miercuri, 5 iulie 2017

AEROPORTUL OTOPENI VA EXPLODA ??? ATENTAT TERORIST PE AEROPORTUL OTOPENI ???


                                                5 Iulie 2017, ora 11,32 !

                                             Dragii mei,

Astazi dimineata pâna la prânz,in timp ce scriam aici pe Blog,aud un glas care m-a cutremurat si pe mine,dar care va cutremura si România.
Asa cum am scris adeseori dragilor, Teroristii sunt deja pe teritoriul României si planuiesc ATENTATE de mare amploare la noi în Ţară.
Iata cel mai recent mesaj, iata un link:


Dumnezeu există - Mărturii.: ISIS AMENINŢĂ ROMÂNIA !!! ATENTIE ...

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../isis-ameninta-romania-atentie-isis-...

Translate this page
Jun 4, 2017 - Iata: ISIS ameninta Romania: "Flacarile razboiului va vor arde in . You visited this ... Feb 6, 2017 - TERORISTII AU AJUNS DEJA ÎN ROMÂNIA !


Dumnezeu există - Mărturii.: TERORISTII AU AJUNS PE TERITORIUL ...

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../teroristii-au-ajuns-pe-teritoriul.ht...

Translate this page
Oct 17, 2016 - Ei au amenințat in nenumărate rânduri România,si iata-i acum, infiltrati ... Sunt sigură că si Autoritatile române urmaresc acest Blog, si vor incerca ... descrie Maria Ghiorghiu) si sa nu previna aparitia unor teroristi pe teritoriul tarii noastre! .... sunt noi intrati in tara sau sunt radicalizati din cei deja existenti ?


STATUL ISLAMIC AMENINTA ROMANIA - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=wLccRf0IiyQ
Nov 27, 2015 - Uploaded by RegioTV Transilvania
Este plina Romania de teroristi... Dar atata vreme cat ii lasa sa faca ce vor aici, nu vom avea necazuri ...
                                       
Dragii mei, glasul spunea asa:

                        "Am sa ma duc Marţi, daca Aeroportul Otopeni va exploda dincolo.....!"

Iar glasul nu mai dă alte detalii.
Dragii mei, sunt sigură că AUTORITATILE române vor verifica la sânge pe toti cei care intră si ies pe ( si de pe )   AEROPORTUL  OTOPENI,asa cum au facut si pâna acum de altfel.
Cu acesti indivizi nu este de joaca; trebuie sa fim cu ochii într-o mie de părti,ca nu cumva sa fim in pericol.
Dragii mei, eu mi-am fcaut datoria de suflet si am scris ceea ce mi s-a transmis. Mai departe însă,nu mai depinde de  mine!
Depinde de vigilenta AUTORITATILOR ROMÂNE, si nu in ultimul rand ,de MILA si de DRAGOSTEA LUI DUMNEZEU si a MAICUTEI DOMNULUI.
Trebuie sa avem incredere in vigilenta AUTORITATILOR Romane,care pîna acum si-au îndeplinit obligatiile de serviciu cu BRIO, si pentru care, merita toate felicitarile noastre,  dar si remunerati la adevarata lor valoare de Statul Român. 
Pana acum ,in ROMANIA ,teroristii au fost tinuti la distanta.
Cu siguranta că ,si de acum incolo vor fi tinuti la distanta si nu vor putea ca sa-si puna in aplicare ,planurile lor diabolice .
Sa nu uitam ca ,un om informat este un om puternic,este un om prevenit, si astfel DEZASTRELE sunt tinute la distanta.
                                    Cu dragoste,Maria.


P.S.
Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunt precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamnă, a apărut si primul volum al ADEVARULUI 

 DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016 ,si care volum

 costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT la 

care eu încă mai scriu,sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:


Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:


 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogger



mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

   

16 comentarii:

  1. si ce sa faca oamenii sa nu mai plece la munca sau in alte locatii?-oricum sunt multe avertizari care mai de care mai grele--

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma asteptam sa spui ca toti oameni sa se roage ......cucredinta in dumnezeu cu toti uniti pentru tara pentru copii nostri viitoru de miine eu cred.......haideti ca nu este greu...unde te afli roagate

      Ștergere
  2. MULȚUMESC DUMNEZEU PĂMÂNT CACI PT SLAVA TA ACEASTA PREVIZIUNE NU SE VA ADEVERI

    RăspundețiȘtergere
  3. Parca era vorba de Gara de Nord sau de Cluj.Acum si Otopeni?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este tarziu sa se implineasca si cu gara de nord si cu aeroportul doar ca toate se petrec la timpul lor.Previziunile se pot implini peste o Luna sau an depinde .Alta data si dupa cateva zile.

      Ștergere
  4. Buna ziua

    Sa fim uniti in Credinta,si toate lucrurile rele vor fi descoperite la timp.Sa-l indepartam pe cel rau din sufletele noastre,si din toate locurile din lume,unde doreste sa faca rau.Cu Credinta in Dumnezeu,mutam si muntii din loc,si pe cel rau il indepartam de pe pamant.Sa cerem ajutorul Sfintei Treimi si la Maica Domnului.
    Cu iubire de Dumnezeu,Mariana din Banat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mariana tu si Maria si Georgeta Florea Trebuie sa va UNITI.CE A SPUS SI IISUS "" UNDE SE VOR UNI 3 IN NUMELE MEU ACOLO VOI FI SI EU"".

      Ștergere
    2. Stef incepi sa dai in paranoia . D-na Mariana din Banat , aveti si dvs. claviziuni ca d-na Mariana ?

      Ștergere
    3. Buna ziua


      Eu sunt o persoana simpla ca si voi,nu am nici o clarviziune,nu scriu carti.Doar suferinta care o am de la 10 ani,ma facut sa ma apropii foarte mult de Dumnezeu,si tin foarte mult post,multa rugaciune pentru intreaga lume,si impartasanie.Dar din 2012,simt in jurul meu,o putere Divina,care ma protejeaza,si nu stiu de ce?
      Cu iubire de Dumnezeu,Mariana din Banat.

      Ștergere
    4. Mariana din banat, in 2012 o fost Lucifer dat afara de sub pamant:( tot ce se poate:(Dumnezeu a trezit foarte multa lume, Numai este mult, abia astept sa vina Isus, dar din pacate Nu de razboi trebuie sa ne fie frica, de razboiul dintre ingeri si demoni! Pt asta trebuie sa avem protectie de la Dumnezeu

      Ștergere
  5. Cateva articole in urma ati precizat tot despre ,,Un atentat terorist?'' . daca mai aveti apritii pe skype la antena vip , sa subliniati aspectul asta , pare ca tara noastra este in vizorul acestora. Ultimul prost care a fost prins , tantalaul ala din Arges , nu era jihadist , era un tembel pus pe rele, insa radicalizat si cu apucaturi diabolice.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pana acum nu s-a intamplat in nicio locatie din cele mentionate, poate ca nu va fi nimic pana la urma.Singurul tembel care punea la cale atentate era cel arestat de curand.

    RăspundețiȘtergere
  7. catastrofa la neversea pe litoral in cateva zile

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 21:20, te anunt daca se intampla ceva. Pana atunci sa curga distractia, doar pentru asta suntem aici. Hai pa!

      Ștergere
    2. 21.20 !!!!

      Numai aberatii aveti in cap si mizerii . Concurati cu tupeu si nesimtire cu Maria pe blogul ei . Iata prezic si eu ceva : cu siguranta blogul se va elibera de bolnavii psihici, mahalagioaice si prooroci falsi ! Amin .

      Ștergere
  8. Azi e marti,la aeroportul Otopeni au fost doua alerte pentru aterizarea fortata a doua avioane cu probleme.Cred ca despre asta era vorba in viziune

    RăspundețiȘtergere