luni, 31 iulie 2023

CARTILE ADEVARULUI DUHULUI SFANT ,SUNT GATA! 155 LEI TOATE CEL 5 VOLUME SAU FIECARE CU PRETUL SEPARAT !

 .

Dragii mei, 
Dorinta noastra ni s-a implinit!
Noile volume ale Adevarului Duhului Sfant au aparut.
Le puteti comanda la numarul de telefon la care raspund doar eu personal:
0747226236, sau pe site-ul: https://adevarulduhuluisfant.ro/



.

Au aparut noile volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT!
Cine le doreste ma poate suna la 0747226236 sau poate lasa o comanda pe Site-ul https://adevarulduhuluisfant.ro/🙏♥
35 Lei pentru fiecare volum din (vol 1, 2 si 4), iar cate 25 lei de fiecare volum din Viata Extraterestra(vol 3 si 5) .
Va astept cu mare drag Comenzile voastre!

.
Volumul 1 = 35 lei,
Volumul 2 = 35 lei
Volumul 3 =25 lei
Volumul 4 = 35 lei
Volumul 5 =25 lei !



Cu dragoste ,Maria Ghiorghiu.

5 comentarii:

  1. Cât costă transportul?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sfântul Duh,îți mulțumesc pentru darul cel ceresc,când țin mana peste aceste cărți,simt puterea Divină cum intră în mine și îmi curata tot corpul de tot Raul care este trimis asupra mea in fiecare zi de satanisti dar nu au putere să mă doboare că eu ii calc în picioare cu ajutorul Divin.

    RăspundețiȘtergere
  3. Urmează iarna extremelor.
    Sa ne pregătim de o iarnă foarte geroasă, lupta climatologica continuă. Americanii vor folosi teritoriul României, presa știe insa tace, dc?

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă bucur nespus de mult doamna Maria.
    Să mă liniștesc un pic cu treburile și vin la dv.sa le iau.
    Abia aștept,cu mult drag doamna Maria 🙏
    Doamne ajuta Măicuța Domnului 🙏

    RăspundețiȘtergere