sâmbătă, 26 ianuarie 2019

DESCOPERIRE DE GAZ , INTR-O GALERIE !


                                 26 Ianuarie 2019,ora 17,22!

                                Dragii mei,

Tot in aceasta după amiaza, aud glas care spune ceva despre o galerie si depsre un GAZ.
Iata ce spunea glasul:

                  "Eu am luptat si lupt;si-n schimb, am reusit a depista Gazul acestei galerii."

Dragii mei,daca este vorba despre gaz metan,descoperit intr-o galerie miniera, eu nu stiu.
Dar sa dea Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului,ca nimeni sa nu aiba de suferit,atunci cand,acesta va fi depistat.
                            Cu dragoste,Maria.


P.S.

EMIL STRAINU despre Maria Ghiorghiu ,la minutul 39-40 din linkul de mai jos :

.

La minutul 39 -40 din linkul de mai sus ,despre MARIA GHIORGHIU si Cartile sale !

 !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !

                      Prieteni dragi,

Am redus pretul CARTILOR pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice volum doreste.

Iata dragilor noile preturi:

30 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
12 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
25 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307



Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate

 CARTILE absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

.
                              Dragii mei

Cu multä bucurie vä recomand o nouä carte :

UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI !

Cartea este scrisä de ADRIANA BOSSHART,
prietena mea cea mai bunä, de Suflet.
O Carte de Suflet pentru Suflet,
O Carte de Poezie,
O Carte deosebitä, 
Care aratä multä träire si sensibilitate,
O Carte foarte frumoasä,
O Carte color cu poze si picturi ale autoarei.
Costä numai 10 lei, Poezii minunate
Inältätoare la Ceruri, la Divinitate.
Cartea este prezentata deosebit de frumos,de dl General Emil Strainu :
..

Cu ocazia Särbätorilor de iarna ,cine comandä din Cärtile ADEVARUL DUHULUI  SFANT, primeste si o Carte UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI -  CADOU !

O Puteti comanda pe acelasi Site Adevarul Duhului Sfant.ro,dar si la tel.0747226236 !
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

3 comentarii:

  1. Doamna Maria si la noi este petrol si gaz slava Domnului.
    Daca sapi o fantana ai ocazia s-a iasa petrol s-au miros puternic de gaze si trebuie s-a astupi imediat.
    Suntem bogati dar totusi platim foarte mult aceste bogatii.
    Cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. În asa caz nu putem spune decât:Doamne ai mila!Aceste pungi de gaz în mine e moarte sigura daca sunt prinsi mineri.Culmea ca nu pot fi nici evitate nici anuntate din timp,de ce nu or inventa savantii astia aparate sensibile sa ajute mineritul?De bombe si arme de ucidere in masa se ocupa dar de ceva spre binele si usurarea muncii în mine nu au timp sa se ocupe.Cred ca asa necaz va fi undeva în minele prost întretinute si unde se extrage mult, nu neaparat la noi poate fi oriunde in lume.

    RăspundețiȘtergere
  3. https://m.digi24.ro/stiri/externe/mapamond/scurgeri-radioactive-la-o-uzina-din-transnistria-autoritatile-spun-ca-nu-sunt-motive-de-ingrijorare-1097636

    RăspundețiȘtergere