vineri, 7 iulie 2017

ROMÂNIA ! ACEASTA-I ROMÂNIA ! ROMÂNIA VIITORUL AL DOILEA IERUSALIM !

XX
                                         Image result for STEAGUL ROMANIEI      ..


                                                    Image result for STEAGUL ROMANIEI .
                                           Noapte de 6 -7 Iulie 2017,ora 2,15 !

                                                 Dragii mei,

In aceasta noapte,.în timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas foarte puternic ,un glas care striga cu bucurie asa:

                "România !
               Aceasta-i România !
            România  ,Viitorul al Doilea Ierusalim !"
Si-mi aud propriul glas dragii mei, care spune asa DUMNEZEULUI nostru:

                    "Doamne! 
               Gura mea se deschide!
             Gura mea Doamne,va vesti Lauda Ta!"

Vă închipuiti dragii mei,cam ce am simtit cand mi-am auzit propriul glas care rostea asemenea cuvinte,in timp ce eu scriam aici pe Blog.
Cu adevarat dragii mei, voi vesti CUVANTUL LUI DUMNEZEU si MILA MAICII SALE pe intreg Pămantul,asa precum imi este grait si arătat de Duhul Cel Prea Sfant.
Nu voi da înapoi nici măcar un milimetru (aviz amatorilor care-mi tot scriu amenintari), si nici nu-mi va fi teama sa scriu CUVINTELE asa precum imi sunt graite de DUHUL CEL PREA SFANT.
Ce teama sa am eu,cand SFANTA TREIME si MAICA LUMINII,si toti SFINTII LUI DUMNEZEU sunt cu mine si intru mine in fiecare clipă?
Cu pretul vietii mele,voi apăra GRAIUL DUHULUI SFANT,CUVANTUL  LUI DUMNEZEU si LACRIMILE MAICII DOMNULUI!
ROMÂNIA fratilor,va fi VIITORUL al DOILEA IERUSALIM, asa cum se numeste si CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, volumul 2, pe care o voi lansa in toamna la BUCURESTI, alaturi de al treilea volum : EXTRATERESTRII  EXISTA!
Doresc sa va spun dragii mei, că fără ajutorul vostru financiar,acest lucru nu ar fi fost posibil.
DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vă va intoarce DARUL vostru pentru ZIDIREA CUVANTULUI SĂU, înzecit si chiar însutit fata de cât ati donat pentru EDITAREA CARTILOR,si pentru care va pretuiesc si va multumesc din toata inima mea, si din tot sufletul meu.
PACEA si DRAGOSTEA LUI IISUS HRISTOS, precum si MILA MAICII DOMNULUI, vă va cuprinde si vă va ocroti alaturi de cei dragi si scumpi sufletului vostru, luminându-va fiecare clipă a vietii.
                                    Cu dragoste,Maria.


P.S.
Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunt precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamnă, a apărut si primul volum al ADEVARULUI 

 DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016 ,si care volum

 costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT la 

care eu încă mai scriu,sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:


Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogger



mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            
                   

27 de comentarii:



  1. fie voia taDumnezeule precum in cer si pe pamant si ocroteste Romania ta dupa voia ta amin

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Maria o bucurie mai mare ca aceasta nu mai doresc. DUMNEZEU SI MAICUTA DOMNULUI S-A AIBA GRIJA SI DE ACEASTA TARA GREU INCERCATA. DOAMNA MARIA DUMNEZEU SA VA APERE SI SA VA BINECUVINTEZE SI PE NOI PE TOTI. CU MULT DRAG SI IUBIRE.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu sa va binecuvinteze in lucrarea duhului sfant.Sa va dea putere sa deschideti ochii oamenilor.Trebuie prin aceste marturii care le aveti sa intoarceti oamenii la credinta.Stiu ca faceti ceea ce va cere Dumnezeu de aia va doresc multa putere in tot ceea ce faceti si multa sanatate.Imi doresc ca Tara noastra sa fie al doilea Ierusalim unde sa domneasca pacea,dreptatea,dragostea unii fata de altii.Va salut doamna Maria.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar credeti ca Dumnezeu poate salva Romania ? Haideti sa fim realisti. Ceea ce se intampla ne-o meritam cu varf si indesat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Cezar!! Din pacate poporul asta s-a autocondamnat!

      Ștergere
    2. Desigur ca nu, dar unde nu e ... nici Dumnezeu nu da.

      Ștergere
  5. Pntru toate binecuvantarile primite si neprimite,vazute si nevazute,auzite si neauzite, cred ca TREBUIE si noi(fiecare cat poate)oricat de saraci am fi,sa facem cate o fapta buna :o cana cu apa la un om insetat,un covrig (paine)la cel infometat,o vorba buna la cel trist-suparat,o rugaciune pentru cel bolnav,o haina pentru cel dezbracat,o carte-caiet-creion pentru un copil sarac,etc.etc.MACAR O FAPTA BUNA dupa posibilitatile noastre -fara sa-i judecam. MACAR O FAPTA BUNA-fara a-i judecam.Cred ca mult s-ar bucura TATAL NOSTRU sa ne vada ca avem mila de semenii nostri.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu avem voie sa deznadajduim cum nu avem voie sa ne dispretuim fratii si tara pentru ca e ca si cum ne am dispretui parintii si casa parintesca. Cei ce nu se mai simt romani pentru ca nu stiu cum sunt romanii ( de cele mai multe ori sloganuri turnate de dusmani despre noi) ar face bine sa privesca cu atentie in jur fara patima si ura si vor vedea romani adevarati care isi iubesc tara si neamul si si duc in tacere crucea fiecare la locul lui fiind constienti de tot ce se intampla. Pana la urma faptul ca de atat de mult timp aceasta tara e jefuita si totusi nu a cazut asta arata ca multi romani inca sunt la datorie in tacere si cu ajutorul lui Dumnezeu. Nu mai visati ca vestul e crema si noi scursura caci va inselati amarnic, Europa descrestinata e in deriva si se duce vertiginos in prapadtie asa ca singura salvare sunt crestinii care au mai ramas , printre ei sunt si romani. Iubiti va tara si fratii din suflet si veti vedea si lucrurile bune din aceasta tara minunata...incercati macar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate, anonim 16.51. Sa ne iubim tara e ca si cum ne-am iubi mama. Sa n-o mai ponegrim. Încă mai sunt suflete curate aici,hai sa nu ne cultivam aiurea sentimente de vinovăție, asta nu face bine.

      Ștergere
  7. O poate salva oricand dar ne meritam Soarta.Cum poti tu ca popor sa-ti Omori conducatorul intr-o zi sfanta?Sa Versi sange in ziua de craciun.Sa ne punem intrebarea de ce oricine vine la conducere nu poate face nimic sau de ce tara noastra a ajuns vai si Amar.Poate fi un blestem din cauza acelui pacat.Puteau sa-l inchida la puscarie dar nu sa-i ia viata .Asta este cel Mai mare pacat care il are poporul nostru.Dumnezeu sa ne dea iertare si sa salveze aceasta tara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 7iul 17.10 ai perfectă dreptate,iar pe lîngă toate astea mai avem si preoți pacatosi,care au spurcat Biserica.DS

      Ștergere
    2. DS, sa nu arunca cu piatra, caci nu este cazul.

      Ștergere
    3. Anonim 8 iul 20.15 nu arunca nimeni cu piatra,aceasta este crunta realitate.Vezi cazul preotului Pomohaci si al celui de la Manastirea Caldarusani. Pentru a dovedi ca nu vorbesc aiurea am postat aici data trecuta un filmuleț chiar din timpul actului sexual.Eu nu am nimic cu preotii care sunt curați la suflet,dar am cu cei care au derapaje grave si locul lor nu este in Biserică. Daca vor sa întrețină relatii sexuale cu bărbați si sa alerge dupa averi să se lase de prostie si sa-si vadă de păcatele lor.DS

      Ștergere
    4. La noi ca la noi, DS, sunt cazuri izolate , dar la Vatican, e un fenomen de nestavilit .

      Ștergere
  8. Ai dreptate 17:10 acesta e pacatul pe care il purtam,ne-am bucurat atunci cu totii fara sa gandim.

    RăspundețiȘtergere
  9. ce spuneti d-stra 07 iulie 2017-va fi juecata comuna pt omorul conucatorului in zi mare-CRACIUN--mai exista o singura tara in AMERICA DE SUD--cred Venezuela sau COLUMBIA care si-a omorat conducatorul--ca sa nu amintim avorturile etc--

    RăspundețiȘtergere
  10. Se temeau probabil sa nu vorbească, ei ziceau pe atunci îmi amintesc ,eram tânăr, de 18 ani,ca trebuie sa-l omoare,ca de nu ,vin teroriștii și îl eliberează și scapa!

    RăspundețiȘtergere
  11. TOTI- CRED NE DORIM SA FIM FERITI DE DEZASTRE--AVEM DE TRECUT MULTE GREUTATI PANA LA ROMANIA NOUL IERUSALIM--PR ARSENIE BOCA SPUNE CLAR APROAPE CU TERMENE CE VOM PATI

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari parintelui Damaschin din Iasi ! Daca toti preotii ar fi ca dvs. , Romania ar fi mai frumoasa .

    Preotul din Iași care a dus 120 de copii la mare, cu ajutorul enoriaşilor şi al sponsorilor

    https://www.antena3.ro/actualitate/inedit/preotul-din-iasi-care-a-dus-120-de-copii-la-mare-cu-ajutorul-enoriasilor-si-al-sponsorilor-423016.html


    Preotul Dan Damaschin din Iaşi a reuşit, cu ajutorul enoriaşilor şi al sponsorilor - unii din alte ţări, să adune fondurile necesare pentru a organiza o excursie la Marea Neagră pentru 120 de copii nevoiaşi. Minorii provin din familii foarte sărace şi cei mai mulţi văd pentru prima dată în viaţă marea. Copiii au fost selectaţi pentru a merge în vacanţă în funcţie de rezultatele la învăţătură, scrie adevarul.ro.

    Părintele Dan Damaschin i-a însoţit în tabără şi ne-a declarat că nu poate cuprinde în cuvinte fericirea copiilor care au văzut pentru prima dată marea.
    „Slavă Domnului, totul a ieşit aşa cum ne-am propus, poate chiar mai bine. Pot spune că este cel mai reuşit proiect de anul acesta. Nu ştiu cum să descriu starea lor de bucurie: aproape toţi copiii au văzut acum pentru prima dată marea, plaja, nisipul. Marea era ceva din cărţi sau de la televizor. Apoi, am mers cu toţi 120 la plajă, toţi la masă, de trei ori pe zi, ne-am jucat cu toţi. Am fost în staţiune, la desert, cu toţi 120, de trei ori pe zi. Pizza, îngheţată şi alte dulciuri. Eu sunt copleşit de emoţie după aceste zile şi le mulţumesc tuturor oamenilor care au donat bani şi au făcut posibilă această tabără”, a precizat Dan Damaschin, preot paroh la Biserica „Naşterea Domnului” de la Maternitatea „Cuza-Vodă” din Iaşi.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ei ce au realizat de 90'încoace, toți la gramada?În orașul meu,de exemplu pot sa număr cite blocuri ANL sau făcut de atunci,pe doua mâini!8 blocuri și sau terminat ce nu au fost terminate pe timpurile alea !Vai și amar de noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In schimb tara asta te vrea la razboi sa o aperi, dar te lasa sa mori de foame, sa mearga bastani si fii lor sa apere tara asta, eu nu.

      Ștergere
  14. Bulgarii, terorizaţi de REFUGIAŢI în propria ţară. O femeie a fost lovită BESTIAL de un arab într-o piaţă publică
    Bulgarii se plâng tot mai des de comportamentul neadecvat al refugiaţilor care au poposit în ţara lor .

    Sofia, capitala Bulgariei, este plină de refugiaţi, tot mai mulţi locuitori ai oraşului plângându-se de comportamentul agresiv al acestora.

    Tot mai mulţi bulgari scriu pe Facebook despre agresivitatea migranţilor care au împânzit capitala.

    Iată ce a scris pe Facebook o femeie a cărei prietenă a fost agresată de refugiaţi într-o piaţă publică:

    „Până mai ieri, prietena mea, Natalia, îi compătimea pe refugiaţi, prigoniţi din toate părţile, înfometaţi şi plini de necazuri. Până aseară, când, într-un loc public, prietena mea a fost trântită la pământ cu o lovitură puternică de picior. La un metru de ea, o faţă tipic arabă strigă ceva în limba nativă, după care a fugit în mulţime.

    Asta primim în locul compasiunii? Cine provoacă astfel de incidente?”, a încheiat femeia.


    Asta ne asteapta si pe noi .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa speram ca nu se va face la Bucuresti mocheia , altfel e nenorocire , o pepiniera de jihadisti se va aduna la noi .
      Altii nu stiu cum sa scape de ei si noi le oferim cazare sub pretextul religiei lor pe care vor sa si-o practice .

      Ștergere
  15. 22,24 daca sintem condusi inteligent ar trebui sanu-i primim de la sudul Dunarii

    RăspundețiȘtergere
  16. Poate intr-o zi cu soare/Dumnezeu s-o indura/Sa ne scape de teroare/Cind cu toti ne-om aduna.-craciun

    RăspundețiȘtergere
  17. Anonim 16.34(din 7 iulie)asa cred si eu,o fapta buna valoreaza mai mult decat o mie de cuvinte...In alta ordine de idei,executia cuplului Ceausescu in zi sfanta de Craciun a fost dusa la indeplinire de masonerie,si nu intamplator a fost aleasa aceasta zi,a fost un act de magie neagra.Poporul roman a fost manipulat ingrozitor,pentru a_si asuma el aceasta crima,pentru a cadea pe romani consecintele acestei fapte...Rezultatele se vad si in prezent,orice se intampla romanii sunt"legati",sunt dezbinati,nu reactioneaza in masa oricat de jefuiti si chinuiti sunt.Dar se vor trezi...

    RăspundețiȘtergere
  18. Scumpa noastra Maria, adevarat va inconjoara puterea Dumnezeiasca, nu puteti sa dati inapoi pentru ca sunteti purtata de aceasta putere, incurajati si pe cei neincrezatori sa aiba mai multa incredere in Dumnezeu prin ceea ce scrieti si nu-i lasati sa cada prada neincrederii. Citim cu nesat tot ceea ce scrieti si ne incarcam pozitiv in fiecare zi. Dumnezeu si Maica Domnului sa aiba in paza pe copii, tineri , batrani si intreg Pamantul. AMIN

    RăspundețiȘtergere