joi, 25 iunie 2015

LUNA DE PE CER , CUM NU A MAI FOST PÂNĂ ACUM !


                                                 Noapte de 24 Iunie 2015, ora 23,30 !

                                                                            Dragii mei, 

În această noapte, în timp ce scriam aici pe Blog, văd la un moment dat desi eram cu ochii pe monitor, vedeam in stânga mea, un Cer de noapte albastra fara de Stele, dar cu o Lună mai puţin obisnuită.
Întâi LUNA, a apărut chiar deasupra mea, tot sub formă de potcoava si foarte îngustă; la doar cinci minute LUNA  a mai înaintat spre Est. 
De două ori consecutiv ,LUNA si-a apropiat vârfurile atât de mult ,încât aproape că se atingeau .
LUNA dragii mei, avea culoarea galben crud, dar si o formă chiar de potcoavă cu vârfurile foarte apropiate .

Luna Cuarto Creciente | 1280 x 1024 | Download | ClosePer le Immagini sullo Spazio visitate questa sezione:.

Vârfurile LUNII , erau indreptate spre Sud - Est si se miscau de parca se topeau in acel moment.
Dragii mei, eu nu stiu ce poate însemna acest eveniment al LUNII de pe Cer, dar ceea ce stiu este că, nu am mai văzut niciodată asa ceva. 
       Dacă voi stiti dragilor, ce poate insemna acest eveniment, astept cu mult interes COMENTARIILE voastre.
                                     Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu