luni, 15 iunie 2015

LA 13 IANUARIE ! LA 13 IANUARIE S -AR PUTEA SĂ VINĂ !

 c                                             30  Ianuarie 2015, ora 7,45 !
                                                 Dragii mei,

În această dimineaţă de Ianuarie, în timp ce mă rugam la BUNUL  DUMNEZEU si la MAICA  DOMNULUI, aud un glas care imi spune asa :
                      "Problemele  nu vă vor afecta !
                 S-ar putea ca  la 13  ianuarie , să vină cu....!"
  Iar glasul nu a mai spus nimic ; nu a mai dorit sa-mi mai descopere si continuarea. 
 Cert este dragilor, că la 13 Ianuarie, nu stiu care an, se va petrece ceva la nivel mondial.
Ce va fi, eu nu stiu! Dar nu-i asa? Vom afla impreună !
                                    Cu dragoste, Maria.

Un comentariu:

  1. https://vremuritulburi.wordpress.com/2015/06/14/romania-un-rai-de-sfinti/
    România – Un Rai de Sfinți
    Cimitirele noastre sunt pline de sfinții lui Dumnezeu, neștiuți de nimeni. Gropile comune de pe lângă marile lagăre și închisori comuniste sunt pline de sfinți mărturisitori. Pădurile noastre ascund cruci pusnicești încă necunoscute. Mănăstirile noastre, casele noastre sunt înconjurate de sfințenie! Duminica a doua după Pogorârea Duhului Sfânt este a lor, a sfinților români. O duminică în care graiul românesc răsună în Împărăția lui Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere