luni, 27 ianuarie 2014

ATENŢIE !!! ZĂPADA VA FI DE PESTE DOI METRI PE UNELE STRĂZI ! IARNA , VA FI FOARTE GREA !

                  27  IANUARIE  2014, ora  21,05 !

În timp ce scriam la articolul  anterior, brusc ochii mi se închid  fără  voia mea, şi văd UN CER de ziuă şi o stradă  cu multă  zăpadă.
Pe stradă veneau dinspre Est la Vest , tot felul de maşini, care se opreau  în faţa muntelui  de zăpadă, de circa  2m, ce blocase  strada  de-a curmezişul, precum bariera  de la CFR.
Anul  2014, va fi ANUL  în care IARNA  va fi la ea acasă.Vom vedea cu ochii noştri, cât de grea şi de geroasă va fi IARNA  anului 2014, atât în ROMÂNIA, cât şi în alte STATE  ale Lumii.
Am dorit ca să vă scriu, pentru a treia oară astăzi, că  IARNA  se ţine şi de mine scai, şi îmi arată ce are de gând în continuare.
DRAGOSTEA, CREDINŢA  ŞI  NĂDEJDEA  în BUNUL  DUMNEZEU  şi MAICA  DOMNULUI, ne vor ajuta să trecem cu bine şi peste ceam mai grea iarnă.
Şi iarăşi  revin ! Am văzut cu ochii închişi, in timp ce scriam aici pe Blog, tot in această seară, la ora 22,20, cum maşinile  parcate pe străzi  ,erau acoperite  cu totul  de ZĂPADA  căzută.
Şi la ora 0,40 când mă rugam, ochii mi se închid o clipă şi din Cerul de noapte pe care îl aveam înaintea ochilor închişi, se face UN CER ceţos, greu, un Cer foarte  încărcat, alb dens.
Şi jos pe Pământ, ZĂPADA era cât gardurile  iar pe alocuri chiar mai mare.
Nu ştiu de ce tot mi s-arată, atât de multe date despre IARNA  ANULUI  2014 ! Cred că vom avea O  IARNĂ  cum n-am  mai avut de mulţi ani !
                    Cu dragoste, Maria

Un comentariu:

  1. Şi priviţi în jurul nostru, şi vedeţi case îngropate în zăpadă ! Oameni speriaţi şi uimiţi, animale moarte....! Doamne ,TE rugăm iartă-ne şi apără-ne cu MAREA MILĂ A TA ŞI ÎNVELEŞTE-NE SUFLETUL ŞI INIMA CU MAREA DRAGOSTE A TA !

    RăspundețiȘtergere