂSCĂTOAREI de DUMNEZEU.
Era un miros de MIR dumnezeiesc, care a înmiresmat toată Sfânta Biserică. 
Dragii mei, vom auzi cât de curând de SFÂNTA  ICOANĂ a MAICII  DOMNULUI, care va plânge cu LACRIMI de MIR înmiresmat.
Faptul că mi s-a arătat această MARE MINUNE, mă duce cu gandul la vremurile pe care le traim: seceta , furtuni si vijelii, incendii, si cine stie ce mai urmează.
MAICA  DOMNULUI plânge pentru noi Fiii Săi, deoarece vom trece prin grele încercari si suferinţe. 
Să plângem si noi ,pentru Bucuria de a fi ocrotitţi de Măicuţa Domnului, care Şi-a clădit GRADINA  RAIULUI la noi în România, şi care, Se va bucura si de cel de-al Doilea Ierusalim, ce va fi tot în ROMÂNIA, Ţară aleasă şi atât de iubită de Bunul Dumnezeu.  
Dragii mei, să dăruim dragoste Semenilor nostri, si vom primi înzecit de la Dumnezeu si de la Maica Domnului, Dragoste si ocrotire,atât pentru noi ,cât si pentru toti cei dragi nouă.
                                            Cu dragoste, MARIA.   

Un comentariu:

  1. Fecioara Maria prevesteste timpul de prigoana si de razboiul ce se apropie.

    RăspundețiȘtergere