marți, 10 martie 2015

SFÂNTA TREIME ! UN TRIUNGHI DE SOARE , PE BOLTA CEREASCĂ !

                                                         
                                                             1O Martie 2015,ora 21,00 !

                                                     Dragii mei, 

În timpul cât scriam la articolul anterior, am văzut ceva uimitor pe Cerul noptii albastre.
Deşi eram cu ochii pe monitor, văd dragii mei, ca si cum as fi avut un ochi la ceafa, văd un Cer de noapte albastra  ,fără de stele si fără de Lună.
                       
                 ..Noapte buna, Valea Jiului..

Iar pe acest Cer de noapte albastra, dinspre Răsărit, apare brusc un Triunghi ascuţit, cu vârful în Cer, si care stralucea precum Soarele. TRIUNGHIUL  avea culoare aurie, orbitor de strălucitoare:

                                        
                                        

..
Un astfel de auriu era Triunghiul apărut, precum cel de mai sus.
Mai la stânga Triunghiului auriu, a apărut şi a dispărut şi O  LUMINĂ albă, rotundă si orbitor de stralucitoare.

                             Wallpapere Pustiu noapte | Pustiu noapte wallpapers.
Atât Triunghiul de Soare ,cât şi Lumina albă rotundă pulsatorie,au apărut, au pulsat si astfel si-au mărit forma, după care au fost absorbite de Cerul noptii albastre, care era fara de stele si fara de Lună. 
Dragii mei, DUMNEZEU PREA  BUNUL, ne tot dă semne, dar nu stiu câţi dintre noi le vedem ,si câţi dintre noi ţinem seama de ele ?
Scriam în noaptea de 8 Martie , despre SFÂNTA  TREIME, JOS  PE  PĂMÂNT. 
Iar acum vedem TRIUNGHIUL pe Cer, iar în stânga Triunghiului, Lumina  alba rotundă ,care stă în Mâna Lui Dumnezeu Tatăl.
Ce spuneţi dragii mei, de APARIŢIA  PREA  SFINTEI  TREIMI, întâi jos pe Pământ, iar a doua zi ,Sus pe Cer, sub forma TRIUNGHIULUI de Soare, si a Luminii albe rotunde, si orbitor de stralucitoare?
                                              Dragii mei,
Se apropie cu paşi repezi  Cea de-a doua  Venire, a Mântuitorului dragii mei.
Acest lucru minunat ,nu poate decât să ne bucure si sa ne aminteasca că nu suntem singuri. Ci avem acolo Sus, pe Mântuitorul si pe Maica  Luminii,care ne iubesc ca pe niste Fii, ce-I suntem.
Să ne învrednicim dragilor de aceasta Dragoste dumnezeiască, prin a fi mai buni si mai milostivi cu Aproapele nostru, prin postire si spovedanie curată, prin împărtăşirea cu Sfintele Taine, şi prin împlinirea celor 10 Porunci dumnezeiesti.
Făcând aşa, vom câstiga cu siguranţă ,un loc în Împărăţia Lui Dumnezeu. 
                                            Cu dragoste,Maria.
 
 

marți, 10 martie 2015


PREA SFÂNTA TREIME, A COBORÂT PE PĂMÂNT !

                                          Noapte de 8 - 9  Martie 2015, ora 2,45 !

                                                                        Dragii mei,

                                               sfânta treime http www lovendal ro wp52 trinitatea sfanta treime ....

Doar ce mă băgasem în pat ,si văd cu ochii închişi ,O LUMINĂ albă ,orbitor de stralucitoare pe Cerul senin de noapte, după care LUMINA  a coborât jos pe Pământ.
Aud glas dragiloe, care cântă  dumnezeiesc de frumos aşa:

                 "Te dezbracă !
                Te dezbracă !
Iar un alt glas dragii mei, intervine si spune tot cântat :
                  Colţ înfloriiiit !
             Colţ înfloriiiit!"

Clipă în care dragii mei, văd jos pe Pământ, aşa precum stă şi în Cer, văd pe însuşi Sfânta  Treime întruchipată.
                    sfânta treime http www lovendal ro wp52 trinitatea sfanta treime ....
Timp de câteva secunde ,m-am bucurat enorm de stralucirea Sfintei Treimi, după care a disparut.
Dragii mei, se apropie cu paşi repezi Veacul  cel de pe urmă!
Traim chiar in acest Veac de pe urmă !
Dumnezeu  ne arata tot felul de semne;dar noi ca niste orbi nu le vedem, sau nu vrem sa le vedem, si ca niste surzi nu auzim.
Dar oare, suntem noi  vrednici de Mila si Dragostea Sa ?
Dacă nu ne-am învrednicit încă, de Mila Prea Sfintei Treimi , să o facem chiar din acest moment dragilor.
Să incercăm să fim mai buni, să avem milă faţă de Aproapele, sa mergem la Sfânta Biserică ca sa ne spovedim la Părintele Duhovnic, după care ,sa ne invrednicim a lua Sfânta şi Dumnezeiasca Împărtăşanie, care să ne fie nouă, spre iertarea păcatelor ,si spre mântuirea sufletului nostru, AMIN !
                                                           Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu