luni, 10 iulie 2017

VOM UCIDE ATENTIA !!! ISIS AMENINŢĂ ???


                                              10  Iulie 2017,ora 4,12 zori de zi !

                                                  Dragii mei ,


În aceasta dimineata ,în zori de zi ,cuvinte cutremuratoare m-au trezit.
Un glas spunea asa,dragilor:

                 "Vom ucide Atenţia ! 
              O secundă avem nevoie, pentru neatentie !
             Vom ucide Atenţia!"

Dragii mei, aceste cuvinte,după părerea mea, seamana a amenintare ISIS ! 
Ce va fi  ,sau unde se va întampla ceva nu prea placut, eu nu cunosc, nu mi s-a descoperit.
Imi este si teama sa ma gandesc la Romania, deoarece am multe  articole in acest sens.
"ATENTIA",cred eu ca înseamna, cei autorizati sa fie numai ochi si urechi.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului,ca sa apere ROMANIA DUHULUI SFANT si POPORUL SĂU ales ,ca sa apere TARA SA SFANTĂ ce urmeaza a fi , VIITORUL AL DOILEA IERUSALIM.
Sa ne rugam si pentru fratii nostri intru IISUS HRISTOS,ca sa fie ocrotiti si miluiti cu Mila Lui Dumnezeu si a Maicii Prea Curatei Fecioara Maria, oriunde s-ar afla ei pe acest Pămant.
Asa sa ne ajute PREA SFANTA TREIME si PREA SFANTA NASCATOARE de DUMNEZEU ,Amin!
                                    Cu dragoste,Maria.


P.S.
Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunt precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamnă, a apărut si primul volum al ADEVARULUI 

 DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016 ,si care volum

 costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT la 

care eu încă mai scriu,sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:



                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogger



mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            .

              

10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. sau poate sa nu fie, nu ?

      Ștergere
    2. ISIS era o Zeita si, din cate putem citi, era iubita, admirata si respectata de catre oameni, neavand de a face cu nicio forma de terorism. Cineva, probabil, a tinut neaparat sa asocieze numele Zeitei cu ceva de ordin malefic(teroare) intru a o compromite, de fapt, chiar pentru a compromite Principiul Feminin, asa spune deja multa lume.

      Ștergere
    3. 07:41, pentru a determina directionarea gandurilor negative ale umanitatii asupra numelui Ei. De ce? Pentru a bloca exact manifestarea Principiului Feminin. Sa nu uitam, mizerabilii cauta sa declanseze al treilea RM iar acest lucru nu ar mai fi posibil daca omenirea ar fi in liniste, blandete, iubire, armonie, frumusete, etc. Cu cine sa-l mai infaptuiasca? Pe cine sa mai chinuie mizerabilii? Cum s-ar mai hrani (cu energia suferintei) cei din alta dimensiune care lucreaza prin acesti mizerabili? Ar fi deconectati si terminati iar omenirea ar inflori. Exact asta nu se doreste.

      Ștergere
  2. De atragerea atentiei spre alte evenimente au profitat totdeauna rusii,probabil daca americanii vor actiona in Coreea de Nord ei o vor face imediat in Ucraina.Putin e inteligent.Asta v-a fi si un tirg oneros dar profitabil pentru Rusia,ursul numai se preface ca hiberneaza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cea mai buna si clara analiza geopolitica citita in ultima vreme, felicitari 12:06, se vede ca intelegi prea bine

      Ștergere
  3. sau cazul preotului mediatizat

    RăspundețiȘtergere
  4. Este altceva. Nu isis. Vei vedea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 22:21, ai perceput mesajul ca si mine (14:47)! Interesant!

      Ștergere
  5. 22,10 multumesc,altii ma invita dupa metodele securiste sa-mi iau pasaport,sa plec sa nu mai spun adevarul.

    RăspundețiȘtergere