joi, 25 iunie 2015

TURCIA ! SCINDAREA TURCIEI !


                                                          23  Iunie 2015, ora 6,25 dimineaţa !

                                                 Dragii mei,

În această dimineaţă mă trezeste un glas, care-mi strigă tare ceva despre TURCIA !
TURCIA dragii mei, va avea grave probleme în interiorul ei.
Iată ace spunea acel glas :

                "TURCIA !
      L-au pierdut prin scindarea  TURCIEI !"

Dragii mei, ce se va pierde unei scindări a Turciei, in urma unei fractionări, despărtiri a Turciei, eu nu stiu.
Dar ceea ce stiu cu siguranţă, este că vom auzi de TURCIA care va avea mari probleme.
                                     Cu dragoste, Maria.    



5 comentarii:

  1. Cel care este ortodox si mandru ca este roman, a dat aprobare pentru construirea celei mai mari moschei din Europa in conditiile in care tarile din Europa au inceput (cam tarziu) sa se opuna extinderii islamului.

    Din cauza lui Ponta o sa ajungem "Noua Mecca" in loc de "Noul Ierusalim".
    .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. -Nu trebuie sa te ingrijorezi in aceasta privinta, are grija Dumnezeu de extinderea asta!
      -Iar in privinta construirii unei moschei sau a altei cladiri de ce sa nu construiasca, creste consumul, creste turismul si implicit banii la buget!

      Ștergere
  2. Corectie, am scos un a si am pus o virgula :
    "L-au pierdut (TAROM) prin scindare, TURCIEI !""

    Ponta negociaza direct in Turcia vinderea a 50% din TAROM.
    Avem si experienta cu KazMunayGaz.
    .

    RăspundețiȘtergere
  3. Victor Ponta a fost foarte aproape sa ajunga presedinte, adica in caz exceptional (razboi), comandant suprem al fortelor armate !!!
    Uitati-va la el pe la cine fuge, Putin si Erdogan.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am nimic impotriva scindarii Turciei! Ehee, ma gindeam,uite cum se intoarce roata.... Sa sufere is ei ,ca destul au facut pe altii sa sufere! Deunazi,intrebasem pe un turc:mai ,ce a fost strabunicul tau?Ce meserie a avut? Raspuns: a fost otoman,adica soldat! Astora trebuia sa lise ceara daune de razboi! Ma gindeam la aurul din bazarul din Istanbul.Pai de unde au ei atita aur? Mare parte de la noi! Atunci sa sufere si ei pentru cit au suferiot si strabunii nostri!

    RăspundețiȘtergere