joi, 18 iunie 2015

FURTUNI VIOLENTE SI VIJELII PUTERNICE !

                                     Noapte de 17 -18 Iunie 2015, ora 1,30 !

                                                                          Dragii mei, 

În această noapte, în timp ce scriam la articolul anterior,văd curtea casei mele,şi cum într-o clipă ,ziua s-a transformat în noapte.
O Lumină roşie a acoperit atmosfera si Pământul, iar copacii se îndoiau până ce ajungeau la Pământ.
Iarba, florile, si tot ce era în gradina, se unduiau de parcă ar fi suflat vântul cu peste 100 km la oră.
Dragii mei, din nefericire, vom mai avea parte de furtuni si vijelii puternice, care vor face multe pagube materiale ,dar vor aduce si multa tristete în inima celor care au muncit, si care vor vedea cum munca lor, se duce de râpă.
Cei doi POLI ai Pământului, au început deja a se îndrepta unul spre celălalt. Din această cauză, au loc si atâtea furtuni si vijelii.
                                        Cu dragoste, Maria.

O potentiala catastrofa: inversarea polilor...

www.ziare.com/magazin/...inversarea-polilor-planetei-1039819Cached
Geologii americani au mai descoperit un exemplu care indica o inversare foarte rapida a celor doi poli. ... inversarea polilor si modificarea c.m terestr
Eu am mai scris despre inversarea celor DOI  POLI, si in luna Aprilie 2015 :
                                17  -18  Aprilie 2015, ora 1,10 noaptea !


                                                                          Dragii mei, 

În timp ce scriam la articolul anterior, văd dragii mei în faţa ochilor mei, în loc de monitor, văd Pământul la rotund ,tăiat în patru.
Partea de jos, din dreapta cum privim, s-a deplasat brusc spre Est.                             

              ... axa de rotaţie a Pământului cu aproape 10 centimetri potrivit ANSA.
Printr-o singură miscare bruscă, Pământul s -a deplasat ca si cum, am da noi înapoi acele de ceasornic, de la ora 18,la ora 15, aceasta a fost deplasarea Pământului .
Dragilor, din păcate asa cum bine a spus un cititor al Blogului, nu vom mai avea nevoie de Cutremure, pentru a se face "curăţenie", şi nici de Bombe Atomice; căci totul se va întoarce pe dos şi va fi un Dezastru  natural.
Mişcarea  Pământului, aşa cum eu am văzut-o, a fost bruscă; cât am clipi o singură  dată din ochi, căci s-a si deplasat cu o pătrime.
Dragii mei, ce va fi si când va fi, vă asigur ca vom vedea împreună.
Să ne rugăm la Bunul Dumnezeu şi la Maica  Domnului, ca să nu-şi întoarcă Faţa Sa de la noi fiii  Săi.
                                       Cu dragoste, Maria.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu