vineri, 26 iulie 2024

ADORMIREA MAICII DOMNULUI LA 15 AUGUST 2024 ! PE 30 IULIE 2024, SE LASA SEC !

 

.

Dragii mei, 

Ne apropiem cu pasi repezi de Marea si Sfanta Sarbatoare a Maicii Lui Dumnezeu.
Mai precis,a Adormirii Maicii Domnului la 15 August 2024.
Anul acesta dragilor, se lasa sec pentru Sfantul Post al Adormirii Maicii Domnului,in ziua de  Marti 30 Iulie 2024, iar Miercuri din 31 Iulie 2024, incepe Sfantul Post al Adormirii Maicii Domnului.
Este un Post foarte usor de tinut, dragiii mei.
Legume sunt din belsug in gradina si pe piata,sunt rosii, castraveti si multe alte bunatati din randul legumelor.

.
Cine doreste si poate sa tine acest sfant post de doua saptamani, este minunat.
In primul rand, vom fi mai sanatosi, apoi, vom avea o bucurie sufleteasca foarte mare, in sensul ca, am rezistat tuturor tentatiilor ,si din dragoste pentru Maicuta Domnului si pentru Mantuitorul Iisus Hristos, am reusit sa postim tot Postul.
Cui nu-i permite sanatatea, nu trebuie sa posteasca.Nu se supara MAICUTA DOMNULUI si MANTUITORUL IISUS HRISTOS, pe nimeni, absoult pe nimeni, daca nu a putut tine sfantul Post.
In schimb, trebuie sa postim dragilor, de la vorbe grele care intristeaza pe Semenii nostri, de la ură față de Aproapele nostru, sa postim de la tot ce inseamna a face rău cu buna stiinta Semenilor nostri.
Sa fim buni,sa fim milostivi, si chiar sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine.
Sa nu dusmanim pe nimeni dragilor, sa ne impacam si cu cel mai aprig dusman al nostru.
Sa nu ne pierdem niciodata Credinta in Prea Sfanta Treime si-n Maica Domnului cu Sfintii Sai, sa nu deznadajduim si sa invatam ca sa fim fericiti in fiecare zi din viata noastra ,viata care este unică si merita traita in armonie si-n fericire.
Dragilor, ca de fiecare dată, la Sfintele si marile Sarbatori impodobim Sfintele Biserici si Sfanta Troita a Maicii Domnului, cu multe flori, cu multe candelute(lumanari)si nu in ultimul rand, cu multa iubire si dragoste sufleteasca.
Cine doreste ca sa aduca o floare, o candeluta pentru 15 August, o poate face astfel:

RAIFFEISEN BANK    Maria Ghiorghiu ,

 Cod IBAN:

 RO71 RZBR 0000 0600 
1504 7307.       
Tel.personal la care doar eu raspund: 0747226236 !
Sa lasati dragilor, sunandu-ma la telefon 0747226236 sau pe Whatsapp si cate un pomelnic pentru vii si un altul pentru adormiti.
Pomelnicele le voi da in 15 august, la Sfantul Altar la Parintele.
Dumnezeu si Maicuta Domnului sa va ocroteasca dragilor, atat pe voi ,cat si pe toti cei dragi si scumpi inimii voastre.
Cu dragoste, Maria.

3 comentarii:

  1. Minerii olteni din Gorj au iesit in strada pentru locurile lor de munca desfintate de evreul oltean Tradator Daniel virgil Popescu fiu de securist din Orsova care pentru tradarile lui a facut nunta copilului la Viena la OMV cind a fost huiduit pe aeroport de George Simion-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ukraina se lauda ca a respins asaltul unui batalon rusesc cu peste 50 de tancuri la Usledar in Donetz-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt cu voi pentru ca pacea să învingă
    Mesaj de la Maica Domnului către Marija. De la Medjugorje. 25 Iulie 2024
    „Dragii mei copii, cu bucurie v-am ales și vă conduc, pentru că în voi, copilașilor, văd oameni de credință, speranță și rugăciune.

    Fie ca voi, copilașilor, să fiți conduși de mândria că sunteți ai Mei, iar Eu vă conduc la El, Care este Calea, Adevărul și Viața. Și sunt cu voi pentru ca pacea să învingă în voi și în jurul vostru, pentru că cu această intenție m-a trimis Dumnezeu la voi.
    ,
    Vă mulțumesc pentru că ați răspuns chemării mele”.

    RăspundețiȘtergere