duminică, 12 ianuarie 2014

ROMA TRAGE ÎN MORMINTE !

                 14  Octombrie  2007  seara !

Făceam treabă prin gospodărie, când brusc aud UN GLAS, care strigă, face un anunţ, citez :

             "ATENŢIE  LA  ROMA  !
               ROMA,  TRAGE  ÎN  MORMINTE "!

Clipă în care ochii mi se închid fără voia mea, şi văd astfel O STRADĂ, pe care se află multe materiale aruncate. 
Scânduri erau cele mai multe, si mai mari si mai mici. ; garduri, pereţi, fier rupt, tot ce se poate găsi într-un Cimitir, pe care îl distrugi.Toate erau distruse şi aruncate ca la O GROAPĂ de gunoi, pe această stradă.
Aud UN ALT GLAS, care spune aşa :
               "PENTRU  A  ADUCE  JERTFĂ !
                 JERTFĂ, RĂFUIALĂ !
                HRANA  ŞI  NICI....."!
ŞI GLASUL DISPARE, CA UN ECOU.

Apoi aud un alt Glas, care spune tare supărat aşa :

            "PIATRA  DE  CARE  NE-AM  RUGAT ,
SĂ  PLÂNGĂ  DOI  ANI  ŞI  JUMĂTATE "!
             PORUNCEŞTE  DOAMNE !
             PORUNCEŞTE  DOAMNE  IISUSE  HRISTOASE !
              CÂT  AI  AVUT  DE  PĂTIMIT, HRISTOASE "!
Şi am în faţa ochilor mei închişi, UN ZIAR, cu o poză mare,pe prima pagină ,care reprezenta o femeie relativ tânără, ce arăta cu mâna ei spre ceva anume, dar eu nu vedeam spre ce arăta.
Dragii mei, cu siguranţă vom auzi şi aceste lucruri deloc ortodoxe, despre ROMA.
Când va fi, eu nu ştiu ! Dar vor fi aşa precum am scris eu, cu al LUI  DUMNEZEU  CUVÂNT !
                  Cu dragoste, MARIA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu