marți, 15 ianuarie 2019

SA TRAIM DUPĂ VOIA LUI DUMNEZEU !



                                   Imagini pentru DUMNEZEU IMAGINI.

                         15 Ianuarie 2019,ora 5,40 dimineata !

                                  Dragii mei,

Tot in aceasta dimineata, ma trezeste un glas care spune asa:

               "Sa traim după Voia Lui Dumnezeu ! 

Clipă în care, am in faţa ochilor inchisi,un grup de Soldati înspre Sud,Soldati cu degetul pe tragaci.
Si aud din nou glas,care adazga:

                 În loc de Jocurile militare,INALTAREA  DOMNULUI !"

Dragii mei, stim cu totii ca soldatii (armata) fac tot felul de exercitii militare.
Si iata ce frumos ne spune aici:

 În loc de Jocurile militare,INALTAREA  DOMNULUI !"
În loc sa inaltam rachete,avioane,bombe atomice,mai bine sa -L inaltam pe Domnul,dragilor.
Sa dam DOMNULUI ce este al DOMNULUI !Adica,Rugaciunea cu multumiri infinite,pentru faptul ca ne-am nascut,am crescut si suntem oameni cu familie si nepotei.Sa inaltam Rugaciuni pentru iertarea pacatelor, pentru mantuire,pentru intarirea in Credinta si nu in ultimul rand,pentru multumire.
In loc de ARME fratilor,sa inaltam Rugaciuni de iubire,de Credinta ,de Dragoste infinita MANTUITORULUI HRISTOS si MAICII PREA CURATEI FECIOARE MARIA ,Carora Li se cuvine,toata cinstea,slava si inchinarea,Amin.
                            Cu dragoste,Maria.


8 comentarii:

  1. asa ar trebui- sa nu facem voia noastra ca totul vine de la DUMNEZEU -numai ca ne supunem legilor lumesti care n-au nici o legatura cu cele divine

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Maria,atat de frumoase indemnuri aveti,ca si pietrele s-ar misca...multumiri si urari de bine! Doina

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este 23-51 dar putini fac voia lui Dumnezeu.
    Cu mult drag tuturor

    RăspundețiȘtergere
  4. https://www.youtube.com/watch?v=D_9kBNCYwg4

    CEI CE ADUC LUMINA de Neale Donald Walchs

    RăspundețiȘtergere
  5. Da DOMNUL NE POATE PAZI DEORICE RĂU DAR ARMA SI SOLDATUL EE AAPA DE PLOAIE

    RăspundețiȘtergere
  6. Amira,crezi in ceva ce nu exista.Cum te poate apara Dumnezeu de rau? Stii cine este raul? Dar binele? Si una si alta sunt interpretari ale mintii,functie de perspectiva care eticheteaza un lucru ca fiind bun penru cineva, dar rau pentru altcineva.

    Eu iubesc viscolul,imi creaza o stare de bine pe nivel energetic,deci il consider un lucru bun,dar daca raman blocata intre nameti ore in sir, mi se va parea ca este un lucru rau.Deci ce este bun si ce este rau in aceasta situatie?

    Dumnezeu nu ne poate pazi de mintea noastra care eticheteaza in rau si bine,FIINDCA MINTEA AM PRIMIT-O IN DAR ODATA CU CORPUL FIZIC,TOCMAI PENTRU A EXPERIMENTA BINELE SI RAUL SI A LUA LUA DECIZII DIN PERSPECTIVA FIECAREI SITUATII.

    Pare-se ca nu stii, ca Dumnezeu, experimenteaza odata cu tine acel rau,asteptand sa te vada in actiune,functie de starile tale.

    Armata ,politia,justitia si alte institutii sunt inventate de mintea omului care creaza si mai multi infractori.Este o iluzie credinta ca te apara cineva din afara ta,nimeni nu o poate face din exterior.Arma ta, este vointa ta, care este suverana,dar trebuie sa stii cum sa te folosesti de ea.
    In tine se afla Dumnezeu,de cine te vei teme?
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  7. Tu D, ai prins de la mine unele chestii, dar tot te limitezi in gandire; iti spun eu, daca esti prinsa in nameti, te distrezi sperand in cresterea puterii viscolului, asa distrandu-te mai mult;
    Eu fiind viscol, crezand ca ma iubesti, as sufla din ce in ce mai tare:((Ei, cam asa se vorbeste in pilde

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie D. mi se pare increzuta

    RăspundețiȘtergere