luni, 30 martie 2015

ŞI S - A ADEVERIT DIN PĂCATE ! HOŢIA ÎNTRECE ROMÂNIA !


                                               Dragii mei, 

Scriam în luna august 2014, despre ce urmează să se întâmple în ROMÂNIA noastră ! 

Si iata dragii mei, ce se intampla în România  de astăzi, cum oamenii politici la nivel înalt,mai mult ca niciodata, sunt implicaţi in tot felul de acte de corupţie.

Nu este nevoie ca sa mai dau nume, căci îi cunoastem cu totii, si vor mai fi si altii noi.

Sa dea DOMNUL ca sa se faca curatenie ,printre Politicienii corupti ai României.

ROMÂNIA noastra, a devenit din nefericire ,"Săraca ŢARĂ bogată "!

Iata si articolul meu :

miercuri, 6 august 2014

HOŢIA , ÎNTRECE ROMÂNIA !

                          Noapte de 5- 6 August 2014 ,ora 0,45 !

                                           Dragii mei,

În timp ce scriam aici pe Blog, la articolul anterior aud un glas dragilor, care spune UN  MARE  ADEVĂR !
Dragii mei, glasul  spune aşa :

               " Eheiii ! 
              Vino să-ţi  arăt !
              Hoţia  ,întrece  România !"

Dragilor, cred că în faţa a multor Dovezi în acest sens ,din zilele noastre, alte cuvinte sunt de prisos!
Hoţia , depăseste tot ce insemna ca si valoare în bani lichizi ,ai Statului Român! 
România, nu mai are aproape nimic al Statului Român, ci totul este privatizat !
Dar de furat ,se fura mai mult decat are Statul Român !
                                Cu dragoste, Maria    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu