marți, 25 iulie 2017

CUMPLIT S - A ADEVERIT ! INUNDATII EXTREME SI VIJELII EXTREME !

                                                    Dragii mei,

Scriam în urmă cu ceva timp, un articol cu titlul de mai jos:

Dumnezeu există - Mărturii.: O FURTUNĂ CUMPLITĂ , CA UN TAIFUN !!!

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../o-furtuna-cumplita-ca-un-taifun.h...

Translate this page
Jun 30, 2017 - În aceasta noapte ,m-a trezit o lumină puternică si astfel vad cu ochii inchisi fiind, vad inspre Sud o Furtună extrem de mareo Furtuna ca un ...

Din păcate,ceea ce scriam atunci,s-a  adeverit astazi.
Iata dragilor:

Furtuna a făcut prăpăd în mai multe localități din țară. Viituri ...

https://www.antena3.ro/.../furtuna-a-facut-prapad-in-mai-multe-loc...

Translate this page
13 hours ago - Furtuna a făcut prăpăd în Prahova și Buzău. ... În cursul zilei de luni, pompierii au mai acţionat la Sinaia, unde strada Cumpătu a fost acoperită ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 7/24/17

Video Ploile torențiale fac prăpăd | Stiriletvr.ro - Site-ul de stiri al TVR

stiri.tvr.ro/cartier-izolat-in-sinaia---i-circula--ie-blocata-de-aluviuni...

Translate this page
12 hours ago - Cartier izolat în Sinaia și circulație blocată de aluviuni pe DN1. Un bebeluș și ... Rupere de nori, luni seară, în judeţul Buzău. După 40 de ...


A fost declanșat planul roșu de urgență în Bihor, după ce o furtună a ...

https://www.antena3.ro/.../a-fost-declansat-planul-rosu-de-urgenta-i...

Translate this page
23 hours ago - Update: Noi imagini din Bulz, locul unde a avut loc o furtună puternică. Prefectul deBihor a anunțat că 16 persoane au fost rănite. Update: Au ... O fată de 18 ani şi doi băieţi AU MURIT într-un CUMPLIT ACCIDENT. Tinerii se ..


Furtuna violenta in Bihor: Un om a murit, alti 16 au fost raniti intr-un ...

www.hotnews.ro/stiri-esential-21920713-furtuna-violenta-bihor-cat...

Translate this page
1 day ago - Furtuna violenta in Bihor: Un om a muritalti 16 au fost raniti intr-un camping din ... Alte 13 persoane, printre care si un copil, au fost ranite usor.

Furtuna APOCALIPTICA in Bihor. Un om a murit, alti 16 fiind raniti ...

https://infoalert.ro/.../furtuna-apocaliptica-in-bihor-un-om-a-murit-...

Translate this page
17 hours ago - O persoană a murit şi alte 16 au fost rănite, duminică seară, după ce au fost surprinse de o furtună violentă într-un camping din Bihor.

Furtuna a făcut prăpăd în mai multe localități din țară. Viituri, inundații și poduri distruse


DE A.M.P   •   24 IUL 2017   •   19:07
Furtuna a făcut prăpăd în mai multe localități din țară. Viituri, inundații și poduri distruse 482
Foto: Agerpres
Furtuna a făcut prăpăd în Prahova și Buzău. Pompierii prahoveni intervin, luni după-amiază, în două localităţi din judeţ pentru evacuarea apei din mai multe beciuri şi o gospodărie care au fost inundate în urma ploilor abundente.

Potrivit Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Prahova, se acţionează cu motopompe în comuna Dumbrava, unde patru beciuri au fost inundate, scrie Agerpres.

De asemenea, apa a intrat într-o gospodărie din Boldeşti Scăeni, un echipaj intervenind la faţa locului pentru evacuare.

În cursul zilei de luni, pompierii au mai acţionat la Sinaia, unde strada Cumpătu a fost acoperită pe o lungime de circa 25 de metri cu apă, două maşini rămânând blocate, iar camera centralei termice a Şcolii "George Enescu" a fost inundată, dar şi la Azuga, pentru evacuarea apei din două gospodării. 
De asemenea, news.ro scrie că o comună din judeţul Buzău a fost afectată de o viitură formată din cauza unei ploi torenţiale, care a dus la ieşirea din matcă a unui râu, mai multe poduri şi anexe gospodăreşti fiind distruse.

”O rupere de nori care a durat aproximativ 45 de minute, ploaie de care eu de 65 de ani nu am mai văzut, a afectat satele Plostina, Luncile, Lopătari, Vârteju, Brebu şi Săreniu. A spulberat un podeţ de trafic uşor construit prin 2004-2008, o punte pietonală, trecerile peste râu amenajate pe  tuburi, şi am văzut în mijlocul apei coteţ de păsări şi porci cu animalele în ele. Au fost mişcate din loc două rabe şi mai văd pe marginea râului  nişte cabine plus multe lemne, buşteni. Nu au fost luate case, ci doar câteva anexe”, a declarat Vasile Lefter, primarul comunei Lopătari, afectată de viitură.
Viitura, care s-a produs pe râul Slănic, din cauza unei ploi puternice, a afectat şi câteva treceri peste râu amenajate pe tuburi în localitatea Vintilă Vodă.
Iata si articolul meu,mai pe larg:

                              28 - 29  Iunie 2017,ora 3,15 !

                                              Dragii mei,

În aceasta noapte ,m-a trezit o lumină puternică  si astfel vad cu ochii inchisi fiind, vad inspre Sud o Furtună extrem de mare, o Furtuna ca un TAIFUN.
                                             

Image result for TAIFUN IMAGINIImage result for TAIFUN IMAGINIImage result for TAIFUN IMAGINI..

Dragii mei, niciodata nu am mai vazut o asemenea furtuna.
Atunci cand aceasta se va dezlantui, nimic nu va mai putea rămâne in picioare. Totul va fi pus la pămant.
Erau nori negri uriasi, nori ce facusera din zi ,noapte.
Dragii mei, vom auzi de astfel de Furtuni puternice, care vor smulge tot si toate din radacini,precum si acoperisurile caselor.
Dragii mei, BUNUL DUMNEZEU ne tot da semne ca sa ne intoarcem la EL. Dar din păcate,noi le luam ca fiind drept intamplari,sau ca niste orbi nu vedem si ca niste surzi nu auzim.
Trebuie sa ne schimbam în mai bine fratilor ! 
Trebuie sa devenim mai buni, mai milosi si mai dornici de a face numai ceea ce -I este bineplacut LUI DUMNEZEU si MAICII  DOMNULUI,AMIN!
                                     Cu dragoste,Maria.
P.S.

                                  Dragii mei,

În toamna voi lansa CARTEA -ADEVARUL DUHULUI SFANT volumul 2 : ROMANIA VIITORUL AL DOILEA IERUSALIM.
Trebuie ca sa aveti aceasta CARTE dragilor, deoarece, vă va fi leagan de căpătâi in orice clipă a vietii voastre, şi vă va arăta ADEVARUL adevarat a tot ceea ce inseamna DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI ,a tot ceea ce inseamna sa fii crestin .
CARTEA va fi pe intelesul tuturor,fara idei si expresii stiintifice.
Este scrisa de mine cu inima si cu sufletul, cu IUBIRE si cu DRAGOSTE INFINITA fata de DUMNEZEU si fata de MAICA DOMNULUI, precum si faţă de APROAPELE nostru.
Al treilea volum se va intitula: EXTRATERESTRII  EXISTĂ, care va fi lansat in acelasi timp cu ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM. 
Si aici veti gasi DOVEZI zdrobitoare de EXISTENTA a EXTRATERESTRILOR.
Prieteni dragi si iubitori de DUMNEZEU ,cine doreste ca sa doneze pentru CARTEA si CARTILE LUI DUMNEZEU, (nu le consider ale mele,deoarece toate le scriu sub indrumarea DUHULUI SFANT),o poate face astfel:

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :
Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai mare, si mi-l puteti scrie in privat pe fb, sau pe maill. 

Contul pentru România:


 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

                             Cu dragoste si pretuire ,Maria.

11 comentarii:

  1. Din pacate mai devreme sau mai tirziu se adeveresc dumnezeu si maicuta domnului sa ne aparane si ocrotestene de raul care vine asupra noastra amin

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca se adeveresc tot ce spune Maria știm dar ce facem noi pt.sufletele noastre e portant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte multe semne care prevestesc ca nu mai este multa vreme.Dumnezeu sa se indure de noi si sa ne pregateasca pentru cerul sau.Aici nu mostenim nimic pe acest pamant.Totul va pieri si nu va ramanea nimic .Munca omului se poate risipi intr-o clipa cu aceste furtuni devastatoare si inundatii.De aici trebuie sa intelegem ca tot ce este pe pamant va pieri de sub soare.Toate sunt desertaciuni.Sa ne rugam la Dumnezeu sa mostenim imparatia Lui ca acolo este cea mai mare bucurie .Aici este doar suferinta si chin.

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamna Maria dupa valea slanicului vin eu. Ma desparte un deal mai mare intre Bisoca si Lopayari este com.Manzalesti . Aici cand vin apele de pe versanti este prapad. Aveam pana la scoala 7km. pe care ii faceam zilnic pe jos dus intors 14km. Mergeam pe firul apei iar cad veneau mari nu puteai sa mai ajungi acasa ramaneam pe la rude colegi foarte greu. Dumnexeu sa ne apere de necaxuri pe toti. Cu drag doamna Maria

    RăspundețiȘtergere
  5. D-na Maria ați avut in urmă cu puțin timp o previziune despre un pod din nefericire acest lucru s-a adeverit azi în Buzău și un pod a fost luat de ape,dar odată cu el și mașinile de mare tonaj.Au fost vijelii și ploi in aproape toată țara,dar din nefericire unele zone sunt foarte distruse,unde ploaia a venit cu piatră și gheață.DS

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim 25 iul 09:20 noi nu putem face nimic,decît să ne rugăm pentru că nu ne putem pune în calea naturii.Eu înclin să cred că unele fenomene sunt și provocate de niște minți criminale,dar nici aici nu avem ce face noi oamenii de rînd.Rămine doar să ne rugăm neîncetat.DS

    RăspundețiȘtergere
  7. Da DS aici chiar ai nimerit-o cuminti criminale care taie padurile.

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamna Maria,as vrea sa va intreb ceva: de mica visam sau cred ca visam pe anumiti vecini ca au murit,ii spuneam mamei iar ea imi raspundea ca ' i-a murit moartea', insa la aproximativ o luna acea persoana murea. Acelasi lucru s-a intamplat cu mama mea,si m-am rugat la Dumnezeu să nu fie așa, insa așa a fost. Dupa un timp visele nu mai erau vise, vedeam oameni insa in jurul lor aveau ceva negru. S-a intamplat cu o cunostinta, i-am spus sotului ca acel om are moartea pe fata si la trei zile a murit într-un accident. Mi-e frica, sunt credincioasă,acum simt cand sunt cutremure,cand sunt mici ma doare in piept, cand sunt cu victimema simt foarte rau si parca aud tipetele unor oameni. Am vorbit cu duhovnicul meu si mi-a spus sa ma rog.Pe zi ce trece simt mult mai multe,as vrea sa vorbesc in privat cu dvs. Stiu ca in curand in lume va fi ceva foarte rau, un nor negru in forma de sarpe va aduce durere.Nu va scriu la misto (scuzati expresia) insa nu stiu ce sa fac, cum sa gestionez toate acestea. Trei zile vor trece si va fi um masacru, asta am visat azi noapte.Unde nu stiu, era insa mult soare si lume multa care apoi erau plini de sange. Va rog să mă ajutati. Multuesc

    RăspundețiȘtergere
  9. Poate aceste lucruri care le vedeti sunt premonitii.Si eu am alta problema.Cu cateva zile inainte de a se produce un cutremur si nu conteaza unde chiar si departe in alta tara eu simt tremuraturile dinainte .Nu am avut aceste simturi de mica.Le am de vreo cativa ani.Poate este un dar,asa si tu anonim 1:22.Roagate si posteste ca sa primesti un raspuns de la Dumnezeu.Si eu ma intreb de ce am inceput sa simt cutremurele cand eu nu am fost asa.Dumnezeu sa te lumineze si sa-ti dea raspuns la ceea ce cauti,ca si eu caut un raspuns pentru ce mi se intampla mie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este extrasenzorialul, 15:28 si as putea sa mai spun ca este bine ca simtim...(cred ca intelegi ce vreau sa spun)

      Ștergere