miercuri, 31 iulie 2024

SFANTA PLANETĂ A ROMÂNIEI ! SFÂNTUL ARSENIE PAPACIOC !




"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"

                                         

                                                          Dragii mei, 

Tot in această dimineaţă în zori , mă trezeste o Lumina alba, orbitor de stralucitoare, si care LUMINA ,ma face sa tresalt puternic in patul meu.
Asftfel ,ma trezesc dar nu deschid ochii, si aud un glas din Cer,glas care răsună peste tot si de oriunde.
Glasul spunea aşa :
         "Sfânta  Planetă  a  României !
         Sfântul  Arsenie  Papacioc !"
Apoi ,glasul cântă aşa :
"Mergem spre Lumină şi să ne săgetăm şi să cântăm Dumnezeului  nostruuuu!"
Dragii mei, am mai scris despre Sfântul Părinte Arsenie Papacioc, chiar de curând.
După cum vedeti şi cunoasteti deja, România este ŢARA  SFÂNTĂ, va fi Viitorul al Doilea Nou Ierusalim.
Să nu vă îndoiţi de aceasta Mare Minune, si sa fiti ferm convinsi de faptul că ,Mântuitorul va veni pe norii Cerului , pentru a doua oară pe Pământ, va veni în ROMÂNIA Adevarului Duhului Sfant ,Ţara noastra Sfanta si mult iubită de Bunul Dumnezeu si de Maica Domnului.              
Dragii mei ,să fim buni si milostivi, sa ne intarim fratilor în Credinţă, prin Post si Rugaciune si prin a merge, măcar în ziua Sfintei Duminici la Sfanta Biserică, acolo unde este şi mântuirea sufletului nostru.  
                         Cu dragoste, Maria. 

2 comentarii:

  1. Probabil si pentru ca Israelul nu va mai exista fiind sub ape ca muntele Golgota vazut in alt mesaj acoperit de ape
    si pentru ca Israelul e pe Riftul African care vine prin Marea Rosie pina in sudul Africii-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. sf planeta a ROMANIEI-exista asa ceva?!

    RăspundețiȘtergere