luni, 10 iulie 2023

STRIGAM LA PREOTI : ADUCETI-L PE IISUS !!! UNDE ESTE IISUS ? A DOUA VENIRE A LUI IISUS HRISTOS , ESTE FOARTE APROAPE !


                                       Dragii mei,

În aceasta dimineata ,în zori de zi,am fost luata din trup si dusă într-o SFANTA BISERICA la RASARIT.
Aici ,eram dragilor in mijlocul multimii mari de oameni de toate neamurile.
Asa precum se sta la SFANTUL MORMANT in IERUSALIM,asa statea aici multimea mare de oameni,ca sa ajunga mai in faţă la ceva sau la Cineva.
Văzând că lumea se împinge ca sa ajunga mai repede intr-un anume loc, fara sa vreau ,ajung si eu chiar langa o Sfanta Masa dreptunghiulara ,masa pe care trebuia sa fie SFANTUL EPITAF cu IISUS HRISTOS mort cu Trupul.
Ajung si eu acolo la SFANTUL EPITAF la care lumea se inchina, si vad fratillor ,vad in loc de 2 picioare pictate pe SFANTUL EPITAF,vad 2 picioare normale de om, dar din plastic.Da,erau picioare ca la manechinele din plastic.
Privesc revoltata la acele picioare, si ma aplec ca sa ma uit si la restul Trupului si la Chip.
Acum insa, uimirea mi-a fost mare si cutremuratoare.
În locul Lui IISUS HRISTOS pe acel SFANT EPITAF,era un om obisnuit care s- a speriat tare de tot,atunci cand eu m-am aplecat ca sa privesc,ca sa sarut si eu Sfantul Epitaf. Omul care era culcat acolo pe Sfantul Epitaf,imi spune asa:

                " Daca vreti, eu plec! 
               Acuma plec !
   Si voia sa se ridice de pe Sfantul Epitaf.
M-am uitat la el fix,si astfel, doar cu privirea mea nu l-am lasat sa se ridice . Si a ramas acolo nemiscat,iar lumea continua sa se inchine acelui om obisnuit ,acelei inselatorii vii care nu misca deloc,de frica ca sa nu fie descoperit.
Si o sa fac o paranteza mai mare:
(Sa ne gandim fratilor aici si la SFINTE MOASTE care s-au împânzit peste tot globul pamantesc, precum o molima.
Sa nu uitam de SFANTA MUCENITA ECATERINA de pe MUNTELE SINAI,a cărui cinstit Cap,după afirmatiile generatiilor de PREOTI,s-ar afla in MANASTIREA care-I poarta numele.
Iara mie ,mi s-a aratat de la DUHUL CEL PREA SFANT,inainte ca sa ajung in EGIPT, precum ca,SFANTA MUCENITA ECATERINA este ascunsa si bine conservata intr-un munte,ca intr-o inacapere ,si este TOTAL  INTREAGA!
Asadar,al cui este acel Cap la care se inchina Pelerinii din toata lumea?Caci al Sfintei Cuvioase Ecaterina nu este, daca tinem cont de ceea ce mi s-a aratat mie in drum spre Egipt, in 2017.
 Nu-i lipseste nici macar un deget,Cuvioasei Ecaterina care este imbracata in vesminte frumoase si stralucitoare,ca o Regina, si este culcata intr-o incapere ingusta cat sa incapa acel sicriu de argint(mi se spune chiar acum ca sicriul e de argint)! 
Cum sa mai suporte Mantuitorul HRISTOS, asemenea inselatorii?
Fireste ,sunt si SFINTE MOASTE adevarate,precum SFANTA CUVIOASA PARASCHEVA de la IASI, si-or mai fi si altele. Dar printre ele ,printre cele adevarate,din dorinta de a face bani multi si averi inimaginabile, se recurge si la astfel de mestesuguri de catre anume PREOTI,daca se pot numi asa,nu de toti. 
Sunt si PREOTI cu HAR,pentru care in orice clipa sunt in stare sa cad la picioarele lor).
Dar sa revin la acest articol.
Image result for EPITAF IMAGINI..
În acea clipă ,mi-am facut loc printre multimea de oameni ca sa ajung undeva mai sus pe scari, undeva inafara, unde erau stransi la un loc,multi ,foarte multi PREOTI.
Era ca intr-un ALTAR SFANT ,dar in natura.
Vazand multimea de PREOTI, strig cât ma tineau puterile,strig la ei:

                 "Unde este IISUS ?
              Aduceti-L pe IISUS ! 
              Aduceti-l pe IISUS!

Din multimea de oameni,cineva intreaba:
              Dar cine strigă? Si ce strigă?
Raspunsul a venit tot din multime:
      
              Eiii,striga una pe aici.
          Striga una de pe aici,striga asa: 
          "Aduceti-L pe Iisus!"
Dar eu stiam ca este vorba despre mine,căci numai eu strigam ca sa-L aduca pe IISUS.
La un moment dat, mai aud sporadic cateva glasuri care au auzit ce strigam eu, au inceput si aceste glasuri din multime sa strige asa:
              "Aduceti-L pe IISUS !

Apoi ,aud gâlceava mare intre oameni,oameni care spuneau asa:

               Eu nu mai strig! 
        Striga si tu,de ce sa strig eu si pentru tine?"

Din acest moment dragilor,eram din nou singura si strigam:

              "Aduceti-L pe IISUS"!!!

Si nu stiu cum, am ajuns in faţa multimii de PREOTI care priveau speriati spre mine, in timp ce eu le strigam la imperativ:

                 "ADUCETI-L pe IISUS !!!"

Atunci, PREOTII au inceput a se privi unii pe altii, si ca la o hotarâre comuna, vad ca pun intr-un Sicriu din lemn maro lucios, pun ceva ca un vesmant. 
Eu ma gandeam in acea clipa, ca acolo este SFANTUL EPITAF Cel adevarat,si nu omul viu cu picioare de plastic la care multimea se inchina.
Fratilor! 
RACLA (sicriul),la inceput parea ca este mare cât statura unui om.
PREOTII cu greu l-au ridicat pe maini,si-l aduceau sub privirile mele, in mijlocul multimii.
Numai ca,in clipa urmatoare SICRIUL se face din ce in ce mai mic, si a plecat din mainile Preotilor, zburand,alunecand pe sub plafonul acelei incaperi cu multimea de oameni. 
SICRIUL, asa cum era mare,s-a facut mic si mai mic, si mai mic, pana a ajuns cât o palmă de-a noastra ,atat era de mic.
PREOTII toti,fugeau cu mainile intinse după acel mic Sicriu,dar el se ridica tot mai mult si nu lasa pe nimeni dintre PREOTII prezenti acolo ,ca sa se atinga măcar de el, d-apoi sa-l mai prinda si sa-l aduca jos.Sicriul mic caat o palma in aceasta clipa,nu se mai lasa atins de acei Preoti.
Dar in acea clipă fratilor, IL vad langa mine in carne si oase,pe IISUS HRISTOS care arata exact asa:

                                          Image result for IISUS..

Mantuitorul era extrem de trist si ma privea cu dragoste dar si cu lacrimi.
După care,IISUS HRISTOS mi se arata tot langa mine, dar asa:
                                    Image result for IISUS..

Adică,cu ,COROANA de spini pe CAPUL Său Prea Sfant si Prea Curat. 
Dragului de El, Îi curgea Sangele Prea sfant si Prea curat, Îi curgea șiroaie atât pe frunte cât si pe Chip.
Văzând cât de mult pătimea Fiul Lui Dumnezeu si al Maicutei Domnului, cu lacrimi in ochi si-n suflet, cu o rană adânca in inima mea,Îi spun fara ca sa deschid gura mea, Îi spun asa Lui Iisus Hristos:

                 " Te iubesc IISUSE drag si scump Sufletului meu !"
La cuvintele sufletului si inimii mele, IIsus imi raspunde cu Chipu-I bland si cu ochii Săi albastri de culoarea Cerului senin imi spune asa:
                    "Eu te iubesc si mai mult!"
Dar eu continui sa-I spun cu glasul sufletului meu:
              Doamne, eu te iubesc cu toata fiinta mea!
Si iarasi Mantuitorul,asa cu obrajii si cu fruntea insangerata de la spinii foarte mari si ascutiti din Coroana Sa de pe cap, imi graieste asa:
          "Eu te iubesc si mai mult!"
     
         Iar in momentul urmator, IISUS HRISTOS este absorbit de CERUL SFANT si eu aud glas care spune asa:

                      A Doua Venire a Lui IISUS HRISTOS pe PĂMANT !
                A Doua Venire a Lui Hristos pe Pamant !"

Si vad dragilor ,vad ca pe un ECRAN mare si galben,vad scris asa:
"A Doua Venire a Lui Iisus Hristos pe Pamant!"
                A Doua Venire a Lui Hristos pe Pamant !"

Si aud un glas de barbat,un glas care spune tare si raspicat:
              "Eu am sa fac public, si sa vedem cum va reactiona . 
"A Doua Venire a Lui IISUS HRISTOS pe PAMANT  !"
În aceasta clipă fratilor, IL vad in carne si oase pe IISUS HRISTOS viu, iar la picioarele Lui ,acolo sus pe CER,scria asa:
                     
           "A doua Venire a Lui IISUS HRISTOS pe PAMANT  !"
                            Image result for IISUS..
"A doua Venire a LUI IISUS HRISTOS pe PAMANT  !"

Dragii mei, faptul ca,acel Sicriu in care era adevaratul EPITAF s-a facut mic de tot si nu S-a lasat atins de acei PREOTI care conspirau cele rele ,cu privire la cine se inchina multimea de oameni,inseamna ca, MANTUITORUL este extrem de supărat pe SLUJITORII BISERICII Sale,numai pe acei Slujitori care nu asculta de Poruncile Sale.  
Dovada fiind, faptul ca ,niciunul dintre zecile de PREOTI adunati la un loc, nu au putut atinge SFANTUL EPITAF care S-a ridicat la CER prin plafonul acelei camere cu multimea de oameni.
MANTUITORUL dragilor, nu a voit sa se lase atins de mainile acelor PREOTI care pusesera spre inchinare un alt TRUP, adica, o inselatorie.
PRIETENI dragi, sa ne pregatim!
Da ! 
IISUS HRISTOS e pe drum!
Sa ne pregatim sufleteste, cu dragoste si cu Iubire fata de Aproapele,cu multa Rugaciune, sa ne spovedim la PĂRINTELE nostru Duhovnic,sa ne invrednicim a primi Sfanta si Dumnezeiasca Impărtasanie, si mai ales fratilor, sa nu judecam pe absolut nimeni.
IISUS HRISTOS este JUDECATORUL nostru al tuturor, si numai EL ne va judeca cu Dragoste si cu DREPTATE  !
Asa sa ne ajute BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI.
Sa credeti dragii mei,sa credeti in toate câte vă spun aici prin scris sau prin viu grai.
Pentru că, prin mine roaba Sa vorbeste DUHUL CEL PREA SFANT,vorbeste IISUS HRISTOS si SFANTA TREIME.
Graieste Maica Sfanta, Prea Curata Fecioara Maria.
Îmi asum toata raspunderea si pe aceasta lume, dar si pe lumea cealalta ,pentru toate câte scriu si pentru toate la câte v-am indemnat si va indemn in continuare.Amin!
                           Cu dragoste,Maria.

8 comentarii:

  1. d-na Maria va puneti rau cu preotimea-nu stiu cati dintre ei vad cu ochi buni ce scrieti si declarati pe canale tv-e adevarat ca vreti adevarul pe care-l are doar IISUS DOMNUL-sa nu va supatati ca eu stiu ce inseamna sa-ti iei crucea

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta vino Doamne si mantuieste pe poporul tau Amin

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim10 iulie 2023 la 23:37 Si Preotii sunt tot oameni! Eu am frica doar de Dumnezeu si de Maicuta Domnului ca sa nu-I supar si sa fac Voia Sa! In rest, fiecare va primi rasplata dupa faptele si vorbele sale. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamna Maria nu pot sa nu plâng la citirea mesajului dv.nu ai cum mă gândesc la acei oameni,preoți,care ar trebui sa de-a exemplu de credință,nu generalizez sunt și preoți ai lui Dumnezeu și Maicuta Domnului 🙏
    Este adevărat sunt multe ispite la ei,mult mai multe că la noi mirenii,dar când îți asumi sa slujești pe Dumnezeu și Maicuta Domnului trebuie sa te porți că atare.
    Trăim acele vremuri grele,de pe urmă.
    Doamna Maria a-ți avut un mesaj cu zăpadă,chiar am văzut dimineață la știri că ningea in Africa,da in Africa,chiar arata cum se așternuse zăpadă pe plante pomi,flori,m-am gândit ,că ați avut un mesaj .
    Sa adeverit doamna Maria 🙏
    Cu mult drag doamna Maria 🙏🌹🥰

    RăspundețiȘtergere
  5. e clar d-na Maria ca va suparati cand se aduc si alte argumente- sa nu uitam ca in altar intra preotul si tot el marturiseste si impartaseste-cat priveste plata doar DOMNUL NOSTRU stie ce va fi dincolo cu faptele si vorbele!- nimeni nu este fara pacat -am tras un semnal doar atat

    RăspundețiȘtergere
  6. imi pare rau sa spun dar MOASTELE ADEVARATE DIN BISERICI SI MANASTIRI sunt scrise numele sfintilor pe cutiile in care au fost descoperite si care azi fac minuni la unii credinciosi- da, sunt si multe moaste false ca sa adune credinciosii pt partea pecuniara- asta-i alta problema- se poate face analiza cu carbon 14 pt a dovedi adevarul

    RăspundețiȘtergere
  7. mai curand rugaciunile mirenilor ii grabesc venirea DOMNULUI HRISTOS- preotii se roaga dar nu toti au puteri ca sfintii- cer scuze asta este

    RăspundețiȘtergere