duminică, 12 ianuarie 2014

A SPERIAT DOMNUL PE MOARTE !!! LUMEA VA CREDE ACUM....

          9 Septembrie  2007, după miezul nopţii !

Deşi este atât de târziu, eu continui să mă rog la BUNUL  DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI. 
Dar Rugăciunea îmi este întreruptă de UN GLAS, care spune aşa :
                   " A  SPERIAT  DOMNUL  PE  MOARTE !
                    PRE  MOARTE  ,CĂLCÂND !"

Apoi văd cu ochii închişi, CERUL ca un amurg şi pe CER, pe UN TRON DUMNEZEIESC, stătea  IISUS  HRISTOS, MARE şi la propriu şi la figurat.
MÂNTUITORUL ,pe TRONUL  SĂU, ocupa un sfert din BOLTA CEREASCĂ, pe care o vedeam la Răsărit. Avea pe cap,COROANĂ înaltă de stele, şi avea VEŞMÂNT strălucitor, de culoare aurie va de Soare. IISUS , privea la mine zâmbind, şi din OCHII SĂI, curgeau lacrimi de stele, pe pământ, care făceau un zgomot în căderea lor, precum cristalul paharului ,când îl atingem cu linguriţa.
Aud GLAS, care spune aşa :

            "CEEA  CE  IUBESC  INIMA  MEA, 
              ESTE  RAI  UŞA !
             LUMEA, VA CREDE ACUM ,  CĂ  LUMEA  SE  VA  TERMINA "!

Dragii mei, credeţi cu tărie în DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI, iar de restul, numai CEL  ATOTPUTERNIC, va avea grijă ce să se întâmple cu LUCRUL  MÂINILOR  SALE !
Faceţi fapte bune, fiţi buni, milostivi, mergeţi la SFÂNTA  BISERICĂ, spovediţi-vă şi vă învredniciţi a primi SFÂNTA şi DUMNEZEIASCA ÎMPĂRTĂŞANIE, şi nu aveţi de ce să vă temeţi.
                             Cu dragoste şi preţuire, MARIA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu