joi, 23 iulie 2015

LA 12 - 13 MARTIE , TOATĂ ŢARA APROAPE ! GLASUL DE LA RACLA CUVIOASEI PARASCHEVA ! OARE CE SE VA ÎNTÂMPLA , LA 12 - 13 MARTIE ?

                                                                         21 Iulie 2015, ora 13,45 !

                                                        Dragii mei,

În această după amiază, la această oră , mă aflam în CATEDRALA MITROPOLITANĂ din Iaşi,la Racla Sfintei Cuvioase Parascheva.
Multi credinciosi, stateau la rând în mare liniste ,ca sa atinga Sfintele Moaste ale Prea Cuviosei Parascheva şi să se roage din toata inima lor.
Slujbă, nu era în Sfanta Catedrala, deoarece era o zi obisnuita.
 Mitropolia din Iasi (Catedrala Mitropolitana a Moldovei si Bucovinei)vesminte-cuvioasa-parascheva
Şi eu mă rugam cu dragoste si cu lacrimi fierbinţi, când aud dragii mei un glas în dreapta mea, un glas tainic ,care făcea un Anunţ.
                                          Citez :

               "Toată Ţara aproape, la 12 -13 Martie.
                Aproape ,la 12 -13 Martie ! 
               Toată ŢARA aproape !" 

Dragii mei, eu nu stiu despre care An cu 12 -13 Martie, este vorba, si ce se va intampla atunci.
Dar DUMNEZEU este mare si puternic, şi numai EL ne poate apăra si scoate din tot necazul.
Ce va fi fratilor, nu am de unde sa stiu; dar vom afla împreună ce va fi.  
Să ne rugam fratilor , cu toata inima noastra,si din tot sufletul nostru, la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa  Domnului, ca să fim apărati de tot răul si de tot necazul, AMIN !
                            Cu dragoste, Maria.  

              

                      

                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu