miercuri, 17 iulie 2024

MULT S-A PRABUSIT LUMEA ! DRAGOSTE SA FIE ASA, CÂT S-A PRABUSIT LUMEA!

 

.

17 Iulie 2024, ora 4,10 !

Dragii mei, 

In aceasta dimineata in zori, ma trezeste un glas care spune cu gust amar parca, cu dezamagire spune asa:

"Dragoste!
Dragoste sa fie asa,cât s-a prabusit lumea!"
Dar un alt glas, intreaba foarte insistent:
Dragoste?
Dar ce inseamna cuvantul Dragoste?
Iar primul glas îi raspunde:
Dragoste sa fie așa, cât s-a prăbușit lumea.
Lumea s-a prăbușit foarte mult, negrait de mult.
Așa sa fie Dragostea,pe cât de mult s-a prăbușit lumea!"



Dragii mei, iata ce veste trista pentru intreaga lume.
Lumea merge spre haos din pacate, nu mai exista Dragoste pentru semeni, nu mai exista armonie si intelegere, ci numai ură,dusmanie...
In Mesajul divin se spune cu alte cuvinte ,ca ,ar fi minunat daca am inlocui prabusirea lumii spre haos, cu tot atata Dragoste.


Chiar că ar curge numai lapte si miere peste lumea intreaga, daca am pune Dragoste in locul căii care duce spre prăbușirea lumii.
Dragii mei, să dăruim dragoste,dragoste pură sufletească celor dragi noua, chiar si dusmanilor sa le arătam ca suntem mai buni decât ei.
Sa spunem din toata inima noastra, celor dragi nouă,cât de mult îi iubim si cât de tare ne este dor ca sa-i avem langa noi.
Sa daruim Dragoste,Parintilor nostri,Bunicilor, copiilor ,sotiei, sotului,iubitei sau iubitului.
Dar sa aflam ce inseamna Cuvantul Dragoste chiar din Sfanta Evanghelie

Sfânta Evanghelie după Ioan capitolul 13- 34 :


Poruncă nouă dau vouă: Să vă iubiţi unul pe altul! Precum Eu v-am iubit pe voi, aşa şi voi să vă iubiţi unul pe altul. 

 Întru aceasta vor cunoaşte toţi că sunteţi ucenicii Mei, dacă veţi avea dragoste unii faţă de alţii.

Epistola întâia către Corinteni a Sfântului Apostol Pavel

Capitolul 13
1.De aş grăi în limbile oamenilor şi ale îngerilor, iar dragoste nu am, făcutu-m-am aramă sunătoare şi chimval răsunător.
2.Şi de aş avea darul proorociei şi tainele toate le-aş cunoaşte şi orice ştiinţă, şi de aş avea atâta credinţă încât să mut şi munţii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt.
3.Şi de aş împărţi toată avuţia mea şi de aş da trupul meu ca să fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseşte.
4.Dragostea îndelung rabdă; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuieşte, nu se laudă, nu se trufeşte.
5.Dragostea nu se poartă cu necuviinţă, nu caută ale sale, nu se aprinde de mânie, nu gândeşte răul.
6.Nu se bucură de nedreptate, ci se bucură de adevăr.
7.Toate le suferă, toate le crede, toate le nădăjduieşte, toate le rabdă.
8.Dragostea nu cade niciodată. Cât despre proorocii - se vor desfiinţa; darul limbilor va înceta; ştiinţa se va sfârşi;
9.Pentru că în parte cunoaştem şi în parte proorocim.
10.Dar când va veni ceea ce e desăvârşit, atunci ceea ce este în parte se va desfiinţa.
11.Când eram copil, vorbeam ca un copil, simţeam ca un copil; judecam ca un copil; dar când m-am făcut bărbat, am lepădat cele ale copilului.
12.Căci vedem acum ca prin oglindă, în ghicitură, iar atunci, faţă către faţă; acum cunosc în parte, dar atunci voi cunoaşte pe deplin, precum am fost cunoscut şi eu.
13.Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea.
Prieteni dragi, tot cu dragoste va spun si eu, aveti grija de voi si daruiti Dragoste,Dragoste,Dragoste.
Maicuta Domnului a aparut adeseori pe Cerul Sfant, iar la Ziua Sfantului Său Acoperamant din fiecare an la 1 Octombrie,mi-a grait asa:
                                     
"Sa va iubiti unul pe altul!"
   
Dupa care, Maicuta Domnului a disparut in Cerul Său Prea Sfant.
                                               Cu dragoste, Maria.

11 comentarii:

  1. Duminica de sfintul Ilie dupa iesirea de la slujba din Biderica romanii vor participa
    la ora 12 in toate localitatile la Marsul pentru Pace avind tinuta curata de culoare deschisa si Palari pentru evitarea soarelui pentru ajutarea romanilor de peste Prut.

    Si poate se pune si de un referendum de suspendare a Tradatorului-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lucian Viziteu primarul Bacaului vorbeste despre inflatie Romania cu 5,3 dupa Eurostat,cresterea deficitului maxim al Romaniei in Ue si Falimentarea Romaniei-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lipsa iubirii si lipsa credintei va conduce lumea la haos. Doamne iartă- ne!

    RăspundețiȘtergere
  4. Parlamentar Coarna
    -Romania indreptata complet spre Prapastie
    cu medici care distrug Medicina
    Magistrati care distrug Justitia …-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Azi prima data cind Biden vorbeste de posibilitatea retragerii cu un daca medicii ar gasi o motivatie de afectiune medicala-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  6. Willis ofiterul spune ca a avut in vizor timp de trei minute pe atentatorul la viata lui Trump dar sefii lui au refuzat sa dea acceptul de al lichida inainte ca atentatorul sa traga-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Din moment in moment se asteapta in direct discursul de nominalizare a lui Trump de catre partidul Republican pentru presedentia Sua pe Antena 3
    in timp ce sodajele il dau in crestere si ca invingator clar pe moment in fata democratilor-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  8. da suntem in haos,dar controlat -ei stiau ca aici se va ajunge-asta nu e democratie si nici nu va fi-este utopie descoperita de greci-unde a juns GRECIA= faliment -suntem pe marginea prapastiei-DOAMNE VEZI-I SI PE BOGATI SI PE NOI CEI AJUNSI IN SCLAVIA MARILOR PUTERI

    RăspundețiȘtergere
  9. Guvernul Germaniei spune ca anul viitor va injumatatii ajutorul militar pentru Ucraina
    Cam asta cerea si Sosoaca in parlamentul Ue -craciun.

    RăspundețiȘtergere
  10. Așa este doamna Maria
    Duhul Cel Preasfânt are dreptate,omul sa prăbușit prin răutate, dorința de bani ,multi și mai multi,se trece peste cadavre pentru bani și putere.
    Doamne ai milă de noi🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  11. s-a prabusit lumea si noi cu ea

    RăspundețiȘtergere