marți, 9 noiembrie 2021

MARIA ,TU SLUJESTI CUVÂNTULUI MEU , PENTRU CĂ , PE TINE ÎNTRU MÂNA MEA , TE VOI NUMI LOR !

        .

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  


                                              25 Martie 2015,ora 6,48 dimineaţa !

                                                             Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă, în Marea  şi Sfânta Zi a Bunei Vestiri,a Maicii Lui  Dumnezeu, mă trezeste O Lumină albă ,orbitor de straucitoare, care mă face sa ma cutremur în pat, şi astfel, aud glasuri multe, un COR de Îngeri care, aduceau Cântece de laudă si de slavă Pururea Prea Curatei  Fecioara Maria.
Corul de Îngeri dragilor, cânta aşa în Lumina albă orbitor de stralucitoare :
         
              "Bucură-Te Mireasă, Pururea Fecioară.
           Bucura-Te Născătoare de Dumnezeu!
          Bucura-Te ceea ce esti plină de Har şi Dar ,Marie, Domnul  este cu Tine.
          Bucură-Te pântecele dumnezeiestii întrupări.
          Bucură-te Cea prin care se înoieşte Făptura.
           Bucură-Te Cea prin care Prunc se face Făcătorul."
Apoi ,Corul de Îngeri fratilor, continuă să cânte dumnezeiesc de frumos aşa:
              "Ceea ce eşti mai cinstită decât Heruvimii, 
           Şi mai mărită fără de asemănare ,decât Serafimii 
          Care, fără stricăciune pe Dumnezeu Cuvântul ai născut
          Pe Tine cea cu adevărat Născătoare de Dumnezeu, Te mărim!"
Dragii mei, asa cum auzim în Sfânta Biserică cântând în Sfântul Altar, exact la fel cu aceeaşi melodie, se cânta  în Cer de către Îngerii Lui Dumnezeu încât ,răsunau toate Cerurile si Pământul.  
Stăteam cu ochii închişi  si priveam cum Cerul albastru de noapte a primit în el LUMINA  orbitoare în care, puteam vedea aureolele rupte ca din Soare ,ale Sfintilor Lui Dumnezeu.
Aud un glas dragii mei, care spune duios:

                  "Maria de Sus şi Maria de Jos !"

Moment în care dragii mei, imi dau lacrimile si ma gandeam la cât de păcătoasă sunt eu, şi că nu cred ca aici este vorba despre mine, ca fiind Maria de Jos.         
  
Şi spun dragilor în gândul meu: 
               Te iubesc Doamne, Te iubesc la infinit !

 Iar glas din Cer ,Glasul Lui Iisus  Hristos îmi spune :
                
                       "Tu eşti departe de casă !
       Departe ,pentru că tu slujesti Cuvântului Meu .
Pentru că ,pe tine întru Mâna Mea cu Mâna Mea,te voi numi lor .
            Şi Cuvântul Meu ,Îl însoţeşte Cuvintele acestea şi se sprijină!                                                           
În aceasta clipă, îmi aud glasul sufletului meu care spune :

                 Doamne, primeste sufletul meu ce alearga sa prinda de-a Mesaje.
 Acum, nu mai vreau ca să încalc vreo Poruncă.
           Nu mai vreau ca să încalc Legea Lui Dumnezeu, mult Prea Înalt şi mult Prea Milostiv!"

Şi iarăşi, în  acest moment dragii mei, în Lumina alba orbitoare Îl văd pe Scumpul nostru Mântuitor în carne si oase cu Chipul stralucind de Lumina, si pe al Cărui obraz drept, Îi cade o LACRIMĂ de Lumină argintie, o Lacrimă ce ia formă de Triunghi ,la orizontala.

Lacrima Îi rămâne pe obraz si straluceste precum Soarele pe Cer.
Şi iarasi mă gândesc la Cuvintele cele mari :
" Maria de jos", dar un alt glas, chiar in aceasta clipă îmi spune aşa :
                   
               "Maria Sfântului Duh !
      Maria poate să propage sunete ca Profeţie !
      Când ei se îndoiesc , nu ezita ca să faci bine ! 
       Atunci când ei se îndoiesc , se poate spune că, DUMNEZEU îţi va da ţie DUH curat !"               
Dragii mei, închipuiţi-vă ce am simtit în sufletul meu la auzul acestor Cuvinte Dumnezeiesti ! 
Nu am cuvinte lumesti ca sa-I pot multumi Lui Dumnezeu si Maicii Domnului pentru acest mare HAR şi DAR ,pe care mi l-a dat mie roabei Sale si păcătoasei de mine. 
Sa ne rugam dragii mei, sa ne rugam cu toata inima noastra si cu tot sufletul nostru, Lui Dumnezeu si Maicii Domnului si să fim încredinţaţi de faptul că, Rugaciunea noastra este auzita chiar in clipa în care ne rugam si că vom primi AJUTOR  DIVIN neconditionat si cu Iubire Dumnezeiasca. 
Iată fratilor ,ce spune un glas,chiar acum :

                 "Dacă vreţi să vă meargă bine, trebuie să faceţi Bine !"  

        
Aşadar dragii mei, să facem Binele si sa nu asteptam nicio rasplata de le cei cărora le-am făcut Binele!
Răsplata, ne-o va da Bunul Dumnezeu si Maica Domnului după mărinimia inimii noastre si după Credinţa si faptele noastre!
Sa fim buni si milostivi, sa mergem la Sfanta Biserica ,la Deniile de seara, sa ne spovedim la Preot, ca apoi ,sa ne învrednicim a primi Sfanta si Dumnezeiasca Împărtăşanie, cu Prea Scump şi cu Prea Sfânt Trup şi Sângele Domnului nostru IISUS HRISTOS. 
Dragii mei,  să nu treacă nicio zi în care fiecare dintre noi să nu fi miluit cu ceva,pe cineva sărac si necăjit. 
Să nu vă îndoiţi niciodată în inima voastra de toate câte eu scriu, căci nu de la mine scriu, ci de la Duhul Cel Prea Sfânt ! 
                         Cu dragoste si preţuire, Maria. 

5 comentarii:

  1. Biruiți răul cu binele, că de partea binelui este Dumnezeu!

    *Să vă spovediți și să vă împărtășiți. Să aveți o clipă în care să vă împăcați cu Dumnezeu. Să folosiți clipa întâlnirii cu Hristos ca pe o rază de soare care vă luminează viața, că El este Calea, Adevărul și Viața. Să-L luați pe Hristos cu inima împăcată cu Dumnezeu. Să nu plecați din fața Lui Hristos întristați, ca tânărul bogat care n-a înțeles cu Cine stătea de vorbă.
    Biruiți răul cu binele, că de partea binelui este Dumnezeu! Trupul trăiește dacă e locuit de suflet, iar sufletul trăiește dacă e locuit de Dumnezeu. Moartea trupului este despărțirea de suflet, iar moartea sufletului e despărțirea lui de Dumnezeu.

    *Eu nu vă dau canoane cu rugăciuni multe, cu metanii multe sau post greu. Eu cer omului să se îndrepte, să nu mai facă păcate. Acesta e canonul: să te lași pentru totdeauna de păcate!
    Să lăsăm toate pentru Sfânta Liturghie; aceasta mai ține lumea - aceasta și rugăciunile Maicii Domnului.

    *Ne spunea mereu părintele Arsenie Boca să alergăm la Sfânta Liturghie... să lăsăm toate pentru Liturghie. Pentru că, zicea dânsul, aceasta ţine lumea. Şi astăzi, dacă mereu vom căuta Sfânta Liturghie şi mereu vom striga la Mântuitorul şi la Maica Domnului, avem nădejde că Dumnezeu va mai ţine încă darul Duhului Sfânt între noi.

    Cum a scris Părintele şi a pictat pe icoană, în biserică:
    „Cu voi sunt... Trup şi Sânge, până la sfârşitul veacurilor!"

    *Şi zicea dânsul:
    „Aceasta însemnează Sfânta Liturghie. Dar şi dacă se va întrerupe Sfânta Liturghie, nici atunci nu ne părăseşte Dumnezeu. Pentru că El este Tată, iar Maica Domnului - Mamă; şi El nu Se leapădă de noi niciodată, chiar dacă noi, Doamne fereşte, ne lepădăm de El. Numai să nu ne lepădăm noi…

    *A fi fericit înseamnă a-l face fericit pe celălalt. De la cârma minţii atârnă totul. Dacă nu ai ordine în minte, nu poţi avea ordine în viaţă.

    *Iubeşte smerenia, că prin ea Dumnezeu îţi va acoperi păcatele. Smerenia este sarea virtuţilor. Toate diamantele lumii sunt un gunoi, faţă de o clipă petrecută în lumina dumnezeiască. Oare ştii, omule, că din prima şi până în ultima zi a vieţii tale alergi mereu? Îţi transporţi sufletul spre limanul împărăţiei Lui Dumnezeu, în căruţa trupului tău. Fii hotărât! Încearcă şi ai să vezi cât poate un om care vrea să fie curat.

    *Când vin necazurile, tu să rosteşti: "Aşa-mi trebuie!" Fă binele şi aşteaptă răul. Fără îndoială, la ziua Judecăţii nu vom fi întrebaţi ce-am citit, ci ce-am făcut; nici dacă vom vorbi cu dibăcie, ci dacă am trăit cum se cuvine. Nu suntem născuţi de timp, ci de veşnicie. Aşa se face, că avem într-o fărâmă de ţărână şi celălalt tărâm. Deşi trăim o vreme îmbrăcaţi de lumea aceasta, totuşi ni se întâmplă clipe când "fratele vis" şi "sora moarte" ne dau târcoale şi ne despică făptura în două.

    (Părintele ieromonah Arsenie Boca)

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria sf DUH !-doar fecioara Maria a fost umbrita de DUHUL SFANT sa-l nasca pe HRISTOS-cer explicatii trebuie sa le dati ca nu sunt injurii sau cuvinte nepotrivite sper ca postati pt ca de obicei treceti peste mesaje dupa ora 00

    RăspundețiȘtergere
  3. În seara asta la Legile Puterii De ora 21 despre Atac la credință Ortodoxa Romana și a bisericii ale neomarxistilor din Occident-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen Avram europarlamentar-România singura tara din lume în care nu se mai învață Istoria propriei Tari-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere