sâmbătă, 23 decembrie 2017

CRĂCIUNUL ÎN CERURI ! MARE MINUNE ! IISUS HRISTOS ŞI DUHUL CEL PREA SFÂNT , ÎN CAMERA MEA !



Noapte de 19 - 20  Decembrie  2014, ora 1,45 !

                                             Fotografia postată de Maria Ghiorghiu.

Bună  seara ,dragii mei cititori ai Blogului ,

          "Dumnezeu  Există - Mărturii !
                               
În această seară minunată în care, ne gândim cu toţii la Nasterea  Pruncului  Iisus  Hristos, din Prea Curata Fecioara Maria, am să vă spun despre O altă Mare  Minune pe care am trăit-o ,în noaptea de 19 -20 Decembrie 2014, în timp ce mă rugam în colţisorul meu de Rai, adică ,cel din camera mea !
Cu lacrimi  Îi spuneam Mântuitorului ,cât de mult îmi este dor de EL ,si cât de tare îmi doresc ca să fac numai Voia SA !
Şi mă rugam cu ale mele cuvinte, dar şi plângeam mocnit.
Închid ochii în timpul Rugaciunii mele, si continui ca să mă rog.
Brusc, văd un Cer de noapte albastra violet, chiar în faţa mea, la doar un braţ întins.
Pe Cerul de noapte albastra de pe care lipseau Stelele si Luna, apare în carne si oase, Însuşi Iisus  Hristos, Domnul şi Mântuitorul nostru.
Într-un nor oval rupt ca din Soare, auriu si stralucitor foarte, stătea în picioare Iisus Hristos.
Are la pieptul Său o Carte, este îmbracat cu vesminte roşii si cu verde închis pe deasupra.
Iisus mă priveste ,îmi zâmbeste si ,Îşi întoarce privirea spre dreapta Sa.
În această clipă ,Iisus dispare ca si atras de un  magnet puternic in Cerul din Cer, iar acolo unde El privise ,apare dragii mei acelaşi Cer albastru violet, transparent si stralucitor , iar pe Cer dragilor, chiar deasupra capului meu, apare în mod tainic Duhul Cel Prea Sfânt .
Este un Porumbel alb si pufos,care  străluceste sub Bolta Cereasă, si care, a venit în zbor deasupra capului meu. 
Duhul Cel Prea Sfânt  împrăştia raze albe orbitoare si zbura pe loc. 
Auzeam fratilor,până si fâlfăitul Aripilor Porumbelului alb.
                                            
Vedeam numai strălucire dumnezeiască si m-au podidit lacrimile de bucurie si mai mult.
Duhul Cel Prea  Sfânt ,după ce a stat preţ de câteva secunde dând din aripile Sale pe loc, a disparut tot asa in mod tainic, precum a si apărut. 
Mâini multe si nevăzute dragii mei, construiau din crengi de Brad verde ,crengi dumnezeiesti de frumoase, construiau un gard precum sunt cele de la oi noastre de pe Pămant.
 Un Gard din ramuri de brad, făcând o curte sub Cerul albastru violet. 
Ramurile de Brad dragii mei, erau de un verde închis si foarte dese. 
După ce ocolul a fost gata, o altă Mână nevăzută ,construieste cât ai clipi ,o INIMĂ din ramuri de Brad si mi-o aduce mai în faţa mea ca sa o vad mai bine.
 În mijlocul inimii de Brad a apărut un frumos si minunat CERB care, s-a scuturat o singură dată ,apoi ,a început a privi spre Răsărit acolo unde dispăruse Iisus Hristos si Duhul  Sfânt sub Chip de Porumbel alb, pufos si orbitor de strălucitor.  
Ramurile de Brad dragii mei, erau toate presarate cu auriu stralucitor, un auriu precum Soarele în mijlocul verii.
Si la Poarta de la Gradina Raiului  ,o Mână nevăzută asează ramuri de brad, pudrate cu auriu ca din Soare luat.
Dragii mei, CERUL  SFÂNT este pregătit de primirea Pruncului  IISUS  HRISTOS.
Asa cum ne pregătim noi ca să întâmpinăm NASTEREA  DOMNULUI cu dragoste, cu Post si Rugaciune , pregătind  bucate alese, cu atât mai mult, Îngerii Lui Dumnezeu pregătesc Raiul, împodobindu-l cu ramuri  de Brad presarate cu auriu.   
După care, COLINDELE SFINTE începând cu O CE  VESTE MINUNATĂ, au început a curge de răsuna tot Cerul si Pământul.
Îngerii  Lui Dumnezeu cântau si se veseleau !
Dragii mei, să ne veselim si noi ,si sa asteptam cu mare dragoste si cu bucurie infinită  NASTEREA  DOMNULUI !
Crăciunul fratilor, trebuie să fie în inima noastră şi -n sufletul nostru. 
Sa nu-i uităm pe cei săraci si sărmani ,si să facem în asa fel încât, si la ei să vină Mos Crăciun cu daruri de suflet si cu o vorbă dulce, care sa le mai aline din suferinţă.
                                           Cu dragoste, Maria.  

3 comentarii:

  1. ,,La multi ani , doamna Maria dumneavoastra si familiei ''! Sarbatori fericite ! Sunteti o frumoasa si o scumpa , un om cu un suflet mare .

    RăspundețiȘtergere
  2. Trairile Dumneavoastra Doamna Maria sunt minunate si multumim ca ni le ''transmiteti''si noua.NASTEREA DOMNULUI sa va aduca,sa ne aduca liniste sufleteasca,sa fim mai buni cu semenii noastrii,sa putem multumi din toata inima pentru fiecare clipa a vietii care ne este data.Va doresc si doresc tuturor ca NASTEREA DOMNULUI sa fie un prilej de bucurie pentru a va/a ne afla impreuna cu cei dragi noua.CRACIUN FERICIT,cu multa stima si dragoste aceeasi Minerva P.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nasterea Domnului sa vina la toata lumea cu bucurie cu sanatate si fericire. Doamna Maria atat de mult ma bucur ca ne spuneti si noua trairile dv. atat de sublime nu gasesc un cuvant mai frumos. Bunul Dumnezeu sa va ocroteasca si pe noi pe toti. Cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere