marți, 12 decembrie 2017

INTERVIUL MEU LA ROMANIAVIPPRESS ,CU DOAMNA ANA MAGDIN !


Maria Ghiorghiu, invitata la RomaniaVipPress!

De vorba cu Maria Ghiorghiu, ne povesteste despre ultimele sale mesaje,

Va iubesc dragi romani! Va iubesc cu inima si cu sufletul si ma rog pentru voi toti, oriunde va aflati, si plang atunci cand si voi plangeti si suferiti departe de ROMANIA sau chiar in Romania!”

 22885746_1796443357096518_7219540025196652315_n

Ana Magdin: Maria, se pare ca ultimele tale mesaje nu sunt prea bune pentru Romania! Poti sa ne povestesti te rog despre norul radioactiv care va fi deasupra tarii noastre?
Maria Ghiorghiu: Da, asa este! România va trece prin mari si grele incercari.
Autoritatile române, au fost si sunt cu siguranta extrem de vigilente, in ceea ce priveste securitatea Romaniei, iar pentru acest act de patriotism sunt de felicitat.
Despre Norul radioactiv am scris inca din 12 Octombrie 2017, cand citam un glas care spunea asa:
Pericol de radioactivitate ! Doua radioactive….! Iar glasul nu a mai continuat.
Iar in 12 noiembrie 2017, scriam din nou de NORUL radioactiv care ar urma sa fie deasupra Romaniei, mai precis deasupra PLOIESTIULUI.
Iata MESAJUL:
 24296274_1842521012488752_199520407786831417_n
” NORUL  RADIOACTIV deasupra României !
Totodată se împrăstie şi la noi Norul !
Norul se împrăstie prin PLOIESTI, pe câţiva zeci de metri !”

Iar accidentul nuclear din Kazahstan, a avut loc pe 10 noiembrie si eu am scris din 12 Octombrie.
Din nefericire,toate câte eu scriu cu Voia si cu Puterea Duhului Sfant, toate se vor adeveri in timp.
Ana Magdin: Ai avut si un mesaj legat de un mare cutremur, stii unde va fi acesta?
Maria Ghiorghiu: CUTREMURUL cel mare despre care am scris pe BLOGUL  meu, DUMNEZEU EXISTA -MARTURII, va avea loc asa precum este oranduit de sus.
Interviul continuă !
Accesati acest Link:
INTERVIU la Romania Vip Press !
      De vorba cu Maria Ghiorghiu, ne povesteste despre ultimele sale mesaje, “Va iubesc dragi romani! Va iubesc cu inima si cu sufletul si ma rog pentru voi toti, oriunde va aflati, si[...]
ROMANIAVIPPRESS.COM..

...

                                                Cu dragoste,Maria!

10 comentarii:

  1. Pe ce program e Romania Vip Press?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un Ziar ! Dai clik pe poza mea,si te va duce la ZIAR ! Cu dragoste,Maria.

      Ștergere
    2. Multumesc Maria,am citit,f.frumos felicitari!

      Ștergere
  2. Eu am facut click pe fotografia cu dvs., cea unde stati la masa si mi-a dat link-ul pe care l-am postat . Frumos interviu , din suflet scris , multumim si sa fiti sanatoasa .

    http://romaniavippress.com/maria-ghiorghiu-invitata-la-romaniavippress/

    RăspundețiȘtergere
  3. Se aude ca ROMANIA va fi tara ocrotita de d zeu asa va fi ?doar copii nostri vor trai sa vada

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamna Maria am citit interviul dv.ce pot sa spun? Foarte frumos si multumim Bunului Dumnezeu ca va ales purtatorul Cuvantului Sfant al Duhului Sau. Cu mult drag si stima doamna Maria.

    RăspundețiȘtergere
  5. interesant-sunt multi care scriu mesaje la care asteapta raspuns-ei fiind cam acizi in exprimare--SI CE SA VEZI NU MAI CITESC SI NU MAI COMENTEAZA RASPUNSUL ASTEPTAT DE EI !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 16:36, da-le pace. Ce conteaza? Sigur citesc dar cel mai probabil raspunsul primit nu le satisface aciditatea iar apoi tac malc.

      Ștergere
  6. Mi-a făcut multă plăcere să citesc acest interviu!Cu drag d-na.Maria Maria H

    RăspundețiȘtergere
  7. vazatorii in duh fug de si din lume dumneavoastra o cautati rar o sa vedeti ca cei inzestrati cu clarviziune sau clarauditie or sa vorbeasca la lume trebuie sa te aleaga ei

    RăspundețiȘtergere