vineri, 26 iunie 2015

MAICA DOMNULUI CU PRUNCUL ÎN BRAŢE , A APĂRUT LÂNGĂ MINE !

                                                        25  Iunie 2015, ora  8,15 dimineaţa !

                                                     Dragii mei, 

Mă rugam la această oră , singură fiind în camera mea.
Şi aşa stând in genunchi ,lângă măsuţa mea cu multe Cărticele Sfinte, văd dragii mei în dreapta mea,  văd cum pe măsuţă apare chiar MAICA  DOMNULUI cu PRUNCUL  IISUS  în brate. 
Arăta ,ca şi cum ar fi iesit in acea clipă din Sfanta Icoana, era vie ,în carne si oase, doar că la dimensiuni mici, pe masuta in fata căreia eram in genunchi.
                                                    Maica Domnului Povatuitoarea (pomenită pe 21 ianuarie).
Dragii mei, asa arăta PREA  SFÂNTA NĂSCĂTOARE de DUMNEZEU cu Pruncutul Iisus Hristos în brate, numai că ,era inconjurata de Lumină albă stralucitoare, in carne si oase, la fel si Pruncul Iisus.
Din Cerul Sfant se aud Cântarile Cetelor de Îngeri ,care cântau dumnezeiesc de frumos asa :

                   "Prea  Sfântă Născătoare de Dumnezeu, bucură-Te , Domnul  este cu Tine !
Bine este cuvântat ,cel ce vine  Întru Numele  Domnului.
    Slavă Tatălui si Fiului şi Sfântului Duh !" 
 Şi auzeam dragilor, cum cânta si Cerul si Pământul, binecuvâtând pe MAICA  LUMINII, pe DUMNEZEU  TATĂL, pe DUMNEZEU  FIUL si pe SFÂNTUL  DUH.
Fratilor, binecuvântaţi să fiţi si voi toti, si sa aducem prinos de multumire Lui DUMNEZEU  si MAICII  DOMNULUI, pentru toate câte ne-a dăruit si ne dăruieste ,în fiecare clipă a vieţii noastre.
Să mergem la Părintele Duhovnic, să ne spovedim si sa ne invrednicim a primi SFANTA  si DUMNEZEIASCA ÎMPĂRTAŞANIE cu Prea Scump şi Prea Sfânt Trup si Sângele Domnului.
Să fim buni si milostivi dragii mei, să ajutam pe cel sărac si bolnav, si sa ne intoarcem la BUNUL  DUMNEZEU si la MAICA  DOMNULUI, trup si suflet ,inima si cuget.
Să iertăm pe cei care ne-au gresit, asa cum si pe noi ne iarta DUMNEZEU ,când rostim Rugaciunea Tatal nostru, unde se spune :
                "Şi ne iartă nouă gresalele noastre, precum şi noi iertăm gresitilor nostri!"
                                         Amin !
                                  Cu dragoste, Maria.  

                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu