sâmbătă, 14 martie 2015

O AUTOSTRADA SUSPENDATĂ , ŞI O CLĂDIRE MARE ÎN FLĂCĂRI !

                                          Noapte de 7 - 8 Martie 2015, ora 3,10 !

                                                                    Dragii mei, 

Abia aţipisem puţin ,căci sunt trezită de O Lumină alba orbitor de stralucitoare, si astfel văd cu ochii închişi fiind, văd o Autostrada  suspendată, pe care era un trafic extrem de intens.
                      Der Verkehr in Shanghai (Bild: claudiozacc - Fotolia)
În stânga străzii  suspendate, asa cum priveam eu, văd o clădire în flăcări si mult fum negru, ce iese ca la un mare furnal.
                                Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK şi .....

Dragii mei, 
Din nefericire vom auzi de un Incendiu violent, în care flacarile vor fi extrem de mari, si fumul negru dens, va iesi ca la un furnal.
Când si unde va fi aceasta, eu nu stiu, nu mi s- a spus. 
Dar împreună vom afla, ce va fi si când va fi, si mai ales in ce ŢARA se va intampla.
                                        Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu