luni, 10 iulie 2023

DUMNEZEU NE CHEAMA IN CASA SA , CA SĂ NE INCHINAM !



                                                  Dragii mei, 

În această dimineaţă, în timp ce scriam aici pe Blog, desi eram cu ochii în monitor, văd spre Răsărit O Sfanta Biserică la exterior.
Era ca şi cum, as fi avut al 3 lea ochi la ceafă.
                              .

La vârful Sfintei Cruci din vârful Turlei, o mână nevăzută scria un MESAJ cu litere mari.
Acest MESAJ era :

                   "În Numele Sfântului Duh !"

Iar un glas, care venea din Cer, a spus tare :

                  "Şi acum, cu Fiul Lui Dumnezeu !"   

Cuvintele din vârul Sfintei Cruci, erau scrise cu litere mari ,aurii, litere care pulsau, respirau :

                 "În Numele Sfântului Duh !"

Dragii mei, BUNUL  DUMNEZEU ne-a scris MESAJ din CERUL  SFÂNT, chiar deasupra Crucii pe care a fost rastignit Fiul Său.
Să-I multumim din inimă si sa mergem in fiecare Duminică la Sfânta Biserică, acolo unde este mântuirea sufletului nostru.
Dragilor, ceea ce eu scriu, trebuie sa fiţi ferm convinşi ca nu de la mine scriu, ci numai cu PUTEREA  DUHULUI  CELUI  PREA  SFÂNT, numai cu Voia Lui  DUMNEZEU si a Maicutei Domnului,a Prea Curatei Fecioare Maria.
De ce scriu? PORUNCĂ  am primit de la MÂNTUITORUL  HRISTOS, ca sa scriu toate câte văd si toate câte aud,deoarece,  toate se vor adeveri, si asa ,cei care vor citi se vor intoarce la CREDINŢĂ.

Aceasta este menirea mea, dragilor. Ca sa -mi aduc Semenii cat mai aproape de Dumnezeu Prea Bunul ,si cat mai aproape de Prea Sfanta Nascatoare de Dumnezeu.
Imi doresc ca, toti cei care citesc din Graiul Duhului Sfant, sa simta iubirea divina in inima si si-n sufletul lor, sa devina mai buni si mai credinciosi, sa fie milosi si milostivi totodata.
Intr-un cuvant, sa devina mai buni de la o zi la alta.
Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului pe noi toti.Amin!
                                          Cu dragoste, Maria.

Un comentariu:

  1. Doamna Maria cei care am crescut cu credință cu dragoste de Dumnezeu și Maicuta Domnului,cred până trec la cele veșnice,care nu cred ,nu cred am văzut ,le spui și te ia în derâdere.
    Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului sa le lumineze mintea și inima.
    Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului sa fie cu noi cu toți 🙏

    RăspundețiȘtergere