miercuri, 9 ianuarie 2019

O COMUNĂ CU PETROL !

                                    8 Ianuarie 2019,ora 22,34 !

                                 Dragii mei,

În aceasta seara, in timp ce scriam aici pe Blog, vad în spatele meu,inspre Est, Sud -Est,vad un INDICATOR rutier de culoare albastra si ca forma,era pătrat.
Pe INDICATOR erau mai multe indicii spre anumite localitati,indicii pe care nu le vedeam ca sa le pot citi.
Ceea ce-mi era adus in evidenta ,era niste cifre a kilometrilor dintre doua localitati.
In stanga INDICATORULUI ,cu aproximatie pot spune ca era un 7o -72 km, iar in dreapta ,cred ca era un 52-54 km.
Aceste cifre pulsau impreuna.
Si aud un glas care spune asa:.

                         "Comuna cu PETROL !
               O comună cu PETROL."

Imagini pentru PETROL IMAGINI.

Prieteni dragi, chiar daca kilometrajul nu va corespunde 100%,deoarece,nu am reusit sa le citesc cum mi-as fi dorit, pot sa va spun insa,ca vom auzi de o comuna in care ,se va descoperi mult PETROL.
Unde anume sau cand,cu siguranta vom afla la momentul oranduit de Bunul Dumnezeu si de Maicuta Domnului,Cărora Li se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea,Amin.
                                 Cu dragoste, Maria.

Un comentariu:

  1. in vestul continentului Europa nu mai exista comune-doar in est adica si la noi - in Romania sunt multe locatii cu petrol inclusiv in bazinul Moldovei-sunt sonde care s-au inchis

    RăspundețiȘtergere