marți, 18 iulie 2017

NU ARUNCAŢI COPIII LA GROAPA DE GUNOI !

                                              13 Iulie 2017, ora 9,12 dimineata !

                                              Dragii mei,

Eram in tren in aceasta dimineata,in drum spre Iasi.
Mergeam la Prea Sfanta Cuvioasa Parascheva, ca sa-i aduc inima mea, sufletul meu si toata dragostea mea.
Si chiar daca eram in tren, aud un glas revoltat,care striga asa:
                
              "Nu aruncati copiii la gunoi !
              Copiii ! Copiii !
             Nu -i aruncati în groapa de gunoi !"

Image result for copii la gropa de gunoiImage result for copii la gropa de gunoiImage result for copii la gropa de gunoi..
În aceasta clipă dragilor, văd înspre Sud o groapa imensa in care se depozitau tone de gunoi,iar pe varful gunoiului era o fetita de circa 3 anisori,dar si un baietel de circa 5 anisori.
Image result for copii la gropa de gunoi..Erau murdari pe faţă ,pe manute,pe hainutele rupte,dar erau si frumosi si fericiti că au gasit ceva de mancare in gunoi,dar si cateva jucarioare.
Dragii mei, sunt multi părinti care nu pot avea copii.
Nimic nu este intamplator! DUMNEZEU nu le-a dat copilasi deoarece, in Leaganele de copii sunt multe sufletele,care asteaptă sa spuna cuiva mamă si tată.
Nu trebuie sa traim degeaba pe lumea aceasta ! Trebuie sa lasam ceva in urma noastra. A te impaca cu soarta ca nu poti avea copii,inseamna doar egoism !!!
Cui lăsam cele pe care le adunam, intr-o viata de om?
Cine înfiaza un copilas si-l creste mare,il ingrijeste,este ca si cum ar avea grija de IISUS HRISTOS.
Însusi MANTUITORUL ne spune, în Sfanta Sa Evanghelie după Matei.
Iata:
                    Evanghelia după Matei 25, 31-46:
“Când va veni Fiul Omului întru slava Sa, şi toţi sfinţii îngeri cu El, atunci va şedea pe tronul slavei Sale. Şi se vor aduna înaintea Lui toate neamurile şi-i va despărţi pe unii de alţii, precum desparte păstorul oile de capre. Şi va pune oile de-a dreapta Sa, iar caprele de-a stânga. Atunci va zice Împăratul celor de-a dreapta Lui: Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, de moşteniţi Împărăţia cea pregătită vouă de la întemeierea lumii. Căci flămând am fost şi Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi Mi-aţi dat să beau; străin am fost şi M-aţi primit; gol am fost şi M-aţi îmbrăcat; bolnav am fost şi M-aţi cercetat; în temniţă am fost şi aţi venit la Mine... Atunci drepţii Îi vor răspunde, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând şi Te-am hrănit? Sau însetat şi Ţi-am dat să bei? Sau când Te-am văzut străin şi Te-am primit, sau gol şi Te-am îmbrăcat? Sau când Te-am văzut bolnav sau în temniţă şi am venit la Tine? Iar Împăratul, răspunzând, va zice către ei: Adevărat zic vouă, întrucât aţi făcut unuia dintre aceşti fraţi ai Mei, mai mici, Mie Mi-aţi făcut. Atunci va zice şi celor de-a stânga Sa: Duceţi-vă de la Mine, blestemaţilor, în focul cel veşnic, care este gătit diavolului şi îngerilor lui. Căci flămând am fost şi nu Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi nu Mi-aţi dat să beau; străin am fost şi nu M-aţi primit; gol şi nu M-aţi îmbrăcat; bolnav şi în temniţă, şi nu M-aţi cercetat. Atunci vor răspunde şi ei, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând, sau însetat, sau străin, sau gol, sau bolnav, sau în temniţă şi nu Ţi-am slujit? El însă le va răspunde zicând: Adevărat zic vouă: Întrucât nu aţi făcut unuia dintre aceşti prea mici fraţi ai mei, nici Mie nu Mi-aţi făcut. Şi vor merge aceştia la osândă veşnică, iar drepţii la viaţă veşnică.”

Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Măicuta Domnului,Amin!
                                                                            Cu dragoste,Maria. 

P.S.

Prieteni dragi, 

Asa cum deja stiti, am înfiinţat CUTIUTA MILEI,pentru toti cei care au nevoie de ajutorul nostru, pentru toti cei care vin cu DOVEZI medicale ,ca nu se pot descurca. 
Este minunat si bineplacut LUI DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI,ca sa plecam urechea la Aproapele nostru aflat in necaz si suferinţă, ca sa daruim din puţinul nostru ,pentru a salva viata Apropelui nostru in suferinţă.
Pentru a doua oara pe acest Blog, CUTIUTA MILEI este prezenta acum ,pentru acest copilas care se lupta sa traiasca.
Acest ÎNGERAS de fetiţă,are nevoie de ajutorul nostru al tuturor!
Si copilasul nostru,sau nepotii nostri ar putea fi intr-o asemenea situatie.
Sa ajutam pe ROXANA dragilor, ca sa adune cei 50000 euro necesari pentru operatia la ochi ,intr-o clinica din Turcia .
DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa ne îmbuneze inima si sufletul,ca sa putem ajuta acest INGER de fetiţă!
Tot ceea ce daruim din toata inima, se va intoarce la noi înzecit sau chiar însutit.
Va multumesc din toata inima si din tot sufletul.
Va iubesc fratilor, asa cum HRISTOS si MAICA SA ne iubeste pe noi toti si ma rog pentru voi si cei dragi. 
Si pe voi va iubesc si ma rog pentru voi cei care ,ma contestati si ma batjocoriti.
DOAMNE  AJUTA!

Image result for cutia milei imagini


Speranta pentru Romania

Doneaza :


Salutare prieteni, sunt Roxana, am doar 3 anisori si sufar de o forma extrem de rara de CANCER ocular. Te rog, SALVEAZA-MI VIATA! Am nevoie de 50.000 de euro pentru tratament in Turcia.

Donatii pentru Roxana Pestrea se pot face si prin transfer bancar in conturile de mai jos.
Denumire: Misiunea Speranta pentru Romania
CUI: 26044485
BCR (Banca Comerciala Romana)
IN LEI: RO 74 RNCB 001813 82799 00003
IN EURO: RO 04 RNCB 0018138279900002
COD SWIFT: RNCBROBU
SUCURSALA: Chisineu Cris, jud. Arad
Raiffeisen Bank
IN LEI: RO39 RZBR 0000 0600 1204 2338
IN EURO: RO24 RZBR 0000 0600 1218 9757
CODE SWIFT: RZBRROBU
SUCURSALA: Chisineu Cris, jud. Arad
Banca Transilvania
IN LEI: RO18BTRLRONCRT0365344401
IN EURO: RO65BTRLEURCRT0365344401
COD SWIFT: BTRLRO22
SUCURSALA: Chisineu Cris, jud. Arad
Va rugam sa specificati pentru cine faceti donatia!
Numele donatorilor va aparea in lista de DONATORI.
Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contactati:
Telefon:
 0749.402.098
           

8 comentarii:

  1. Ati scris ceva despre aeroportul Otopeni ceva se intampla in ultimele zile cu siguranta. A DOUA ATERIZARE DE URGENȚĂ pe Aeroportul Henri Coandă! Medicii au intervenit
    Si azi un alt incident pe aeroportul Otopeni un avion a aterizat de urgenta cu sute de pasageri la bord.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! Trebuie sa fie supravegheat la maximum AEROPORTUL OTOPENI !
      Este vorba de AEROPORT,nu de AVIOANELE care zboara! DOAMNE AJUTA sa nu se intample nimic.

      Ștergere
  2. Ba mai rau ,unii mai fac si trafic cu copii

    RăspundețiȘtergere
  3. http://m.zf.ro/eveniment/cutremur-cu-magnitudinea-de-7-8-grade-pe-scara-richter-produs-in-nordul-oceanului-pacific-16593657

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum sa faci asa ceva. Copiii nu sunt obiecte si cand te saturi ii arunci. Doamne fereste!

    RăspundețiȘtergere
  5. este de plans- cand vedem copii sarmani flamanzi si neingrijiti--DOAMNE SI MAICA OMNULUI OCROTESTE-I SI DESCHIDE MINTEA SI SUFLETUL CELOR BOGATI CE POT FACE BINELE

    RăspundețiȘtergere
  6. https://www.change.org/p/u-s-president-donald-j-trump-abrogate-this-end-greada-treaty-end-pedocriminal-matrix-on-earth/sponsors/new?source_location=after_sign

    RăspundețiȘtergere
  7. Viata noastra ,unde e?Viata noastra ce-ati facut cu ea?

    RăspundețiȘtergere