luni, 22 iunie 2015

UN CUTREMUR PROVOCAT DE MÂNA OMULUI !

                                                                     21 Iunie 2015, ora 15,34 !

                                                     Dragii mei,

               Tot astăzi, în timp ce scriam aici la calculator, aud un glas care spune ceva de un CUTREMUR.
Glasul spunea aşa :

              "Ştii toate acelea care le-ai adus tu ?
             O să facă un Cutremur....!

Iar răspunsul a venit de la un altul ,care confirmă  aşa :
                 Da ! Să facă un Cutremur !"
Iar glasul s-a stins, şi eu am notat cu uimire cele auzite.  
Pentru că ,nu ai cum să nu râmâi uimit, când mâna omului caută să facă rău Semenilor săi.  
Dragii mei, vom auzi de un CUTREMUR de PĂMÂNT ,care se va manifesta mai intens, si care , nu va fi unul natural, ci va fi unul provocat de mâini criminale.  
                                                   Cu dragoste, Maria.  
 

4 comentarii:

  1. Doamna maria sa va tina dumnezeu sanatoasa si sa va mantuiasca va rog din suflet sa va rugati si pentru mine ilie sunt un pacatos care am 4 copii si ma parasit nevasta 3 copii au fost incredintati de instanta mie 2 baieti si o fata cea mai mare de 17ani maria sa luat dupa mama ei si a luato pe cai gresite va implor sa va rugati si pentru mine ca eu sunt un pacatos sa gasesc si eu o mama pentru copii mei pe dumneavoastra va asculta dumnezeu va rog va rog si daca va raspunde domnul iisus despre mine va rog din suflet sa faceti referire la mine in blogul dumneavoastra nu am faceebok nu mai pot credetima ajutatima va rog cu rugaciunea doamne ajuta si sarut mana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilie ! Ai un nume frumos, un nume de SFÂNT pe care il sarbatorim la 20 iulie.
      Ma rog la BUNUL DUMNEZEU si la MAICA DOMNULUI, sa-ti daruiasca sanatate si putere ca sa poti sa-ti cresti copilasii.
      Mama pentru copiii tăi ,nu vei mai gasi ! Nevasta pentru tine, da! Dar MAMĂ la copii nu vei gasi. Nimeni nu-i va putea iubi mai mult decât MAMA care i-a nascut. Din suflet ma voi ruga pentru tine si pentru copilasii tai,ca sa aveti pace si liniste in casa si sa fiti sanatosi. DOAMNE AJUTA !

      Ștergere
    2. Va multumesc doamna maria din suflet dar se mai poate numi mama nici nu mai vroia sai vada ia luat mintile amantul cu 10ani mai tanar un copil de 27 de ani ea 36 de ani oare mai este mama ? Va multumesc pentru raspuns si rugaciunile dumneavoastra simteam ca o iau razna cu capul nu mai am somn deun an jumatate sarut mana doamne ajutane pe toti ilie

      Ștergere
    3. Doamna maria tot eu sunt ilie am uitat sa va spun ca am incercat sa ma impac cu ea dar isi batea joc de mine cu amantul ca sia gasit ca face ca drege din fraier nu ma scotea nu stiu cum a decazut asa ca mergeam de mana la sf. Biserica faceam cu ea pomeni parastase si acum isi bate joc de mine si de copii nostri parca nu mai este ea o cheama florentina oricum o iert ca si dumnezeu sa ne ierte dar mia spus niste cuvinte de ocara si bataie de joc de era sa ma omoare am slabit20kg am crescut amandoi de mici ea18eu21 cand neam luat si dupa 16 ani si 4. Copiisa Imi faca asta ma daramat rugativa si pentru mine si Imi cer iertare daca vam suparat cu necazul meu va urmaresc cu drag blogul sarut mana

      Ștergere