sâmbătă, 27 iunie 2015

NEVADA ! OAMENI CU ACOPERISUL DISTRUS !

c
                                                                 27 Iunie 2015 ,ora 17,03 !

                                                    Dragii mei, 

Tot în această după amiază, si tot in faţa monitorului fiind , aud un glas care strigă pur si simplu :

                   "Nevada !
                 Oameni cu acoperisul  distrus !
                 Nevada  distrusă !"                                                                      
                   Tag: Las Vegas Nevada Wallpapers, Images, Photos, Pictures and ...,

Moment în care, văd în stânga mea cu cel de-al treilea ochi, pe care mi l-a dăruit BUNUL  DUMNEZEU, văd un oras foarte aglomerat ; vad copii multi, femei si bărbati si case distruse, acoperisuri făcute praf.
Era o adevarata catastrofa ceea ce vedeam.
Erau si multi oameni de culoare ,cu tot cu ai lor copilasi, care stateau pe trotuoare , pe acoperisurile distruse, precum si prin pomi .
Dragii mei, eu nu stiu ce se va intampla în NEVADA !
Din nefericire ,ceva tragic se va intâmpla cu 
STATUL  NEVADA !
Să ne rugăm fratilor, pentru ca BUNUL  DUMNEZEU si MĂICUŢA  DOMNULUI, să nu-şi întoarcă Faţa Sa de la noi robii Săi, si să ne ajute ca să gasim Calea cea bineplacuta Lui, si care sa ne ducă spre mântuirea sufletului.
                                        Cu dragoste, Maria.  


  1. Las Vegas - Wikipedia

    ro.wikipedia.org/wiki/Las_VegasCached
    Stat Nevada; Comitat Comitatul Clark; Guvernare - Primar: Oscar Goodman - Manager: ... care este considerat cel mai mare oraș fondat în secolul al XIX-lea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu