vineri, 26 iulie 2024

ROMÂNUL ,TE VA LĂUDA ÎN VECI, DOAMNE !


                                                   Dragii mei, 

In aceasta dimineata, in timp ce ma rugam ca de fiecare data, ochii mi se inchid fara  voia mea, si astfel, aud glas din Cerul sfant, glas care spune cu fermitate aşa :


                  "Românul!
                    Românul ,Te va lauda in veci cu puterile lui, Doamne !"
Clipă în care ,aud glasuri ca de Ingeri,glasuri multe care cantau in Cer si răsuna si pe Pămant.
Ingerii asa cantau:

            "Românul, Te va cânta in vorbe si-n alautăăăăăă!"
 Prieteni dragi, eu stiu ca suntem gata a spune ca ,romanii sunt cei mai netrebnici,ca sunt nevrednici de al Doilea Nou Ierusalim,ca suntem cel mai rău popor,etc etc.
Total gresit ! Nu noi spunem de cineva daca e bun sau rău, nu noi spunem daca altii sunt vrednici si altii nevrednici.
Dumnezeu alege după Voia Sa,pe cine vrea si locul in care va veni din nou IISUS HRISTOS pe Pămant.Iar acest loc,fara nicio indoiala,este România Duhului Sfant.
Dragii mei ! Majoritatea românilor sunt oameni buni si cu frică de DUMNEZEU, sunt oameni corecti ,miloşi şi ospitalieri. 
Românul care este CREŞTIN cu adevarat, nu împroşcă cu venin în jurul lui, ci aduce mulţumire şi slava Lui DUMNEZEU, fie şi numai pentru faptul că, s-a trezit a doua zi, ca este sanatos si ca poate sa munceasca. 
ROMÂNUL nostru credincios si crestin cu adevarat, nu incepe niciun lucru
 fara ca să-si faca semnul SFINTEI CRUCI, si sa spuna de fiecare data, Doamne Ajuta !
Acesta-i adevaratul Român care are un suflet bun,care respecta Poruncile Domnului,si nu in ultimul rand,acesta este Românul care stie sa stearga o lacrima cu un cuvant bun,cu o vorba de Duh, pentru cel in necaz si suferinta.
Cei care stau la pândă ca nişte hiene, si vor ca să rupă si  să sfâsie pe Aproapele său ,acela
 nu este un adevarat român, chiar daca s-a nascut in ROMÂNIA. 
Românul adevărat, este cel care are inima si sufletul plin de bunatate, si care aduce alinare celor in nevoi si in necaz.
Oamenii care nu stiu cum si ce sa mai faca ,ca sa raneasca pe Aproapele său, sunt mânati de diavol si fac voia diavolului si nicidecum a Lui Dumnezeu.
Dar iata dragilor ,ce spune un glas chiar acum:

                 "Izbaveste-ne de datoria...
                 Înfaţişând de viclenia vechiului viclean.
               Pace si liniste am sufleteste.
             Moartea si toata viata noastra ,Lui Hristos Dumnezeu s-o dăm.
Şi o fapta a Ta, si-ntareste faptele Tale Doamne.
 Tu in ziua de astazi, vei cunoaste Hristoase Dumnezeule cu Darul Tău."
Dragii mei, sa-L rugam pe MANTUITORUL nostru IISUS HRISTOS , ca sa mantuiasca si sufletul nostru si sa ne ierte pentru toate cate am gresit cu voie si fara de voie.
Poporul român,este Poporul ales de Dumnezeu ca sa-L primeasca pe IISUS HRISTOS Fiul Său,in NOUL Său IERUSALIM, numit Romania Adevarului Duhului Sfant.
Cine vrea sa creada,este minunat pentru sufletul său, cine nu vrea sa creada,are numai de pierdut.
Dumnezeu si Maicuta Domnului sa va binecuvinteze pe toti,cu mila si cu iubirea Sa de oameni,Amin!
                            Cu dragoste,Maria.

5 comentarii:

  1. Ați construit un mare Turn al lui Babel
    Mesaj de la Domnul Nostru Iisus Hristos către Luz de Maria. 21 Iulie 2024
    Dragi copii iubiți,

    VĂ IUBESC CU ADÂNCĂ DRAGOSTE ȘI VĂ PĂSTREZ ÎN INIMA MEA SFÂNTĂ.

    Iubiți copii,

    EU VĂ PĂSTREZ ÎN PALMA MÂINILOR MELE (cf. Is. 49:16), ÎN CARE NIMENI NU SE VA PIERDE.

    Eu vă păstrez în palma mâinilor Mele și dacă cineva dorește în mod liber să plece din mâinile Mele, o poate face. Voi sunteți copiii Mei și, prin urmare, aveți libera alegere de a rămâne alături de Mine sau de a alege alte căi în afara Mea.

    Sunt îndurerat de faptele și acțiunile desfrânate ale acestei generații....
    Mă doare să vă văd cum vă rătăciți, totuși vă permit să alegeți, pentru că unii se vor întoarce la Mine la capătul drumului.

    Da, vă chem continuu să respectați poruncile, sacramentele, faptele de milostenie (1) și mai presus de toate să rămâneți atașați de Preasfânta Mea Mamă, Regina Cerului și a Pământului.

    VĂ GĂSIȚI ÎN PRĂPASTIE...
    VĂ PRIVESC CUM CĂDEȚI UNUL CÂTE UNUL, PENTRU CĂ NU MI-AȚI FOST CREDINCIOȘI ȘI V-AȚI ABANDONAT IDEOLOGIILOR CARE MĂ MINIMALIZEAZĂ CA DUMNEZEU.

    Iubiți copii, această slăbiciune care vă determină să vă îndepărtați de Mine și să ajungeți să nu Mă recunoașteți ca Dumnezeu, este ceea ce vă va aduce mai aproape de a-i da Antihristului onoarea și gloria pe care Mi le-ați refuzat. Văzându-l înviind morții, văzându-l făcând minuni și vindecând bolnavii vă va face să-l numiți dumnezeu și să uitați de Mine (cf. Apoc. 13:3-10).

    Mă veți urî, vă va fi rușine să fiți numiți copiii Mei, fiindu-vă interzis să vă numiți Creștini. Sacrilegii grave vor fi comise pentru a vă închina Antihristului și el va fi urmat oriunde va merge. Oamenii se vor închina în fața lui și îi vor da sufletul vostru; aceasta este ceea ce vă vor cere, să îi dați sufletul vostru.

    Astfel, copiii Mei se vor preda celor mai crude forme de ingratitudine pe care le pot comite. Ei vor deveni persecutori ai fraților și surorilor lor, mergând până acolo încât să-i predea pe cei nevinovați în mâinile celor răi pentru a mulțumi puterea celui fără Dumnezeu (cf. Mt. 10:21-22).

    CELE DE MAI SUS AU FOST DEJA ORCHESTRATE! Ceea ce lipsește este punerea în aplicare a acestui plan macabru care a fost pus la cale de mult timp. Toate acestea se întâmplă din cauza slăbirii atât de mari a trupului spiritual de către păcat, încât v-a slăbit în credință.

    Iubiți copilași, disputele continuă sub ochii voștri: vă învinuiți reciproc pentru dezastrul în care trăiți și care va deveni din ce în ce mai rău și mai grav.

    Ca și în trecut, ați construit un mare Turn Babel și l-ați înmulțit în fiecare țară și în fiecare loc, cu circumstanța agravantă de a spune că este menit să vă asigure comunicații mai bune (cf. Gen. 11:1-9). Ei v-au rănit grav, expunându-vă la radiații douăzeci și patru de ore pe zi.

    (1/2)

    RăspundețiȘtergere
  2. (2/2)
    Răul a intrat în viețile copiilor Mei atât de natural încât nu pare că le-a cauzat prea mult rău. În acest fel, răul s-a încorporat în voi, înșelându-vă într-un fel sau altul.

    Dragii mei, elementele sfidează rasa umană. Pământul, leagănul copiilor Mei, se zguduie atât de puternic încât unele locuri nu vor mai fi suficient de stabile pentru ca copiii Mei să locuiască acolo.

    RĂMÂNEȚI ÎN PACE ȘI RECUNOAȘTEȚI CĂ ÎN ACEST MOMENT, CA UMANITATE, NU POSEDAȚI NIMIC ÎN SIGURANȚĂ: DOAR EU, CARE „SUNT CEL CARE SUNT” (Ex. 3:14), VĂ DĂ SECURITATE.

    Copii, ați ajuns să fiți convinși de ușurința cu care, în decurs de o clipă, puteți pierde totul. Acesta este motivul pentru care v-am chemat la adevărata siguranță, fiind copiii Mei și păstrându-vă credința puternică și fermă.

    Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă să fiți tari în credință.

    Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă și adânciți-vă în Sfintele Scripturi, astfel încât să Mă cunoașteți și să Mă recunoașteți.

    Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă pentru întreaga umanitate, pentru cei care vor suferi cel mai mult.

    Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă, apele mărilor vor continua să îi amenințe pe copiii Mei; rămâneți prudenți.

    Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă, ascultați și fiți prudenți.

    Iubitul Meu popor, continuați să suferiți în Asia și Africa din cauza fenomenelor naturale. Fiți prudenți, copilașii Mei, fiți prudenți!

    ACEST MOMENT ESTE FOARTE PERICULOS...
    VĂ INVIT SĂ MĂ ADORAȚI ÎN SFÂNTUL SACRAMENT, UNDE VĂ AȘTEPT CU IUBIRE ETERNĂ.

    Marile conflicte care se abat deja asupra umanității necesită rugăciune, reparație și ofranda fiecăruia dintre copiii Mei, astfel încât ei să poată rămâne fermi.

    DORINȚA MEA ESTE SĂ NU EXISTE DIVIZIUNI ÎNTRE FRAȚI ȘI SURORI (2); acestea nu sunt vremuri pentru diviziuni sau intrigi între frați și surori, nici pentru rivalități, mândrie sau aroganță.

    COPIII MEI SUNT IUBIȚI DE MINE, DAR EI NU ȘTIU TOTUL, PENTRU CĂ „EU SUNT CEL CE SUNT” ȘI NU EXISTĂ NIMENI MAI MARE DECÂT MINE.

    Se apropie momentul în care veți sta în fața voastră și fiecare persoană va privi cum a trăit și cum a fost în ceea ce privește porunca de a-l iubi pe aproapele (3).

    Vă binecuvântez, copiii Mei, vă chem să rămâneți pregătiți; știți cum, astfel încât să nu fiți surprinși de rău.

    Voi sunteți copiii Mei; eu vă iubesc pe toți.

    Milostivirea Mea este infinită: îl iert pe cel mai mare păcătos dacă el sau ea vine la Mine cu pocăință. Vreau ca mâinile voastre să fie pline cu lucrări și acțiuni în voia Mea.

    Inima Mea vă așteaptă cu iubire veșnică.

    Iisus al vostru
    SALUTARE IMACULATĂ MARIA, CONCEPUTĂ FĂRĂ DE PĂCAT
    SALUTARE IMACULATĂ MARIA, CONCEPUTĂ FĂRĂ DE PĂCAT
    SALUTARE IMACULATĂ MARIA, CONCEPUTĂ FĂRĂ DE PĂCAT

    (1) Despre porunci, sacramente și fapte de milostenie:
    (2) Despre unitatea poporului lui Dumnezeu:
    (3) Broșură pentru descărcare: Marea avertizare a lui Dumnezeu către umanitate:

    RăspundețiȘtergere


  3. Secretul Harului Său
    De Manuela Strack. 22 Iulie, 2024
    Apariția Sfântului Charbel

    Sfântul Charbel apare în veșminte de călugăr și eu mă binecuvântez „În numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh. Amin”.

    Sfântul Charbel ne vorbește:

    Copiii mei de Dumnezeu, iubiți, vă binecuvântez „În numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh Amin. Nu am avut altă taină decât aceasta: Să trăiesc Sfânta Liturghie în viața mea. Nu că era doar o slujbă pentru mine. A fost destul de simplu: Majestatea Sa, Domnul s-a dăruit mie în Sfânta Liturghie și eu m-am dăruit Lui. Așa a fost și acum sunt cu EL. Acesta este întregul secret. Acesta este secretul harului Său pe care mi l-a dat. M-am pregătit în rugăciune pentru Sfânta Liturghie și după Sfânta Liturghie i-am mulțumit Domnului și Dumnezeului meu. Devotamentul, devotamentul inimilor voastre este ceea ce vă lipsește și când inima voastră este deschisă, Dumnezeu poate lucra haruri în voi, iubiți. Așa cum vrea Dumnezeu și așa cum Îi place LUI și asta este ceea ce EL va face acum cu binecuvântarea mea:

    În numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh. Amin. În Sfânta Liturghie, Domnul v-a întâlnit deja pe pământ. Nu uitați asta!”

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne,toți pământenii suntem pacatosi înaintea Ta,nu este nimic mai scump pe acest pământ,decât,Cuvântul Tau cel Sfânt,nu este mai mare bucurie pe pământ decât aceea când în biserică se deschid ușile pentru Evanghelie și se unește cerul și pământul în rugăciune și mulțumire pentru tot darul divin.

    RăspundețiȘtergere
  5. f putini dintre popoare vor lauda pe DOMNUL , cei alesi din 120 000 cnd va veni EL

    RăspundețiȘtergere