marți, 23 iunie 2015

PATRU AŞTRI ALINIAŢI PE BOLTA CEREASCĂ !


                                                     21 Iunie 2015, ora 15,20 !

                                                Dragii mei, 

Tot astăzi stând în pat cu ochii închişi, văd spre Sud, pe Bolta Cerească ca de noapte transparentă, care aera foarte apraope de Pământ, văd dragilor patru AŞTRI !
Trei AŞTRI, erau ca niste semilune, si toţi aliniati unul lângă celălalt.
În stânga cum priveam eu, adică spre Est orientat, lângă ceilalţi 3 Astri aliniati, mai apare încă unul, care are forma LUNII  de pe Cer.
Acest ASTRU ,alb orbitor de stralucitor, pulsa încontinuu. 
Nu se stingea, ci doar îsi mărea stralucirea atunci când pulsa. O dată se aprindea mai tare, apoi isi retragea stralucirea, si tot asa încontinuu făcea.                       




   .

Era daca vreti ,ca un mare Far, care pulseaza continuu.
Brusc fratilor, nu mai sunt cu sufletul in patul meu, ci sub CERUL liber, un Cer de noapte transparentă, unde în dreapta mea, pe strada, se află o femeie, care mă ia pur si simplu de mână şi-mi spune : 

  • "Este un Avatar !
  •  Ai să vezi tu , o poză frumoasă !"
  •  Şi mă ia de mână ,şi-mi arată cei patru ASTRI de pe Bolta Cerească.
  • Astrul  sub formă de Lună cereasca, se comporta exact ca un FAR. Se aprindea orbitor, ca apoi sa-si diminuieze stralucirea fără ca să se stingă.
  • Dragii mei, eu nu stiu ce inseamna toate acestea, dar astept cu interes si cu mult drag COMENTARIILE  voastre.
  •                                      Cu dragoste, Maria.

AVATÁR, avataruri, s. n. (În unele concepții religioase) Reîncarnare succesivă a unei ființe. ♦ (Fig.) Transformare neprevăzută (și chinuitoare) care intervine în evoluția unei ființe sau a unui lucru. – Din fr. avatar.
Sursa: Dicționarul explicativ al limbii române, ediția a II-a | Permalink

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu