luni, 25 decembrie 2017

VA PLECA DINTRE NOI ,UN MARE SI VALOROS ACTOR , MULT INDRAGIT !

                                             Image result for NASTEREA DOMNULUI


                                 Noapte de 24 -25 Decembrie 2017,ora 1,55 !

                                            Dragii mei,

In aceasta noapte,in timp ce scriam la articolul anterior, aud un glas care spune ceva cutremurator.
Glasul a grait de doua ori consecutiv  asa:

                " Va pleca dintre noi, un mare si valoros Actor mult indragit !"

După care dragilor, glasul nu a mai grait nimic si nici nu mi s-a aratat nimic.
Vom auzi Prieteni dragi ,despre moartea unui Actor foarte valoros si foarte indragit noua tuturor.
Cine va fi acesta,eu nu cunosc. Nu mi s-a descoperit!
Ma rog la BUNUL DUMNEZEU si la MAICUTA DOMNULUI ca sa-i mai dea lungime de zile,deoarece moartea, nu mai are intoarcere la viata de pe Pămant.
                                        Cu dragoste,Maria.

14 comentarii:

  1. Doamne fereşte,să nu fie Alexandru Arßinel,fara sa vreu mi-a fugit găndul la el(nici eu nu ştiy dece)? Maria H

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. NU e Florin Piersic ptr l-am visat ca mai avea de plantat zece pomi si el zicea:"mai copii,sunt cam obosit ,dar o sa incerc",deci cu siguranta mai traieste zece ani.Bunul Dumnezeu sa-l tina sanatos.

      Ștergere
  3. Doamna Maria cand am citit acest mesaj al dv.va zic ca ma cuprins o tristete atati morti ma uitam si la cimitir sunt mai multi in cimintir fecat in viata ce sa mai spun Bunul Dumnezeu ia la el pe neasteptate. Este tare greu mai ales cand ai dus o viata frumoasa langa o persoana draga o viata de om este tare greu dar nu ne putem impoyrivi. Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate la toata familia va pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. A mai avut Doamna Maria o postare acum cateva luni asemanatoare si a dat initialele atunci: A.A.

    RăspundețiȘtergere
  5. http://adevarul.ro/locale/oradea/a-murit-actorul-ion-abrudan-tatal-crinei-abrudan-a-asteptat-mai-vada-singura-data-rasaritul-apoi-plecat-1_5a422245d7af743f8dbc6dbf/index.html

    RăspundețiȘtergere
  6. S-a adeverit https://spynews.ro/monden/ultima-previziune-a-lui-carmen-harra-sa-adeverit-romania-a-pierdut-un-actor-de-mare-valoare-153134.html?utm_source=antena3&utm_medium=Facebook&utm_campaign=Facebook-Post

    RăspundețiȘtergere
  7. http://www.bihon.ro/a-murit-actorul-ion-abrudan/1958447

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere