miercuri, 10 iunie 2015

SRI LANKA ! ŞAPTE ECRANE PENTRU SRI LANKA !


                                                      9 - 10 Iunie 2015, ora 2,14 

                                                  Dragii mei, 

Doar ce mi-am terminat Rugaciunea si m-am băgat în pat ,căci si aud un glas care întreabă aşa : 

                "Sri  Lanka ! 
              Şapte  Ecrane în Sri  Lanka, aveţi ?
             Aveţi dumneavoastră Şapte Ecrane  în Sri Lanka ?"
După care , glasul dispare ca un ecou, iar eu rămân uimită de cele auzite ,şi nu stiu cum sa -mi explic înţelesul acestor cuvinte.                        
  1. Sri Lanka - Wikipedia

    ro.wikipedia.org/wiki/Sri_LankaCached
    Sri Lanka este o țară insulară asiatică , situată în sudul Asiei, în Oceanul Indian . Are coaste la Golful Bengal , în est, Oceanul Indian în sud și vest ...

     CASA ELKAMINO se află pe coasta de vest a insulei, în raionul ...
     Circuit India de Sud si SRI LANKA, zbor Qatar Airways, perioada 13-31 ...29 mai 2012 Niciun comentariu Sri Lanka , Sri Lanka, Insula de Smarald ....

    Dacă voi ştiţi dragilor ce ar putea însemna, astept cu mult drag si cu mult interes, Comentariile  voastre.
                                           Cu dragoste , Maria. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu