marți, 24 martie 2015

DIN PĂCATE , AVIONUL S - A PRĂBUŞIT !

                                                                Dragii mei,

Am scris cu ceva timp în urmă ,în două rânduri, despre câte un avion care se va prăbuşi.
Din nefericire dragii mei, 150 de persoane si-au pierdut viaţa astăzi, într-u grav accident aviatic.
Dumnezeu sa-i ierte si sa-i odihnească în pace !
Este cumplit ! Este tragic ceea  ce s-a întâmplat şi astăzi.
 
                                  

  1. www.9am.ro/stiri/International/277072/un-avion-de...   Cached
    Un avion Airbus A320 al ... Discutii si comentarii pe tema "Un avion cu 150 de pasageri s-a PRABUSIT in Franta" ... Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai ...
www.hotnews.ro/stiri-esential-19728552-avion-pasageri...   CachedUn avion Airbus A320 s-a prabusit marti in Franta. ... Un avion Airbus A320 s-a prabusit ... compania incearca sa evalueze situatia. * Este primul avion de linie ..                             15  Ianuarie 2015 ,ora 21,05 !

                                                                               Dragii mei, 

În această noapte, în timp ce scriam aici pe Blog, vad ca si cum asa fi avut un ochi si in urechea stângă, văd un Cer de noapte si un Avion.
Sub Bolta Cerească dragilor, sus de tot, un Avion zbura dinspre Vest la Est.
Noapte fiind , Avionul avea beculetele aprinse la spatele lui. Vedeam o lumina galbena ce scăpăra mereu, dar în dreapta lui, lângă cel galben, vedeam flacără roşie.
Dragii mei , din nefericire vom auzi de un AVION, care va avea mari probleme sus, si va lua foc.
Când si unde , eu nu stiu a vă spune ! Dar AVIONUL va lua foc ,acolo sus la mare înălţime.
                                   Cu dragoste,Maria. 
P.S.
Iata dragii mei si celălalt articol :
 

luni, 2 februarie 2015

UN AVION SE VA PRĂBUŞI ! MAICA DOMNULUI A APĂRUT PE CER , ÎN SPATELE AVIONULUI !


                                            2  Februarie 2015, ora 10,30 dimineaţa !

                                                                                 Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă ,când eram la Sfânta Biserică , în strana fiind si cântând împreună cu DASCALUL, văd dragii mei  sub mijlocul Cerului înorat, posibil chiar ca un amurg, văd O Lumină mare, albă orbitor de stralucitoare, care apare brusc sub Cerul înorat, si din acea Lumină orbitoare, apare dragilor, MAICA  DOMNULUI  cu PRUNCUL  IISUS pe bratul Ei stâng, îndreptată cu faţa spre Răsărit, si învăluită într-un Nor alb-auriu orbitor de stralucitor.
Mai la distanţă  ,văd dragilor sus de tot , UN  AVION ce zboară dinspre Răsărit ,spre Sud-Est . 
AVIONUL dragii mei, avea fum negru la partea din faţă, ce se împrăstia în urma sa, ca o dâră mare.
De la botul Avionului, iesea fum ca la hornul casei, asa mult, si negru dens.
Dragii mei, din nefericire vom auzi din nou de prăbuşirea ,sau de explozia unui AVION, ce ar putea fi doborât de vreo rachetă, sau chiar sa fie doborât, de vreo explozie  în aer.
Nu întâmplător a apărut mai întâi MAICA  DOMNULUI  cu Pruncul în braţe, învăluită într-o Lumină alba si aurie, orbitor de stralucitoare.
Cum a apărut Măicuţa ,mi s-a arătat si AVIONUL care zbura la înălţime obisnuită, AVION ce fumega ca un horn, si lăsa în urma sa, o dâră de fum negru, ca la furnal.  



                                                   ..

Dragii mei,MAICA  DOMNULUI  şi PRUNCUL  IISUS, straluceau de lumină aurie, precum în Sfanta Iconiţă de mai sus.
AVIONUL era învăluit în fumul negru, ce iesea de la partea stângă faţă,  şi continua să zboare aşa.
Cât a rezistat ,si ce s-a întâmplat până la urmă, nu mi s-a mai arătat.
Dar la fumul care iesea din faţă, si faptul că, MAICA  DOMNULUI  a apărut pe Cer in acelasi timp, cred că va urma o mare tragedie, din păcate.
Sa nadajduim totusi, că MĂICUŢA  DOMNULUI ,îi va salva, îi va avea în grija Sa, pe toti pasagerii Avionului din care iesea fum negru si dens ,ca la un horn.
                                        Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu