duminică, 4 august 2024

SI VA VENI ZIUA IN CARE, DOMNUL SI MANTUITORUL NOSTRU IISUS HRISTOS O SA VINA !


                                                    Dragii mei, 

Astazi dimineataa in zori, ma trezeste un glas care spune ceva ce m-a bucurat infinit de mult.

Glasul spunea asa:

                    "Cum va veni ziua , cand o sa vina Domnul si Mantuitorul nostru Iisus Hristos Hristos!

                  Da, e adevarat Maria !

                   Un adevarat de valoare, esti tu !"

Dragii mei, inchipuiti-va ce am simtit si ce simt si acum in sufletul meu, in inima mea.
O bucurie imensa si o recunostinta infinita pentru tot ce am primit ca DAR si HAR de la PREA SFANTA TREIME si de la MAICA DOMNULUI.
.
Da, dragilor, va veni si Marea Zi cand ,o sa vina pentru a doua oara pe pamant, Domnul si Mantuitorul nostru Iisus Hristos .
Aceasta Zi mare si sfanta,va veni in Romania Adevarului Duhului Sfant.
Sa  fim buni dragilor,sa fim milostivi, sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine.
Sa mergem la Sfanta Biserica ,macar in ziua Sfintei Duminici. Astfel, ne vom hrani sufletul nostru cu Sfanta si dumnezeiasca Liturghie,iar inima noastra va tresalta de atata bucurie divina.
Cu dragoste, Maria.

3 comentarii:

  1. Doamne Isus te iubim din suflet iartane pe noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere
  2. nimeni nu stie cand -dar va veni

    RăspundețiȘtergere
  3. Poți sa ne mai spui ceva despre prunca Sapte? ❤️

    RăspundețiȘtergere