marți, 26 decembrie 2017

INTERVIU ROMÂNIA VIPPRESS,CU DOAMNA ANA MAGDIN !


Maria Ghiorghiu, invitata la RomaniaVipPress!

De vorba cu Maria Ghiorghiu, ne povesteste despre ultimele sale mesaje !

Va iubesc dragi romani! Va iubesc cu inima si cu sufletul si ma rog pentru voi toti, oriunde va aflati, si plang atunci cand si voi plangeti si suferiti departe de ROMANIA sau chiar in Romania!”


 22089420_1759310077476513_2706289282220843165_n
  
Ana Magdin: Maria, se pare ca ultimele tale mesaje nu sunt prea bune pentru Romania! Poti sa ne povestesti te rog despre norul radioactiv care va fi deasupra tarii noastre?
Maria Ghiorghiu: Da, asa este! România va trece prin mari si grele incercari.
Autoritatile române, au fost si sunt cu siguranta extrem de vigilente, in ceea ce priveste securitatea Romaniei, iar pentru acest act de patriotism sunt de felicitat.
Despre Norul radioactiv am scris inca din 12 Octombrie 2017, cand citam un glas care spunea asa:
Pericol de radioactivitate ! Doua radioactive….! Iar glasul nu a mai continuat.
Iar in 12 noiembrie 2017, scriam din nou de NORUL radioactiv care ar urma sa fie deasupra Romaniei, mai precis deasupra PLOIESTIULUI.
Iata MESAJUL:

” NORUL  RADIOACTIV deasupra României !
Totodată se împrăstie şi la noi Norul !
Norul se împrăstie prin PLOIESTI, pe câţiva zeci de metri !”
Iar accidentul nuclear din Kazahstan, a avut loc pe 10 noiembrie si eu am scris din 12 Octombrie.
Din nefericire,toate câte eu scriu cu Voia si cu Puterea Duhului Sfant, toate se vor adeveri in timp.
22154367_1759230264151161_397739443681656431_n

Ana Magdin: Ai avut si un mesaj legat de un mare cutremur, stii unde va fi acesta?
Maria Ghiorghiu: CUTREMURUL cel mare despre care am scris pe BLOGUL  meu, DUMNEZEU EXISTA -MARTURII, va avea loc asa precum este oranduit de sus.
Dar locul unde se va produce si cand anume, nu mi s-a descoperit.
Daca va referiti la CUTREMURUL cel mare despre care se vorbeste intens, ca ar urma in Romania Duhului Sfant, pot sa va spun ca acesta nu va avea loc. Nu inca!
In Romania nu va avea loc asa curand un Cutremur devastator.
Si nu de la mine spun acest lucru, ci din graiul Duhului Sfant, care mi-a grait asa in noaptea de 16-17 Septembrie 2017:
” Să nu te temi de Cutremurul cel mare !
Nu este acum Cutremurul!
Mai dureaza!”
Asadar, nu trebuie sa ne temem de Cutremurul cel mare! Nu va veni inca!

22885746_1796443357096518_7219540025196652315_n

Ana Magdin: Stiu ca lucrezi intens la doua carti, despre ce scrii?
Maria Ghiorghiu: Lucrez cu dragoste infinita la doua Carti, care se vor numi asa:
-Romania, “Viitorul al Doilea Nou Ierusalim”, precum si “Viata extraterestra”.
In acest moment CARTILE sunt la Editura KITCOM si asteapta ca sa intre sub lumina tiparului. Imi doresc ca sa le tiparesc intr-un tiraj mai mare. Dar din păcate, situatia mea financiara nu-mi permite acest lucru. Am apelat si inca mai apelez la Cititorii fideli si cu dragoste de Dumnezeu si de Maicuta Domnului, ca sa ma ajute in acest sens, fiecare după puterea sa si după dragostea sa.
Le multumesc anticipat din toata inima mea si din tot sufletul, rugandu-ma pentru ei si cei dragi lor.
Asa dori ca sa-i asigur pe donatori, că vor primi GRATUIT urmatoarele doua volume si chiar si primul volum, in caz ca nu l-au primit  pana acum.
Contul pentru strainătate: Cod Bic Raiffeisen Bank : 
RZBRROBU Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307 sau prin WESTERN UNION
Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe maill mariatecuci61@yahoo.com. 
Contul pentru România: 
Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307
Ana Magdin: Cum a mers vanzarea primei tale carti, te mai cauta oamenii sa o cumpere, intentionezi sa o reeditezi?
Maria Ghiorghiu: Vanzarea primului volum a mers destul de bine. Dar as dori sa mentionez faptul că, am donat multe CARTI din primul volum. S-au bucurat zeci de batrani din Azile sau Spitale, s-au bucurat multi oameni care mi-au scris si nu aveau bani ca sa cumpere Cartea, asa cum s-au bucurat si se bucura multi oameni de toate varstele, care ma roaga sa le daruiesc CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT.
Din banutii obtinuti din vanzarea primului volum, nu o spun ca pe o lauda, ci o spun ca pe un fapt din dragostea fata de Aproapele nostru, am ajutat multe persoane de toate varstele care aveau o situatie materiala, sub limita subzistentei.
23472460_1815827258491461_4011584174808563833_n

Ana Magdin: Ce noutati mai ai, asa, in general, ce s-a mai intamplat de la ultimul nostru interviu?
Maria Ghiorghiu: Chiar daca Romania va trece prin grele si multe incercari, as vrea ca sa asigur poporul roman ,ca suntem un popor ales, suntem poporul care-L va primi pe MANTUITORUL HRISTOS in a doua sa venire pe Pămant. Vom deveni al Doilea Nou Ierusalim, iar acest DAR minunat, ne va ajuta ca sa depasim mai usor incercarile grele prin care vom trece.
Ana Magdin: Din punctul tau de vedere, asociind cu mesajele pe care le primesti, cum crezi ca vor fi vremurile in Romania?
Maria Ghiorghiu: Vremurile in Romania vor fi grele. Dar Iubirea si Dragostea fata de Dumnezeu si fata de Maicuta Domnului, Iubirea fata de aproapele nostru, ne va ajuta ca sa trecem mai usor peste ceea ce ne asteapta.
Si ma refer aici la o viitoare noua REVOLUTIE. Si nu va fi una deloc usoara! Mesajul l-am primit inca din septembrie 2016, si era asa:
” Traiasca REVOLUTIA  MARE !
Traiasca adevărata REVOLUTIE  MARE !
Trăiascaaaaaaaaa!”

Si-au mai urmat si alte MESAJE despre viitoarea MARE REVOLUTIE, pe care cititorii le vor gasi pe Blogul meu, DUMNEZEU EXISTA -MARTURII.

24296274_1842521012488752_199520407786831417_n

Ana Magdin: Ce faci in timpul liber pentru sufletul tau, cum, sau cu ce iti bucuri cate un moment din zi?
Maria Ghiorghiu: Nu am deloc timp liber.
Sunt un om obisnuit, am grija de nepotica de 3 anisori, fac de toate in casa.
Adica, spal, calc, gatesc, dau cu aspiratorul, etc.
Iar noaptea stau pana in zori si scriu toate cate traiesc, fie ele ziua sau noaptea.  Acestea sunt momentele, orele cand eu sunt fericita si implinita.
Casa mea, prima casa a mea, este SFANTA BISERICA, unde ma simt precum pestele in apa. Aici sunt fericita cu adevarat. Si mai sunt fericita foarte, cand unii cititori imi scriu ca datorita CUVANTULUI LUI DUMNEZEU pe care eu IL scriu pe Blog, ei s-au intors la CREDINTA, au devenit mai buni si mai iubitori. Aceasta este o bucurie imensa pentru sufletul meu.
Ana Magdin: Un gand pentru romanii de pretutindeni!
Maria Ghiorghiu:
                           Dragi români!
Iubiti frati si surori, intru IISUS HRISTOS  !
Oriunde va veti afla, si prin oricate greutati veti trece, sa nu va pierdeti niciodata CREDINTA in BUNUL DUMNEZEU si-n MAICUTA DOMNULUI.
Rugati-va neincetat; si-atunci cand nu aveti timp, rugati-va in gand. Spuneti din inima voastra asa: „Doamne IISUSE HRISTOASE FIUL LUI DUMNEZEU , milostiv fii mie păcatosul!”
MANTUITORUL aude Rugaciunea noastra, vede zdrobirea inimii noastre, si nu ne va lasa din mainile Sale Ocrotitoare.
Daca nu aveti o Carte de Rugaciuni sau o BISERICA SFANTA prin apropiere, vorbiti cu Dumnezeu si cu MAICUTA DOMNULUI, cu ale voastre cuvinte rupte din inima voastra. DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa va fie cel mai bun PRIETEN al sufletului vostru.
     
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu.
Va iubesc dragi romani! Va iubesc cu inima si cu sufletul si ma rog pentru voi toti, oriunde va aflati, si plang atunci cand si voi plangeti si suferiti departe de ROMANIA sau chiar in Romania.
Sa credeti in ROMANIA VIITORULUI AL DOILEA NOU IERUSALIM, căci asa va fi precum este scris si oranduit de sus.
Si inca ceva dragii mei: nu-i uitati pe cei dragi; nu-i uitati pe părinti, pe bunici, pe copiii si nepotii vostri. Faceti-le o bucurie, fie si numai cu un simplu telefon.
Multumesc din inima si dnei ANA MOROSANU MAGDIN, care a facut posibil acest INTERVIU .
Cu pretuire aleasa, cu iubire si cu dragoste,pentru voi toti,MARIA GHIORGHIU.
Ana Morosanu Magdin

6 comentarii:

  1. Un film cum numai rusii stiu sa faca : despre pacat, remuscare, miracole prin puterea rugaciunii dincolo de conditia umana.
    Personajul principal traieste toata viata cu greseala facuta in tinerete , aceea de a-si fi omorat camaradul . Devine eremit pe o insula , iar viata sa o dedica muncii fizice si vindecarii oamenilor ce vin la el .
    Moare impacat, atunci cand, el insusi , isi primeste iertarea chiar de la cel pe care-l credea mort.
    Este mai mult decat un film , este un film - rugaciune .
    Oricat de pacatos si las ai fi , poti fi iertat de Hristos.


    https://www.youtube.com/watch?v=W30_3qHsDw0

    Pr. Rafail Noica despre filmul Ostrov , o recenzie inegalabila :

    https://www.youtube.com/watch?v=ES7_SUdWzuQ


    Vizionare placuta !


    Pentru cei care vor sa asculte filmul in limba rusa si engleza :

    https://www.youtube.com/watch?v=Wz-vegualMg

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori fericite tuturor oamenilor buni si sufletisti

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo, foarte frumos indemnul d-voastra catre romani.
    Va raspund si eu cu un gand de bine. Sarbatori placute!

    RăspundețiȘtergere
  4. DESPRE VISE SI VEDENII - SFATURI DE LA PARINTELE ILIE CLEOPA

    https://www.youtube.com/watch?v=H_7dU6LR7MA


    Sa luam aminte cu totii !

    Vizionare placuta !

    RăspundețiȘtergere
  5. 15.52 Doamne ce film impresionant . L-am revazut acum si am descoperit in el, acea pace a omului la sfarsit de drum .

    RăspundețiȘtergere