luni, 29 iulie 2024

IUBESTE-MA DOAMNE SI PE MINE ! TE ROG,IUBESTE-MA !



                                           Dragii mei, 

           În această noapte, în timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas blând si dulce, un glas care vindecă orice suflet  atunci când cineva Îl aude.
Era GLASUL  LUI  DUMNEZEU care ,intreaba asa :

                      "Dar ce ai ?
                 Ce s-a  întâmplat ?  

Iar un alt glas ,raspunde plângând cu amar: 

                      Iubeşte-mă Doamne !
               Te rog, Iubeste-mă !  
                    Iubeste-mă  şi  pe  mine !"

Clipă în care dragii mei, văd în faţa mea, desi sunt cu ochii în monitor, văd o incapere cu o soba din teracota in faţa căreia ,arde O SFANTA  CANDELĂ.
Flacara din Sfanta Candela de culoare roşie   este mare , si intr-o clipă dragilor, ia forma  unei inimi .
Aceasta inimă dragilor, bate de două ori tare, o aud cum bate, iar la a treia bătaie, la a treia pulsare se stinge.
Aud glas care ,cânta cu infinita dragoste aşa :
                            
                       "Dragă  Doamne ,
                   Judecă Doamne cu milostivirea Ta
  şi dă-le PACE şi sănătate uriaşă în suflet.
                Cu a Ta Cruce Doamne, păzeste pe Poporul Tău.
               Doamne, ce n-aş da Doamne ca să pot vesti lauda Ta în veacul veacurilor.
                Spre Slavă să înălţăm Dumnezeului nostru, spre Slava  Tatălui Ceresc !"
                                                   Trinitatea (Sfânta Treime) în creştinism: adevărul despre Tatăl ...
Dragii mei, în faţa CUVÂNTULUI  Lui Dumnezeu ce mai putem spune?
Nu putem decât ,să strigam si noi cu lacrimi de durere pentru păcatele noastre, cu lacrimi de durere pentru PĂTIMIRILE DOMNULUI nostru IISUS HRISTOS,ca să strigăm aşa :
                      " Iubeste-ma Doamne, Iubeste-ma si mă iarta de toate păcatele!"
Ţie DOAMNE , Îţi încredinţez inima si sufletul meu, ca sa faci tot ce voiesti Tu cu ele, căci  Ţi le dăruiesc inca din aceasta clipă, si -Ti promit Doamne ,ca voi împlini cu dragoste PORUNCILE  Tale, AMIN.
                                   Cu dragoste, MARIA.

3 comentarii:

  1. Bulaiul comasatilor
    A mai aparut un prădător sexual un tip doct care facea si sondaje in timpul liber. Bulaiul vine de la comasatii psd-pnl ba chiar facea sondaje pentru ei si ii peria pe tv. Ca sa o scalde pe Securist tv zisa si romanistan tv la facut rezist , rezistul devenind ceva abstract de preferat pentru manipularea secu pentru a acoperi urmele urat mirositoare. Omul vine de la comasati degeaba o dati cotita. Nasol moment pentru securist romanistan tv ca pe la ei prin cocina isi facea veacul pradatorul comasat Bulai. Acum este de ajuns sa te uiti la reporterii romanistan tv si la invitatul lor Bulai si sa ti dai seama ce jocuri ieseau in cocina romanistan tv.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumim domnului nostru Isus Hristos pentru tot ce primim.,pace, sănătate și mă rog din tota inima la bunul Dumnezeu sa trimită în calea nepoate mele Roberta persona potrivită cu care sa intemeze o frumoasă familie.

    RăspundețiȘtergere
  3. iubirea DOMNULUI nu se obtine prin rugaminti- ci in inima=rugaciunea inimii-cand te simti singur e greu ,multi vor iubire dar putini o obtin

    RăspundețiȘtergere