joi, 23 iulie 2015

MEDICINĂ ! VIPERĂ - VIPERIN !

                                         Noapte de 21 - 22 Iulie 2015, ora 1,15 !

                                                Dragii mei, 

În această noapte, în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, aud un glas care spune aşa : 

                             "Viperin !

Descrizione Vipera berus 7434.jpg.

                               Viperin !
    Acest VIPERIN , se usucă prin Salniliton 
!" 
                  (posibil Salnilitor)
Este posibil ,să fi înţeles eu gresit ultima literă.
Important este că ,am aflat că urmează să se descopere ceva nou, împoriva muscaturii de Viperă.
Ce anume ? Eu nu stiu dragilor, pentru că nu mi s-a descoperit si nici nu ma pricep la Medicină.
Datoria mea a fost ,sa scriu aici ceea ce mi s-a spus referitor la Viperin.
Daca voi cunoasteti ceva mai mult, astept cu drag Comentariile voastre. 
                            Cu dragoste, Maria.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu