marți, 23 iunie 2015

UN CER DE NOAPTE SENIN, UMBRIT DE O DUNGĂ LATĂ ŞI DENSĂ , DE CULOARE BLEUMAREN .

                                                                  
                                               Noapte de 21 -22 Iunie 2015, ora 2,30 !

                                                                                     Dragii mei, 

La această oră scriam la calculator,când văd deasupra mea, ca şi dincolo de plafonul camerei mele, văd un Cer de noapte foarte senin si fara nicio Stea.
Brusc pe Cer dragilor, a apărut o dungă bleumaren si densă, care se intindea de la Est la Vest.
Culoarea Limbii bleumaren , arăta ca în poza alăturată:

cer seninTemperaturile continuă sa crească uşor.
La aparitia acestei Limbi bleumaren, simteam dragilor chiar deasupra capului meu, o atmosferă ca de gheaţă .
Simţeam o teamă în suflet, o teamă ca atunci când începe ,câte o furtuna puternică,care aduce si frig puternic.
Nu era ceva trecator; ci era ceva ,ca si când am fi tăiat dintr-o stâncă si am pus bucata dreptunghiulară,  ca un palos întins pe Cer ,deasupra Pământului.
Dragilor, eu nu stiu ce va fi si cum va fi, având in vedere un astfel de CER.
               Dar vom asista împreună la o asa schimbare.
                                                    Cu dragoste, Maria.

Un comentariu:

  1. Este linia NATO care s-a asezat la granita cu Rusia in urma amenintarilor acesteia.
    (Tarile Baltice, Polonia, Romania, Bulgaria).
    Semnul NATO este o stea albastra.

    RăspundețiȘtergere