joi, 13 iulie 2017

EGIPT ! MARIA, AI SĂ PĂTIMESTI MULT LA MUNTELE SINAI , LA MĂNĂSTIREA SFÂNTA ECATERINA !

xx

fotografia ta de profil....

                                                             29 APRILIE  2017,ora 0,00 !

                                              Dragii mei,

În aceasta noapte,eram intr-o camera (chilie) cu patru paturi, în EGIPT pe Muntele Sinai,la MANASTIREA SFANTA ECATERINA.
După o zi foarte lungă de mers cu autocarul si de verificari la GRANITE, am adormit pe la 22,15 intr-o camera cu usi din pal vopsit verde-albastru,cu plasa rupta pe la micutele geamuri din lemn mancat de carii, si cu baie fara usa la ea. 
Intrau toti ţântarii,toate gângăniile prin plasa rupta, si ieseau toti gândacii de pe sub palul de jos, si din plasa de păianjeni de sus.
Intr-un cuvant,era un miros greu de invechit,totul era de pe vremurile cele de demult,iar soldatii imbrăcati civil patrulau cu armele la brâu.
Obosită fiind foarte, am incercat sa ma descurc cumva, si sa-mi creez un cât de mic confort .
Dar,mai întâi trebuie sa va spun că , în drum spre EGIPT,in AUTOCARUL insotit in faţă si-n spate pe sosea de câte o masină cu soldati înarmati, aud un glas care imi spune ceva despre EGIPT, despre MUNTELE SINAI,locul în care urma ca s - ajungeam după o jumătate de zi.
Glasul imi spune asa:

                    "Maria !
                Maria ai să pătimesti mult la MUNTELE SINAI,la MĂNĂSTIREA  SFÂNTA  ECATERINA!"

Autocarul isi vedea de drumul său, Pelerinii erau voiosi si bucurosi foarte,la fel cum si eu eram de altfel.
Numai că, pe mine ma ingrijora MESAJUL pe care l-am primit in galagia mare din AUTOCAR.
Si anume:
                "Maria !
                Maria ai să pătimesti mult la MUNTELE SINAI,la MĂNĂSTIREA  SFÂNTA  ECATERINA!"

Nu stiam ce o sa se intample.
Dar mi--am zis: indiferent ce si cât voi pătimi, va fi din Dragoste infinita pentru IISUS HRISTOS si pentru MAICUTA DOMNULUI.
Am ajuns cu greu pe MUNTELE SINAI, la SFANTA MANASTIRE cu numele SFINTEI MUCENITE ECATERINA.
Era pe la orele 20 seara.
Am stat la masă cu totii,iar PĂRINTELE organizator,PĂRINTELE IOAN,a spus ca la ora 22 cine vrea , sa fie prezent in faţă cu o lanterna in mâna,deoarece vom urca pe varful MUNTELUI SINAI.
Din tot grupul din AUTOCARUL nostru, cred ca au ramas pe loc pana la 10 persoane,printre care si eu. 
Mi-a fost teama cu piciorul meu bolnav si operat ,ca sa urc noaptea cu lanterna pe MUNTELE SINAI ,si s-ajungem jos dimineata la ora 7,30 .
Motivul urcarii noaptea pe varful MUNTELUI SINAI,este caldura extrema din timpul zilei. 
M-am culcat pe la ora 23, si chiar am adormit destul de repede privind cu ochii inchisi la MINUNILE ce se petreceau in jurul meu, dar si în CERUL noptii.
În timpul somnului de nici o oră, am avut un vis; chiar un vis ,nu o revelatie.
Am visat ca eram prinsa acolo de soldati ,si inchisă chiar in camera in care dormeam. 
Mi se imputa ceva de genul: de ce nu ati cedat locul din AUTOCAR doamnei x....!
Degeaba incercam eu sa le spun, că acela era locul meu de când pusesem piciorul in acel Autocar.
Si cu adevarat dragilor ,in acea zi ,chiar avusesem o disputa cu o doamna Preoteasa ,care se asezase pe locul meu in Autocar ,motivând ca, ea s-a urcat prima si ca nu se tine cont de locul avut mai inainte. 
Fireste,eu nu am vrut sa-i cedez locul,deoarece, se tinea cont de locul pe care te-ai asezat la urcarea din BUCURESTI.
Eram chiar la mijlocul AUTOCARULUI,dar mie- mi este rau daca stau mai in spate in masina. 
Pana la urma, Părintele Preotesei s-a ridicat de pe loc si mi-a cedat locul, la fel si Preoteasa.
Acest lucru mi se reprosa la arestarea mea, de catre acei soldati de pe MUNTELE SINAI.
Toata lumea pleca,toata lumea venea,eu eram inchisa in acea camera in care chiar dormeam,cu soldati la usa mea, cu soldati in camera mea, si cu o CRUCE neagra pe un gemulet micut din sticla de culoare galbena.
Ma zvarcoleam in somn, imi erau aratate toate acele chilii ,si pe toate le vedeam ca pe niste camere inchisori,in care mai erau inchisi oameni,in care erau torturati oameni.
După ce mi-au fost aratate acele incaperi in care stateau oamenii inchisi, m-am trezit speriata,iar cand am deschis ochii,am realizat ca a fost doar un COSMAR. 
Am scris in Caietul meu de suflet toate câte mi s-au arătat in visul acesta de doar cateva minute, si - atunci mi-am dat seama ca aceste chilii, cu siguranta au fost candva loc de inchisoare si de tortura pentru oamenii care incurcau pe altii.
Si iata dragii mei, cum si de aceasta data s-a adeverit MESAJUL in care mi s-a spus că voi pătimi mult; si asa fost.
Dragii mei,MUNTELE SINAI ascunde multe MINUNI care nu au fost inca descoperite de oameni.
Una dintre aceste MINUNI,este si TRUPUL intreg al SFINTEI CUVIOASE ECATERINA care se afla bine păstrat intr-o incapere ca o PESTERA ,imbracat frumos si cu o COROANA de aur deasupra capului său ;Cap care este la locul lui ,si nicidecum intr-o racla mica la care lumea se inchina acolo.
Dar aceasta este o alta POVESTE ADEVARATA,despre care voi scrie curând.
Image result for manastirea sfanta ecaterina imaginiImage result for manastirea sfanta ecaterina imaginiImage result for manastirea sfanta ecaterina imagini
                
DA! SFANTA MUCENITĂ ECATERINA ,nu este acolo pe MUNTELE SINAI. 
MOASTELE SFINTEI ECATERINA sunt intregi, sunt neputrezite, au vesmant vernil(culoarea oului de raţă) si coroana mare din aur curat si stralucitor, aseazat peste vesmantul ce-i acopera capul. 
La ce,sau la cine se inchina lumea,(si eu m-am inchinat) nu stiu. 
Preotii locului cu siguranta stiu,dar in niciun caz nu ne inchinam la Cinstitul Cap al SFINTEI ECATERINA. 
SFANTA CUVIOASA ECATERINA este ascunsa in munte,ca intr-o pestera si este intreaga la trup.
Toate acestea mi s-au arătat in AUTOCAR ,in timpul mersului spre Egipt.
                                       Cu dragoste,Maria.



P.S.

Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunt precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamnă, a apărut si primul volum al ADEVARULUI 

 DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016 ,si care volum

 costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT la 

care eu încă mai scriu,sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:



                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogger



mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            .









                                                     

126 de comentarii:

  1. Buna seara doamna Maria .
    Bine spus ( La ce se inchina lumea )
    Asta ar trebui sa dea de gindit tuturor pupatorilorcde moaste .
    Sa lasam morti cu morti si sa ne inchinam Domnului Isus cel Viu !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 0:39se pare ca esti sectanta,caci nu ai niciun pic de respect fata de sfintii lui Dumnezeu ,care au trait si au murit pt. EL.Ei nu sunt niste morti oarecare asa cum vei fi tu ci pe ei Domnul Iisus ii numeste "prietenii mei.Sf. Ecaterina si-a dat viata pt. DOMNUL asa ca in vata sa respecti pe acesti"morti"caci ei sunt mai vii decat esti tu.Iar Iisus se scrie cu 2 de"i".

      Ștergere
  2. Cine nu respecta pe sfinti pe Dumnezeu nu respecta Cine ii cinsteste pe ei pe Dumnezeu il cinsteste daca ai urechi de auzit cum scrie in biblie !

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna Maria pacatul celor care ne duc in eroare sa fie. Vai mama lor ca lumea din dragoste fata de Dumnezeu si de toti Sfinti sai vin din toate colturile lumii la sfintele moaste. Doamna Maria Dumnezeu sa ne lumineze calea. Pana la urma este Dumnezeu Calea Adevarul si Viata. Cu mult drag doamna Msria.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sfintele moaste sunt templul Duhului sfant care a locuit si locuieste inca,acolo...altfel nu s-ar intampla atatea miracole pentru cei ce vin cu speranta si credinta,cu adanca piosenie la ele,anonim 0039 ! Doina

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna Maria,mai este acel leandru grena de marimea unui copac in interiorul manastirii Sf Ecaterina?
    Si mie mi-a placut sa vizitez acele locuri.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  6. Dna Maria cum va mai simțiți?S-a ameliorat tusea ce ati folosit?

    RăspundețiȘtergere
  7. Da asa este anonim 00:39 am vazut cazuri in care oamenii se inchinau si nu stiau la ce pana cand s-a descoperit ca erau oase de porc.Nu am mimic cu nimeni dar de ce oamenii nu se inchina in duh si adevar la cel ce este viu la cel ce a creat cerul si pamantul? De ce nu se respecta cuvantul Lui Dumnezeu in care se spune sa nu iti faci chip cioplit sa nu ai alti Dumnezei pe pamant nici sub pamant ci doar acela care este in cer?Chiar daca sunt sfinti sunt si ei slujitori ai Lui Dumnezeu.Doar inaintea celui care a creat totul trebuie sa ne plecam genunchii asta este cel Mai important lucru.Sa va spun ceva nu vreau sa jignesc pe nimeni dar si diavolul are putere sa faca minuni si cu icoanele chiar si cu preotii sfinti din mormant doar ca sa insele lumea sa nu vada adevarul.Nu oasele mortilor ne mantuieste pe noi nici Ecaterina si nici un sfant,doar Isus Hristos.Dumnezeu sa lumineze oamenii si sa le deschida ochii sa cunoasca adevarata inchinare in duh si adevar.Imi cer Scuze daca se vor supara multi pe mine ca am scris acest comentariu eu doresc ca oamenii sa stie adevarul care este scris in biblie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 17:53esti o sectanta ignoranta care nu cunosti pe Dumnezeu si nu vei putea sta niciodata in rand cu sfintii.Mincinosii si ignorantii nu detin Adevarul.Acesta se afla la ortodocsi ,adevar subliniat si de indianul Sadhu Sundar Singh.Asa ca vinde-ti "adevarul"tau la ratacitii tai.PS.Si invata sa scrii corect IISUS(cu 2 de"i")

      Ștergere
    2. 01:4², de ce esti agresiva verbal?
      p.s. pentru cultura ta, Iisus (scriere), este corect si cu doi de "i", dar si cu un singur "i". La fel, este corect Hristos, dar si Cristos. In ebraica: Yeshua. Deci nu se scrie cu doi de "i". In cea mai veche "scriere" in limba romana cu caractere latine apare Jssus. Mergi la Biblioteca si aprofunteaza istoria crestinismului.

      Ștergere
  8. 0:39 D-na Maria iubeste si respecta pe sfinti .Ceea ce a spus e ca "a vazut"moastele sf.Ecaterina in alt loc ,nu le-a ironizat nici pe ele ,nici pe "pupatorii"lor.Nu cred ca vei avea vreodata lumina pe care o au aceste moaste (trupuri indumnezeite) ,ce au puterea sa vindece,sa alunge demoni(bine ar fi sa treci si tu pe la ele) sa "vorbeasca",sa faca minuni.Prin ele lucreaza insusi duhul Domnului Iisus.Nu pledez acum sa ne inchinam numai sf.moaste dar am simtit ca trebuie sa le apar in fata unora care nu-l cunosc pe Dumnezeu si nu respecta pe sf.Sai.

    RăspundețiȘtergere
  9. Organizatorii de excursii cu autocarul din tarile civilizate, conducatorii de grup, mai bine spus, cer excursionistilor sa se roteasca pe locuri la fiecare doua zile (sau chiar in fiecare zi, in functie de durata excursiei). Astfel, fiecare membru al grupului are sansa sa stea cand pe locurile mai din fata, cand pe cele de la mijlocul autocarului, cand pe locurile din spate. Asa este civilizat si echitabil. Nimeni nu devine stapan pe scaun de cum s-a urcat pentru ca toti au platit aceeasi suma. Daca s-ar plati diferentiat in functie de loc (clasa I si clasa a-II-a ca la tren), ar fi altceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa intelegem ca nesimtirea popeasca de care au dat dovada preotelul si nevasta-sa era de fapt un indemn civilizator?Modul abuziv in care au procedat ii descalifica total.Puteau sa o roage pe doamna Maria sa accepte un schimb de locuri.Asa ar fi fost civilizat,crestineste.

      Ștergere
    2. 00.14 ca de obicei preotii una zic, alta fac . Preotul era lumina sfanta a unei comunitati.

      Ștergere
    3. 00:14, este omeneste sa te certi ca la gradinita? Pe ce, pe un loc? Mai, voi sunteti educati cu "ce-i al meu, al meu este!

      Ștergere
    4. Ai primi cadou o excursie. Mai este loc de fuguri?!

      Ștergere
  10. este o poveste in care 2 crestini s au dus impreuna la ierusalim sa ia o particica din crucea Domnului Isus si pe drum sa imbolnavit unul si a trebuit sa se intoarca acasa dar l a rugat sa ii aduca si lui o bucatica de lemn , insa a inceput un razboi cu cavalerii templieri si nici al doilea nu a reusit sa aduca o bucatica din cruce , intorcanduse acasa a luat un lemn dintr o padurice si ia dus colegului lui spunand : iata ti am adus si tie o bucatica din crucea Domnului si luind bucatica de lemn a strinso in brate a sarutato si sa vindecat omul acesta . Sa tragem si noi o concluzie din pilda aceasta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Credinta lui l-a vindecat!

      Ștergere
    2. Credinta ta te-a vindecat...nu?Este definitia clara a efectului PLACEBO.La fel functioneaza mecanismul vindecarilor miraculoase din preajma moastelor si nu numai.

      Ștergere
    3. 09:46nu e numai atât,energia-forta divina de coboară asupra celui bolnav,numai dacă bolnavul crede cu adevărat că există această forță căreia noi îi spunem Dumnezeu!

      Ștergere
  11. Da s-a vindecat prin credinta dar tot cu ajutorul lui Dumnezeu care cunostea dorinta lor fierbinte de a avea acel lemn sfant.De aceea, Dumnezeu care stie toate ,a trimis Duhul Sau cel Sfant peste acel om ,de s-a vindecat.La fel si la sf. moaste;se vindeca ceice au mare credinta si pe care sfantul acela vrea sa-i vindece.Unii nu sunt vindecati pt.ca, fie au credinta slaba ,fie au pacate mai grele si trebuie sa mai sufere pt a scapa de ele.

    RăspundețiȘtergere
  12. Voi "inaltilor credinciosi"care credeti ca detineti sfintenia creatiei si venerati moartea din niste oase in loc sa vedeti lumina in viata care inseamna Dumnezeu din semenii vostrii, pe care nu stiti cum sa-i jicniti si sa-i blamati mai mult, credeti voi, ca detineti adevarul?
    Daca nu ati sta cu spatele la Dumnezeu ati vedea adevarata lumina din inima celor vii,nu intunericul din morti!
    Numai un mort spiritual poate venera un alt mort,caci vii vad lumina vietii-DIVINUL, in tot ce misca in jurul lor.
    Si eu sunt ortodoxa,si nu sunt vreo sfanta ca sa pot vedea pe Dumnezeu Cel Viu si in sectanti,iehovisti,musulmani si in voi ortodoxilor care credeti ca sunteti singurii care vor intra in Rai. Voi, cei care sunteti in stare sa va omorati fratele pentru religie.Onorati-va fratele care este omul,care este Dumnezeu, nu religia care va desparte si va tine in intuneric spiritual.Nu intelegeti ca religiile au fost facute sa "omoare"spiritul care este parte din Dumnezeu.Religiile venereaza stapanirea care nu apartine divinului.Dracul este cel care iubeste sa stapaneasca.Dumnezeu nu vrea decat sa traiasca si sa experimenteze totul in TOT.
    Ratacitilor care sunteti,treziti-va odata si nu mai orbecaiti cu felinarul in mana, ziua in amiaza-mare!
    Sunteti pierduti in acest Iad de mii de ani si trageti si pe altii dupa voi!Uitati-va in jur,suntem in DIMENSIUNEA INTUNECATA,suntem la cea mai mare "distanta" de Dumnezeu,asta-i IADUL de care va este atat de frica! Nu aveti unde merge mai rau decat aici.Aici am fost morti de mii de ani,am fost pierduti,am fost adormiti,habar nu am avut cine suntem si de unde venim.Acum stiti cine sunteti,stiti,sau inca sunteti morti???

    Prostanicilor,nu va mai impotriviti invataturilor care va sunt aduse, fiindca acestea va trezesc la viata si va elibereaza,si in sfarsit veti pute merge in Raiul la care visati de atata timp!

    Nici nu ma mai semnez,caci nu vad rostul,sunteti sub nivelul dobitoacelor, sunteti irecuperabili! Tare rau imi pare sa va vad cum va vad!!!!

    Acest mesaj nu va este trimis ca sa jicneasca, fiindca eu nu jicnesc ,EU IUBESC,si va iubesc atat de mult ca ma doare.Aceasta lume ma doare atat de tare incat imi vine sa renunt cand vad cum va manifestati.Sper sa nu-mi pierd rabdarea,fiindca veti ramane pierduti si nu vreau sa esuez in misiunea mea.

    Doamna Maria iertati-ma ca m-am infuriat,cu tot respectul pentru dvs si pentru ei, dar altfel se pare ca nu avem cum sa-i ajutam pe semenii nostrii.Multumesc pentru intelegere,va rog sa publicati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu tot n-am inteles ce vrei sa spui si ce ,,misiune'' ai ??!!

      Ștergere
    2. Didona, du-te la un preot sa-ti citeasca.

      Ștergere
    3. Anonim 14 iulie 2017, 09:58" dur mesajul...dar adevarat.

      Ștergere
    4. Eu am inteles.Simplu.A trai sub nivelul dobitoacelor inseamna a trai in dimensiunea cea mai joasă numita 3D lumea salbaticilor, carnivorilor, ucigasilor de oameni, de copii ,hulitori si oameni răi de tot felul.Toti cei care cautam duhul de cearta suntem la un nivel de 3D cam pe acelasi palier enumerati de mine in mesaj.Am inteles acest aspect si tocmai de aceea trebuie sa si iesim din aceasta lume (societate malefica) elitele unde ei vor sa detina totul stapanindu-ne pe noi si pe cei ceilalți mai mari decat noi dar aici trebuie sa învățăm sa iubim sa iertam si sa trăim in bunătate cu noi însine daca schimbarea nu se va face in interior nici in exterior nu se va putea vedea. TOTUL depinde de lepadarea de firea noastra a marelui Dracusor Satana Lucifer cel care ne vrea subjugati in orice fel si in orice mod.
      Anonimul 9:58 are mare dreptate in ceea ce spune dar este nevoie de cultura spirituala ca sa putem intelege spectrul larg al lucrurilor caci nu este asa usor de priceput pentru orice om de rand. De aici se iese foarte greu pentru ca ne-am afundat cu totii ca intr-un subsol intunecat totul depinde si de curățirea noastra cu cat te cureti de energii negative si păcat, cu atât cresti si te apropii de Dumnezeu.De noi depinde Dumnezeu e cel care ne asteapta cu mana întinsă sa urcam.SA URCAM CATRE Împărăția Sa.Sa urcam pe acele scări nevăzute cu sfințenie.

      Ștergere
    5. 09:58, cum mai urla diavolul prin tine. ...

      Ștergere
    6. In tine urla diavolul, 20:39... caci nu-i place. Il deranjeaza rau adevarul...

      Ștergere
    7. Cine spune "prostanaci" si "dobitoace"?
      Dumnezeu sau diavolul?
      Hai ca nu e greu.

      Ștergere
  13. Anonim14 iulie 2017, 07:42 ...asta sa-i o spui preotului in cauza,eventual nevestei acestuia.

    RăspundețiȘtergere
  14. avem in Romania moaste intregi care au facut tamaduiri de trup si suflet--in general acestea sunt insotite de scrieri sau numele acelor sfinti --sau au fost descoperite prin revelatii -cat priveste patimirile D-NEI MARIA in EGIPT se intampla des-numai ca unele persoane au rau de miscare si trebuie intelese

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru rau de miscare exista bomboane speciale.

      Ștergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Anonim14 iulie 2017, 19:57
      Ce rautati!!!Probabil esti la fel!

      Ștergere
  16. Nu cu doi de s?Eu asa stiu.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu cu doi de s?Eu asa stiu.

    RăspundețiȘtergere
  18. Două turiste ucrainene au fost ucise şi alţi patru străini au fost răniţi, vineri, cu cuţitul, de către un individ în staţiunea egipteană Hurghada, de la Marea Roşie, potrivit Ministerului egiptean de Interne şi unor surse din domeniul securităţii.

    RăspundețiȘtergere
  19. Of anonim 09.58,cata dreptate ai!De mii de ani omenirea e apasata si chinuita,scufundata in sclavie spirituala,dar nu stiu daca mai pot fi trezite sufletele aproape moarte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 11:16Sclavie zici?Pai din partea cui si de ce ?Poti sa raspunzi?Raspunsul pt orice crestin este simplu:1.Caderea protoparintilor Adam si Eva ,prin ispitirea diavolului 2.Inmultirea pacatelor din generatie ,in generatie 3.Influienta si rautatea diavolului asupra oamenilor. Ce vrea Dumnezeu?Sa ne scape de aceste suferinte pt totdeauna facandu-ne cetateni ai Imparatiei Sale! Sufletele mai pot fi trezite,daca nu de bunavoie,atunci de nevoie.Noi vrem sa fim cu-n picior in munte si unul in balta .Nu se poate!Parintii sa-si educe copii in spiritul lui Dumnezeu,si ei insisi sa urmeze cu perseverenta aceasta cale.Mai putin mateterialism si distractii si mai multa spiritualitate si fapte bune cu cei in nevoi.Acesta e Adevarul! Dar....cati il primesc !?PS.Pentru asta vin peste noi toate,ca sa ne trezim.

      Ștergere
  20. 9:58 Iubirea ta in Iisus este: ura,aroganta si mandrie ,ba mai mult o crasa Ignoranta! vis-vis de subiectul "moaste".Eu Il iubesc pe Dom nul Iisus mai mult decat iti inchipui ,iar EL m-a facut si pe mine nevrednica un mic slujitor al Sau dar nu ma bat cu pumnii in piept si nu-mi "pierd rabdarea"aratand celorlalti ce "putere"am euSi acum ii las pe sf. lui Dumnezeu sa-ti arate daca sunt vrednici sa ne inchinam si moastelor lor (asupra carora e duhul lui Iisus)sau nu.Slava lui Dumnezeu pt. toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angel ai putea fi un bun apostol îmi place cum gândesti.Credința ta pare neclintită tine o tot asa.

      Ștergere
  21. 9:58Iata ce imi spune acum Domnul despre tine:"Unii marturises pe Dumnezeu din duh de ceart"si inca:"Multi imi zic Mie ,Doamne,Doamne ,dar nu sunt ai Mei"
    si inca"cei ce-mi fac Mie zazanie,sa plece de la Mine"Slavit sa fie Domnul!(cu duhul pacii nu al zazaniei)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 11:33 cred ca se refera la tine, dar tu nu te prinzi.

      Ștergere
    2. Cine esti tu, Angel?

      Ștergere
    3. Mai era odata cineva care semna cu pseudonimul Teodosia . avea niste preziceri deosebite . E la fel de binevenita daca o cheama acum Angel .

      Ștergere
    4. Angel(a) esti sigura ca este "Domnul" cine se prezinta asa in mintea ta? Hmmmm... Nu o sa-ti placa ... dar raspunsul este negativ. Atentie la entitati!!!

      Ștergere
    5. Duhul si mireasa spune ca Angel de fapt este un înger de lumina coborât pe pământ si gata pregătit pentru misiune.Ascultați de aceasta persoana deosebita nu ignorați Adevarul.Este timpul sau.

      Ștergere
    6. Angel este un înger si vorbeste despre Adevar.Nu dati cu piciorul celui trimis/a de Dumnezeu caci o sa va atrageți râul si nu veti sti de ce vi se intampla toate.Duhul si mireasa spune Adevarul care este parte din Dumnezeu si recunoaste pe toți îngerii stabiliți aici in trup uman.

      Ștergere
    7. 22:59 te duci singur in eroare mai ai multe de inteles.De fapt nu ai inteles nimic esti pe o cale rătăcită.
      DUHUL SI Mireasa simte tot.

      Ștergere
    8. Vai tu Angela?!! Ii fi tu trimisa? Offf... fata, fata... atentie la entitati. Serios acuma, nu-i de gluma.

      Ștergere
    9. Acest subiect care se crede inger are probleme de sanatate mentala, este clasicul caz de schizofrenie dupa cum expune. In afara maladiei, are complexe provenite din constientizarea faptului ca intotdeauna a avut o viata banala, anonima. Atunci cu toate eforturile incearca sa-si imagineze o realitate paralela, in care are o misiune "speciala". Este un caz clinic foarte interesant. Sa speram ca va avea un moment de luciditate, in care sa ceara ajutor medical adecvat.

      Ștergere
    10. Haide maih Angele ca te-am prins! Iti faci reclama sub anonimat. Ce crezi ca suntem toti prosti pe aicia?

      Ștergere
    11. 0 58 Pai daca asa stau lucrurile da-mi voie sa sa-ti spun ca daca este vorba deun caz clinic atunci integrezi la aceasta categorie aproape pe toti "colaboratorii "de pe acest site incepand cu d-na Maria si restul ce contribuie cu cate ceva la"luminarea"oamenilor. Duhu pe care il au cuvintele tale extrem de logice , stiintifice ,f.explicite este de o maleficitate cum rar am intalnit pe acest site .Ti-a scapat ceva din vedere, si anume ,consecintele a estei aprecieri dusmanoase pe care o faci "pe nerasuflate".Desigur ,nu stii cine sunt dar cred ca mori de curiozitate.Sincer ,ar fi trbuit sa .ma supar pe tine rau,dar uite ca n-o fac.Ba , din contra,mi-e mila de tine ca o fiinta umana (?)a strans in ea atata ura.! Se pare ca faci parte din categoria celor care acum 2000de ani ii spunea Domnului Iisus:"Nu-l ascultati ca e nebun si are demon".Daca-i-asa e grav,!Judecatorul e la usa!

      Ștergere
    12. Dragele mele :20:40;22:34;22:59;23:31;23:36 si de ce nu prietena mea 00:58 imi vine sa va imbratisez!Nu sunt un inger asa cum va inchipuiti voi dar faptul ca am multa credinta si multe cunostiinte in plan spiritual si ceva har va atras atentia .Am o facultate tangenta spiritualitatii si o practica de peste 30de ani cu f multi oameni.Evolutia spirituala este o impletire intre harul lui Dumnezeu si cunostiintele dobandite prin studiu.Regret ca in aceasta lupta spirituala ma confrunt uneori cu opozanti care din diverse motive nu au acel duh al pacii si al adevarului care nu vine de la noi ci de la Dumnezeu.D-na Maria are dreptate-lupta e grea si oameii deseori potrivnici adevarului.Cat de mult a suferit Domnul Iisus ,Maica Domnului si sfintii din aceasta cauza! DOMNUL sa ne lumineze pe toti!(p.s. Nu sunt Teodosia)

      Ștergere
    13. "Delirul mistic poate aparea in orice tip de psihoza. Il intalnim in schizofrenia paranoida, in care bolnavul are tendinta de a se identifica cu Iisus sau chiar cu Dumnezeu. De cele mai multe ori, bolnavul adopta modul de comportament, felul de a se imbraca si de a vorbi al reprezentarii pe care o are despre sfinti. Ideile mistice pot fi insotite de idei persecutorii, convingerea ca este victima unui complot, idei de influenta in care bolnavul crede ca asupra sa se exercita influenta exterioara a diavolului sau a lui Dumnezeu care vorbeste prin gura lui, a fortelor oculte ale unor secte. Pot aparea si idei delirante de transformare sau posesiune, in care bolnavul are convingerea ca in propriul corp a intrat un duh, un demon sau un inger. De asemenea, putem intalni delirul mistic in tulburarea afectiva bipolara cunoscuta si ca psihoza maniaco-depresiva, fie in faza depresiva – in episodul depresiv major, cu elemente psihotice, melancoliforme, fie in episodul maniacal, expansiv, unde este trait ca o stare de exaltare. In depresia majora cu elemente psihotice, ideile delirante se pot insoti de idei de ruina si de idei de inutilitate, nedemnitate si umilinta, bolnavul considerandu-se nevrednic de dragostea lui Dumnezeu sau a semenilor sai, refuzand sa primeasca orice fel de ajutor, atentie sau compasiune. Pe de alta parte, in episodul maniacal, alaturi de delirul mistic, apare de cele mai multe ori un delir de grandoare si omnipotenta. Bolnavul are convingerea ca este o persoana insemnata care porunceste celorlati, ii pastoreste. Delirul mistic se poate manifesta si in psihozele din epilepsie (in special din epilepsia temporala), in care pot aparea viziuni, senzatii sublime insotite de o lumina stralucitoare (denumita de William James fotism sau ceea ce neurologii de azi considera a fi aura vizuala)."

      Ștergere
    14. 5.50 multumesc de raspuns, nu sunteti Teodosia , insa tare mult imi place ce postati . Ma bucur ca ati aparut pe blog .

      Ștergere
    15. 14.52,

      Postezi aiurea ,,delirul mistic'' referitor la 5.59 . Te inseli ! L-ati facut nebun si pe ortodoxul care posta odata si pe altii , pacat , vezi tu, nebunia, geniul , cum spunea cineva , au limitele lor, pentru restul ...ramane dubiul .
      Dacă l-am fi tratat pe Dali de paranoia nu am mai fi avut o operă de geniu. Eminescu la fel. Ar fi dat opere, dar nu de aceeaşi forţă...
      Socrate şi Platon aminteau despre "nebunia divină" (enthusiasmos). Aristotel îi numea "melancolici" pe bărbaţii extraordinari din filosofie, politică, poezie şi arte. Mai aproape de zilele noastre, personalităţi complexe precum Hölderlin, Nietzsche, Dali, Kafka oferă teren excepţional pentru cele două noţiuni, "nebunie" şi creativitate. s.

      Solilocul nebunului

      (lui Tudor Arghezi)

      As vrea sa-mi sparg vitrina cu minciuni
      Si-nchis apoi in rafturile goale,
      Solemn ca-ntr-un ospiciu de nebuni
      Sa-mi fac bilantul boalei ancestrale.
      Falit, timid, umil si resemnat,
      As vrea sa ma cunosc intai pe mine,
      Si vechiul sfat al bunului Socrat
      Sa-l scriu pe geamul noilor vitrine.
      Si-asa, stapan pe tot ce este-al meu,
      As vrea sa ma desfac de orice vina,
      Sa-mi pot expune-n For si-n Coliseu
      Intreaga mea origine divina
      As vrea sa ies din geometria-n spatiu
      A zambetelor binevoitoare


      Si-n “mediocritatea” lui Horatiu
      Sa intru-nvingator pe poar ta mare.
      Femeii ce-mi va spune “te iubesc”
      As vrea sa-i smulg cuvintele din gura
      Si buzele carnoase sa-i strivesc
      Cu dintii mei de plug prin aratura
      Iar pasilor ce-mi plictisesc timpanul
      As vrea sa nu le mai aud cadenta
      Decat in clipa-n care capitanul
      Va comanda matrozilor Partenza.
      Cu gandul si cu ochii-nfipti in largul
      Poemei ce-si intarzie sfarsitul
      As vrea sa fiu totuna cu catargul,
      Ce sfasie in doua infinitul,
      Si-n timp ce pentru semenii din turma
      Va-ncepe sa lucreze-adanc lopata,
      As vrea — plecat din tara fara urma —
      Sa putrezesc pe Rio de la Plata!


      I. Minulescu

      Ștergere
    16. Si mie imi place ceea ce posteaza Angel tocmai de aceea am comparat-o cu un inger fiindca este. Are o alura foarte pozitiva si foarte luminoasa eu cel putin asa am perceput-o in energie..duhul miresei simte tot fiindca stie cine este cu adevarat Angel. Este un inger dar a uitat cand a venit aici in trup si o scanteie dintr-o steluta din infinita dragoste a lui Dumnezeu.
      Eu ii transmit sa continue, fiindca lupta va fi intotdeauna restransa cu fortele de intuneric.
      Si asa trebuie sa fie,ca sa fie incercata. Ca apoi Dumnezeu sa hotareasca de partea cui s-a aliat in batalie.
      Succes pe mai departe Angel ,si nu te da batuta tu deja ai castigat.

      Ștergere
    17. 14:52 te-ai gandit vreodata ca delirul mistic il poti avea tu? Sigur ai nevoie de un doctor pe problema psihica.HAI CA ESTI PENIBIL/A cu textele astea ipocrite in care vii tu si etichetezi pe orice persoana ca bolnava.

      Ștergere
    18. Din nou iti faci autogalerie si reclama Angel postand sub anonimat? Crezi ca nu se observa? Este o vorba: "Tu iti canti si tot tu iti descanti".

      Ștergere
    19. Anonim16 iulie 2017, 20:41 Angel nu scrie sub anonimat,chiar nu poti distinde doua persoane diferite? Eu sunt ADY si Angel e Angel.Ce ai cu aceasta fiinta deosebita? Hai ca m-ai facut curios acum.

      Ștergere
    20. 20.41 vai de tine.

      Ștergere
    21. 22:27(Angel), nu esti credibil din pacate. Hai las-o balta pe cine crezi tu ca pacalesti?

      Ștergere
    22. 18:29(s.),

      Trebuie sa faci deosebirea intre nebunia clinica si cea a geniilor. Multi dintre cei care s-au prezentat pe blog sunt de duzina. Incredibil cum de nu vezi diferenta! Nu au nimic creativ, nimic genial ci doar forme mecanice repetitive a unor texte studiate pana la sfarseala psihica. Este jignitor sa pui semnul egal intre Eminescu si crestin ortodox, marele avatar sau acesta nou care se autodenumeste si se crede inger trimis. Asa-zisa "nebunie" a marilor mistici este mereu insotita de geniu, de creativitate, de o MARE ORIGINALITATE. Insa acesti suferinzi care au aparut din cand in cand pe blog nu au nimic original in ceea ce spun, ei repeta doar o idee in care cred in mod compulsiv (idee care nu le apartine), chiar nu reusesti sa vezi diferenta?
      Misticul, geniul este cuprins de o “febra” creatoare, spre deosebire de ceilaltii care sunt cuprinsi de o febra masurabila la termometru. Imi voi schimba parerea doar atunci cand voi vedea ca acesti indivizi care se pretend “speciali” vor spune ceva original, sau macar sa se intrevada ceva "sclipiri" de genialitate. Pana atunci insa le recomand cu multa seriozitate un ajutor medical adecvat.

      Ștergere
    23. 14:52Initial ,nu doream sa-ti mai raspund pt.ca mi-am dat seama ca esti "un zid"vorbitor de care se lovesc cuvintele mele.Totusi din respect pt ceilalti care dovedesc inteligenta nativa ,spirit intuitiv si disponibilitate pt. Adevar iti voi raspunde la eforturile tale de a-ti demonstra cunostiintele tale de pshiatrie dar ma tem ca o sa te pun din nou intro situatie jenanta.Tu ti-ai facut-o cu propia-ti mana!Toti de pe acest site gandesc cu propiul cap-pt. ca-l au-dar tie cat tim ti-a luat pana ai copiat din Tratatul DSM 4ca sa-mi dai un raspuns"usturator"Crede-ma nu m-a "usturat"de loc ba chiar m-a amuzat indarjirea ta.Dupa cum vezi sunt un om calm si intelegator dar ,o lectie tot o sa-ti dau pt.rautatea ta Si iata ce-o sa-ti fac:osa te provoc sa scrii tot tratatul de pshiatrie spre amuzamentul dar si groaza celorlalti.Imi pare rau pt. tine , nu stii in ce te-ai bagat.Eu sunt un om bun si rabdator dar....cu cei nestiutori ,insa cu "marii "specialisti in pshihologie , vorbim de la egal la.....egal!Succes si multa radare in copierea tratatului!



      Ștergere
    24. Iubitilor si simpatizantilor lui Angel de acum n-o sa m-ai scriu sub acest nume ci sub Anonimat ,ca sa nu mai fac valuri
      Cu ingaduinta gazdei noastre ,binevoitoare voi continua sa-mi spun umilele sau mai putin u.mile pareri(dupa caz).Imi veti recunoaste prezenta .Lupta pt lumina si Adevar continua

      Ștergere
    25. Draga mea 14:52pt ca tot ai o inima "saraca"in credinta ,iti dau un sfat;insuseste-ti imperativul cartezian: Dubito,ergo cogito , Cogito,ergo,sum Sum,ergo,Deus est!.PS.Sa stii ,ca-l cunosc pederost,nu l-am copiat!(ca....altii)

      Ștergere
    26. Angel, vei posta sub anonimat?
      Sau
      "Lupta pt lumina si Adevar continua"?

      Ștergere
    27. 01:17, bine punctat si argumentat. Din pacate foarte putin vor intele esenta mesajului. Am am ajuns sa traim intr-o lume in care anormalul este considerat normal si invers.

      Ștergere
    28. 1.17 ,

      Fii convinsa ca deosebirea dintre Cer si Pamant o fac bine . Ma refeream la genialitatea unora pe care i-am cunoscut si am schimbat cateva ganduri . Ei sunt oameni deosebiti cu minte sclipitoare . O simt pentru ca am si eu nebunia mea de aceea uneori ne recunoastem si sub anonimat . Persoane cu diverse probleme psihice au fost aici , stii bine , dar cel care posteaza sub anonimat - Angel , te asigur ca e ok . Si tot de nota 10 au fost multi : Emanuel, Dromikete, Madus, Sorin, Lupul alb , Cristian, D-na Liliana, Lucia, Mira, Cristina etc. etc. . Daca ai stii cati ... oameni buni, sensibili, iesiti din tipare exista. Eu genialitatea o vad in creatie , dar si in suflet care e ca un fluid ce atrage , circula , magnetizeaza .
      Despre acel baiat - crestinul ortodox, ti-as povesti multe , dar nu te intereseaza , stiu. El e geniul nebun , sclipirea , iubitorul de Hristos . Bun matematician, bun istoric, poet, un simt muzical innascut , cu o ironie care duce la cinism si dincolo de acesta, el e unul dintre ,,cei chemati si cei putini alesi ''.
      Sorin e iarasi un personaj emblematic , un om cu o experienta uluitoare si un suflet ce straluceste .
      Eu toate astea le simt . Uneori prezent era si un sfant episcop, Domnul sa-l ajute in marea dumnealui misiune .
      Ce suflet are omul asta , ce culoare , nu va puteti inchipui . Lumina omului sfant te atrage. Pentru ca nu este orbitoare precum cea a geniului, o poti privi cu fascinatia pe care o provoaca stralucirea gasita in abisal.
      Si iata ca sclipirile unora , altii le vad , in timp ce altora, le raman indiferente .
      Dl. Craciun , nu e un geniu , insa e un om mucalit, simpatic, cu o experienta de povestit.
      Doamna DS. este o enciclopedie a trecutului insa ancorata prezentului , o realista .
      Multcontestata doamna D. este persoana care crede ca evolutia, descatusarea mentala este in interiorul fiecaruia si ele duc spre iluminare . Oare? Dar, asa cum fiecare umbla dupa Adevar , e bine in primul rand sa-l respectam pe al altuia , asta neinsemnand ca trebuie sa fim si de acord cu el . Valeriu , Ovidiu - cei din urma, vor fi cei dintai.
      1.17 Iti doresc sa vezi mereu ceea ce este dincolo de Zid : se stie ca pentru genialitate, Omul se află în Univers, pentru sfințenie, Universul se află în om. s.

      Ștergere
    29. 00:13Multumim pt aprecieri,esti f. amabila , dar nu-mi este clar cum poate o inima inveninata (1:17) sa creada ca e un " sfesnic al luminii!?

      Ștergere
    30. 00:13 (s.),
      unde vezi tu genialitate la crestin ortodox? Un asemenea personaj care nu respecta mama, femeia, iubita nu-l respecta pe Dumnezeu, pentru ca El, Dumnezeu este masculin si feminin impreuna (stiai asta, nu?). Este crestin ortodox un iubitor de Hristos, el care nu stie sa-si iubeasca si sa-si respecte aproapele? Ma indoiesc. In tot ce a prezentat pe blog nu a fost nici o urma de ceva sacru, poate nu vad eu, explica tu unde ai vazut sensibilitate, geniu, autoironie, creativitate. Trebuiesc puse delimitari concrete intre oamenii pierduti mental si oamenii "pierduti" in spirit. "Febra" misticului este intotdeauna insotita de izbugniri de iubire. Nu poate fi altfel, pentru ca este prea plin. Prea mult a primit in dar pentru a putea tine doar pentru el. Misticul revarsa aceasta iubire oriunde in jurul sau netinand cont de cui i-o da. Dupa cum bine vezi, eu nu sunt in stare de asa ceva, pentru ca nu reusesc sa "dau" cui nu merita, la intamplare. Omul cand este cuprins de "febra" divina, se ridica o treapta peste intelegerea lumii. El reprezinta evolutia speciei umane, el reprezinta "viitorul" umanitatii. Ei, misticii, ne arata potentialul nostru individual, la care trebuie sa aspiram fiecare. Viitorul societatii va fi compus din individualitati singulare, de aceasta tipologie de oameni care se vor pune in slujba celorlalti (de la sine), creind o societate perfecta. Este singurul viitor ce reprezinta o crestere concreta pentru umanitate. De aici si aceasta tampenie cum ca ar fi nebuni. Nebuni pentru valorile standard ale societatii, dar in realitate singurii nebuni suntem noi si nu ei. Intorcandu-ne la discutia noastra, aceste personaje ce le numeam mai sus (crestin ortodox, marele avatar, angel), ei sunt campioni intre noi, astialalti nebuni. Diferenta intre mistici si restul oamenilor, masura cu care poti masura este intotdeauna sensibilitatea lor, altruismul, apacitatea lor de iubire. Eu asa vad lucrurile, iar intre noi fie vorba o societate perfecta, in care se pune acccentul pe comunitate, pe binele comun o vad falimentara. Comunitatea trebuie sa fie compusa din "sfinte" individualitati ce se pun in slujba celorlalti si nu invers. In caz contrar s-ar neglija cresterea individuala pentru binele grupului, iar un grup compus din individualitati "slabe" va crea o comunitate ce se va prabusi in mod inevitabil. Aici vor rasare ca "ciupercile" dupa ploaie o infinitate de asa-zisi mistici care de fapt sunt, oameni cu probleme patologice.

      Ștergere
    31. 2.35 Mie nu imi trebuie o eternitate sa percep un om, mai mult nu pot sa detaliez aici.

      Ștergere
    32. 2:35 ai o aura de culoare gri colorata de ura,mania si mandria ta.Iata ca nu faci fata "misticilor"si ma intreb cum vei apare in fata lui Iisus cu aceasta aroganta.Nimic din atitudinea ta nu corespunde modelului cristic ci mai degraba e opusul sau.Iisus spune clar:Cei mandrii si cei rai nu vor intra in Imparatie"si deasemenea"Unii vor intra i n casa Tatalui Meu pe fereastra ,nu pe usa cea stramta.Ei sunt furi si talhari si vor fi dati afara din casa Tatalui Meu,cu cainii si vrajitorii.Eu sunt usa cea stramta,spune iisus".

      Ștergere
    33. 12:37, am aura galbena si nu gri.
      Nu este vorba nicidecum despre ura sau rautate. Nu te cunosc si nu am de ce. Lucru care ma deranjeaza si la care am alergie este ca nu suport impostorii (constienti sau inconstienti de ceea ce fac).
      Daca as fi intrezarit ceva cu adevarat mistic la tine, indiferent cat de putin sa fi fost, te-as fi urmarit cu interes. In schimb nu vad decat un fals si am alergie la falsitate.

      Ștergere
    34. 0:39Daca ai alergie ,du-te la doctor!Pana acum ,din respect pt. mine te-am luat in serios,dar mi-am dat seama dupa tot ce ai scris ca treci printro depresie severa(in familie am medic).In situatia ta de"fiinta neinteleasa"dar f.critica la adresa ceilorlalti ,care te bagi in seama fara sa-ti ceara nimeni ,ar trebui sa te retragi in turnul tau de fildes si sa meditezi la prototipul uman care sa te "satisfaca"!Dar care sa aiba aceeasi mandrie (luciferica) pe care din neglijenta ai "uitat"sa o mentionezi anterior(00:39).Ca fin pshiholog ,am observat usor cine este impostorul ce se situiaza deasupra tuturor cu mandrie afimand ca nu a gasit la nicio persoana calitati deosebite mentionandu-le insa in repetate randuri .Psihologic vorbind situatia e tocmai invers,la toti pe care i-a criticat a gasit a este calitati deosebite.Sfatul meu:Intoarcete la Adevaratul Dumnezeu ca te-ai pierdut in propia pretiozitate!

      Ștergere
    35. 00:39, in care postaci ai intrezarit "ceva mistic"? Ce vezi "in mine de exemplu"?

      Ștergere
    36. Anonim19 iulie 2017, 00:39 ai o nesimtire perfida si rautate asta ai tu,ti-o spun eu si nu sunt Angel/Anonim.
      Nu stiu cine este Angel dar nu ai nici un drept sa te afirmi in halul asta fata de aceasta persoana care are drept de scris aici ca si orice alta persoana ,cine esti tu oare sa judeci? Cine esti?
      Pfffiuu pe tine te-as asemana ca pe Satana parca ar vorbi NAIBA prin tine si nu Duhul lui Hristos..

      Ștergere
    37. Aici Subiect inchis.

      Ștergere
    38. 03:52, de ce te iriti asa draguta, tu asta care te crezi "trimisa". Ma intreb "trimisa" cui? Caci a Dumnezeului Celui Adevarat nu esti, tu scumpa, pentru ca nici macar nu-L cunosti. Desteapta-te din somnul tau adanc caci visezi un "vis" care este o irealitate iar pe care din eroare il consideri "real". Nu corespunzi profilului mesianic oricat ti-ai dori.

      Ștergere
    39. Angel nu-i mai da apa la moara nu-i mai intretine rautatea si veninul,las-o este asa cum este..tu nu esti ca ea si nici ea nu e ca tine,sa fie clar/Tu esti unica in felul tau.Si te rog tine subiectele deschise in continuare pe blog si urmeaza-ti drumul indiferent de piedici dar nu la acest articol fiindca aici subiectul este inchis,ok?

      Ștergere
    40. https://www.youtube.com/watch?v=YgLmGkEtjUE

      Ștergere
  22. Prieteni dragi sufletului meu,
    Va multumesc din inima pentru grija care mi-o purtati si pentru Rugaciunile voastre curate.
    Sunt mult mai bine,si cu siguranta voi fi si mai bine cand voi termina tratamentul cu antibiotic injectabil.Va imbratisez cu multa dragoste sufleteasca !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multa sanatate doamna Maria.Sa va refaceti cat mai repede avem nevoie de dvs sănătoasă.

      Ștergere
    2. Sa fiti sanatoasa , doamna Maria si aveti grija de dvs. Odihniti-va mai mult, protejati-va mai mult . Doamne ajuta !

      Ștergere
  23. pt anonim 15 iulie 07.15 esti matinal daca ametesti ia o BOMBOANA PT RAU DE MISCARE ce stii tu despre educatie si maniere -necredinciosule--

    RăspundețiȘtergere
  24. Draga Angel si eu ma bucur de prezenta ta aici,numai ca tu confunzi spiritualitatea cu religiozitatea.Spui ca predai spiritualitatea de 30 de ani? Mie mi se pare ca nu ai reusit sa te eliberezi de docmele religiei ca sa devii spirit liber sisa predai spiritualitatea.
    Atata timp cat refuzi sa crezi ca tu esti un inger,fiindca eu asa te vad,este clar unde te situezi ca evolutie spirituala.
    Sfatul meu este sa continui ceea ce faci fiindca se va produce si clikul trezirii spiritului tau!Inca esti in cautarea Sinelui ca apoi sa afli de fapt CINE ESTE DUMNEZEU!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 9;23 1.Nu predau spiritualitate. 2.Cand am postat mesajele mele,nu dormeam,eram"treaza"deci nu am de ce sa mai "trezesc"inca odata.! 3.Nu-mi amintesc sa fi cerut sfatul cuiva. 4Daca sunt inger,e minunat! 5De dogmele religiei nici nu mi-am propus sa ma "eliberez" 6.Raman fidela credintei ortodoxe pt totdeauna! 7Stiu cine este DUMNEZEU!

      Ștergere
    2. Angel, "trezirea" dupa ei inseamna sa crezi ca Dumnezeu religiei este de fapt "cel rau", o entitate malefica care se hraneste cu energia rugaciunilor noastre.
      Deci Dumnezeu de fapt nu exista - noi suntem Dumnezeu.

      Ștergere
  25. Angel/Anonim,si eu sunt ortodoxa,ba mai mult decat atat fac parte din elita ortodoxiei in aceasta societate, doar ca stii tu...eu am depasit-o.Am descoperit pe Dumnezeu Cel REAL nu cel pe care ni l-au prezentat controlorii.
    Si eu am fost ca tine,asa ca inteleg alegerea ta si o respect.Tu decizi in cine vrei sa crezi!

    RăspundețiȘtergere
  26. 16:55De ce credeti ca nu ma convingeti niciunul?Pana sa apar pe acest site a fost oarecare liniste si pace.Din momentul postarilor mele "a inceput razboiul"De ce?Aici e intrebarea ,dar vine si raspunsul.!Cand se confrunta doua forte opuse (lumina si intunericul)apare cpnflictul.Cand un grup credincios a simtit o unda de lumina,si a sustinut acea prezenta ,un alt grup "a luat foc".De ce?Pt ca Angel il sustine cu toata fiinta sa pe iisus Hristos ,iar celalti s-au indepartat de El socotindu-se deja niste dumnezei atoatestiutori.Fara Iisus Hristos nimeni nu se mantuieste!El e portarul ce deschide usa RaiuluiCel viclean si mandru i-afacut pe unii sa creada ca sunt liberi si fara Hristos,ca Dumnezeu e rau si ca diavolul e bun .Ei nu stiu insa ca destinatia diavolului si a celor ce s'-au inchinat lui e bezna haosului,pe veci.Asa ca cei care insista mereu sa ma"trezesc"sa ma"eliberez"sunt voci prin care "vorbeste"insusi diavolul furios ca-l iubesc si-L ascult pe Hristos.Caruia i se cuvine toata Slava in veci!Amin!


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 00:22 (Angel), dovada ca esti "surd" este ca nu ai recunoscut Adevarul. Tu habar nu ai cum este Iisus, nu-L cunosti si nici nu ai stiut sa recunosti un adevar. Pentru ca El este mereu prezent acolo unde este si adevarul. Dar tu nu l-ai recunoscut dand dovada ca nu ai ochi sa vezi si nici urechi sa auzi.

      Ștergere
    2. E un mesaj slab,dar,fiind un fin pshiholog am remarcat curiozitatea ta ascunsa in provocari.Nu am "surzit"dar am orbit la propiu cand dupa ce m-am rugat Bunului Dumnezeu ,in miez de noapte ,acesta a venit in camera mea intro lumina orbitoare .O inteleg bine pe d-na Maria si pe altii cu trairi asemanatoare pt. ca si eu am trairi de exceptie inca de la 14ani.Sper ca ti-am satisfacut o parte din curiozitatile ascunse.Mai mult nu voi spune caci lucru ce mi-a fost incredintat este altul .Asa ca voi fi indiferenta la aceste provocari copilaresti care de fiecare data ma fac sa rad cu indulgenta.Sincer,unele ma binedispun ,vazind in spatele lor niste copii rautaciosi,pusi pe harta.

      Ștergere
    3. Angel -00:22- de ce ai impresia ca detii adevarul absolut?! De ce doar adevarul tau este adevar ?!

      Ștergere
  27. Draga Angel,tu si cei ca tine,adica, mai toata lumea, sunteti dependenti de Iisus si nu de Hristos care este de fapt Energia Duhului Sfant.Asta nu intelege lumea, ca Hristos nu este un nume,nu este o fiinta, ci o stare la care se ajunge.Isus este omul prin care a venit aceasta energie in lumea noastra, ca sa ne invete cum sa atingem aceasta stare pentru a putea sa ne ridicam din acest Iad in care am ramas ostatici vreme indelungata.
    Foarte putini oameni au reusit sa inteleaga aceasta lume si cum se poate iesi din ea.

    Aceasta dependenta de credinta ca Isus va veni si te va salva-mantui este implementata mental intentionat fiindca tocmai aceasta neintelegere te va tine aici in veci.

    Inaltarea Fiintei tale o vei face singura doar prin intelegerea invataturii Sale nu prin asteptatrea la nesfarsit ca vine cineva sa te scoata din groapa.Isus nu este nici salvamar si nici pompier sa intre in valtoarea apelor sau a focului ca sa te ia de acolo.El ne-a spus cine suntem,ne-a aratat ca suntem in stare sa ne ridicam singuri.De asta a fost crucificat fiindca cei care conduceau lumea au intels ca poate trezi oamenii din adormirea care fusese imdusa artificial,pentru a fi tinuti in sclavie pentru totdeauna.

    Tu Angel, daca nu stii ca, Constiinta ti-a fost adormita pentru a te transforma in sclava in aceasta lume,atunci nu ai cum sa te mantuiesti,fiindca intai trebuie sa devii constienta de aceasta situatie,ca apoi sa incepi munca de eliberare.

    Intr-adevar,Hristos este calea ,adevarul si viata,dar ca invatatura,ca deschidere a Constiintei si inimii tale pentru a putea fi recunoscut facand parte din tine,si NU prin omul Isus care a purtat aceasta mare energie,energia Hristica atingand o inalta stare spirituala.

    Si inca ceva;se pare ca nu esti constienta de frica mare pe care o ai fata de diavol,il aduci in discutie mult,ceea ce inseamna ca hranesti o energie de care vrei sa scapi.
    Frica atrage exact ceea ce respingi.

    Eu nu vreau sa te conving de nimic,tu esti cea care selectezi ceea ce-ti foloseste si ce nu,si ai dreptul sa te indoiesti de ceea ce nu rezoneaza cu tine,ca doar ESTI CINE ESTI,si nimic mai putin decat atat!
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Superb mesaj ai postat Didona, contine informatie cu mult adevar! Ai dreptate, asa este! Ai reusit sa dai "vălul" deoparte, reiese foarte clar din tot ce ai scris mai sus. Este valoros acest mesaj al tau!

      Ștergere
    2. EU SUNT D,te asigur ca Angel este mai trezita si mai constienta ca tine in ce priveste spiritualitatea,nu stiu carui duh te inchini tu dar cred ca te afli intr-o directie total gresita si asta ai s-o descoperi cat de curand in urmatoarele luni ti-o spun ca sa stii ca atunci vei afla spre ce te-ai orientat si vei constientiza ca ceea ce ai scris in tot acest timp pe blog a fost o risipa de timp,vei descoperi curand despre ce e vorba ai rabdare ca hop te vei trezi tu la realitate si nu vei mai putea sa combati pe nimeni fiindca nu o sa mai ai pe nimeni de partea ta puterea iti va scadea subit. Cand ceilalti vor fi intr-o turma si un pastor tu vei privi pasiva in jurul tau ca de fapt erai singura,in propria ta iluzie falsa. Imi pare rau pentru tine,dar TE VEI TREZI intr-o buna zi.

      Ștergere
    3. Esti atee ,madam D. , nu ai treaba cu ortodoxia , ci cu spiritele si iluminarea . Ca tu crezi in ele , e bine pentru tine , dar nu mai aduce si pe altii la convingerile tale , este grav lucrul asta . Invarti cuvintele dupa bunul tau plac : ,, .El ne-a spus cine suntem,ne-a aratat ca suntem in stare sa ne ridicam singuri ''. E nu , zau ?!

      Noi crestinii stim ca nimic se face fara Dumnezeu . ,,Nimic fara Dumnezeu '' ! Dupa tine omul e omnipotent . ?????!!!!

      Nu mai convinge pe altii , stai in banca ta si crezi ce vrei tu , e mai cinstit asa.

      Ștergere
    4. 7, 23 ....
      Nimic se face fara Dumnezeu "
      Corect ...dar D ce spunea altceva ? Nu tot asta ?
      Ca doar ...inauntru la ce e viu e Dumnezeu ...nu ? Ori ...nu care cumva ...crezi ca corpul e pustiu de El ?
      Si ce e inauntru ..atuncea ? In lipsa Sa ? Moartea oare ?
      Raspunde-ti singura la intrebare ....si alege de care parte vrei sa fii ...cu Dzeu inauntru ? ..sau cu ...ailalta .
      Fii vie ...ca moartea sa nu te gaseasca in veci !
      Ea ia ..doar ce ii apartine ..nu si viul .
      De popa nu a spus asta ...atunci a fost un prost invatator . El si toata gasca sa . De nici un sfint din trecut si prezent ti-au spus asta ...tu alege singura ...stai cu Viul sau cu mortul ?
      Ps . Siigur un Arsenie Boca spunea la fel ...caci nu ar putea sa spuna altfel incit era un sfint adevarat ...un bun invatator si mai presus de cuvinte ...stia , cunostea pe Dumnezeu in mod direct . Nu vorbea de asta ..doar din pudoare , crede-ma . Dragul de el ...
      Ah ..uitam ...de Arsenie ar fi trebuit sa aleaga o oita din turma sa...fi sigura ca alegea pe una ca D . Are un suflet bun ...si asta tradeaza faptul ca simte prezenta Tatalui inauntrul inimii sale . E mare semn bun . E peste ...sute de mucegaiti de popi si protopopi chemati prea sfintenia lor . Sfintenie de ce ..? Vai de capul lor de nespalati ..ca or sa dea socoteala inzecit fata de omul de rind ...

      Ștergere
    5. 07:23 esti o ratacita. Tu femeie nu pricepi ca fara invatatura Lui esti un ZERO? Nu persoana Iisus te mantuie ci invatatura Lui daca o intelegi si o asimilezi, transformandu-te astfel. Esti pe o cale gresita, te vei duce la vremea ta pe lumea cealalta nemantuita asa cum au mers multi pana acum. Doar nu crezi ca Iisus este este cel care curata "gunoiul" tau din suflet, ce crezi tu ca este "baiatul de serviciu"? Te inseli. Invatatura lui Iisus daca o vei intelege si vei tine cont de ea, te va schimba si te va inalta reusind astfel sa te purifici adica sa te sfintesti si sa te mantuiesti (in limbajul inteles de tine). Nimic impur nu este acceptat, sa nu uiti. Ai dat dovada de necunoastere profunda prin mesajul postat la ora 07:23, criticand fara rost. Vrei sa ajungi la mantuire? Asimileaza invatatura lui Hristos caci aceea te va transforma si purifica, in caz contrar iti traiesti viata degeaba si vei avea un șoc cand vei iesi din trup. Sa-ti aduci aminte de cuvintele mele, atunci. Caci cineva te-a tras azi de maneca sa-ti revii, prin acest mesaj pe care eu il postez pentru sufletul tau zdrobit de somnul necunoasterii.

      Ștergere
    6. 7.23 subscriu. Iluminați pe banda rulantă.

      Ștergere
    7. 12:10 nu fi geloasa, lasa raul sa plece, caci iti face rau. Rascumpara timpul, cauta sa te iluminezi, pentru ca sufletul tau are nevoie de Divin, are o sete imensa de El. Cauta-L in tine, este acolo, te asteapta de multa vreme, nu mai rataci pe cai straine, caci El nu sta intre ziduri reci. Este atat de aproape, in interiorul tau, doar simte-L.

      Ștergere
  28. Draga "D"te asigur ca niciodata nu am fost mai libera,mai"treaza"mai"inspirata"mai""curajoasa",mai constienta ,mai"luminata"mai "deschisa",mai"Inaltata"(uneori la propiu)etc. decand L-am vazut si L-am cunoscut pe IISUS! Este ....MAGNIFIC!Stralucirea Lui te orbeste la propiu iar lacrimile iti PVcad siroaie fara sa plangi.Vocea Lui e calda si fina plina de iubire si compasiune Voi continua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angel eu te cred 100% ca tu il cunosti pe Iisus dar imi pare rau de ceilalti care nu inteleg si nu l-au cunoscut inca si se dau mari "crestini" cand de fapt se "autoamagesc".Ei nu il cunosc pe Iisus doar din auzite nu din vazute asa-i Angel?

      Ștergere
  29. Dragi prieteni,ma bucur pentru voi daca credeti ca ati atins iluminarea,fiindca asta urmaresc si eu aici,ca lumea sa inteleaga adevarata realitate.

    Voi nu intelegeti multe,dar mai ales ca v-ati atasat de o Fiinta, intr-adevar , magnifica,dar,ati uitat complet de Sinele vostru Divin care va tine in brate si va protejeaza pe tot parcursul calatoriei voastre spre evolutie.Acest Sine exista dinainte ca noi oamenii sa-l cunoastem pe Isus.Voi sunteti plecati cu mult, mult, timp din Sinele Spirit din care faceti parte.Calatoria voastra spre desavarsire nu contine doar experiente pe acest Pamant,ci, si pe alte planete , alte galaxii,acolo unde nu stiati nimic de Fiinta Iisus,dar in schimb stiati de Hristos.Misiunea lui Iisus a fost sa reaminteasca oamenilor de Sinele lor Inalt care asteapta de mult timp sa ne intoarcem la El.Iisus a fost mesagerul Sinelor noastre Divine,nu superiorul nostru asa cum am fost lasati sa credem.Iisus are si el un Sine Superior,iar misiunea sa a fost insotita de acest Sine superior, tocmai fiindca el nu l-a renegat asa cum facem noi.Noi ne renegam pe noi si ne agatam de altii,fiindca asa am fost instruiti,totul depinde de exterior,de ce cred altii de cum se simt altii.De noi am uitat complet.Am fost invatati ca noi suntem nimeni,si trebuie sa ne sacrificam intreaga viata pentru binele altora.
    Este alegerea voastra pe cine alegeti,dar,eu vad Sinele voastre care se topesc de dorul vostru,iar voi il indepartati.

    Imaginat-va cum v-ati simti ca propriul copil sa va respinga si sa imbratiseze pe alcineva spunandu-i mama sau tata!

    Diferenta in intelegerile noastre, este ca voi il cunoasteti pe Iisus de doua mii de ani iar eu il stiu pe Cristos din totdeauna.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Isus exte manifestarea 100% a sinelui . Nu e superior sau inferior . Cind moare egoul , personalitatea este doar esenta . Si aceasta e divina . Vine chiamata energie Cristica sau mai stiu eu cum . Dar ...nu sunt doi ..Isus si Esenta ...viata , tatal . Un om Cristic este manifestarea in carne a acesteia fara minte umana . Exista in carne ..a fost chiamata din cele mai vechi timpuri aceasta manifestare Melchesedec .
      Cind este prezent sinele cum il chemi tu , dar mie nu-mi place cuvintul asta caci a cam fost murdarit in ultimele decenii ...nu mai este si persoana . Demeste prrsoana nu poate fi sinele . De i,...omul divin ...nu poate fi concomitent om (minte) si esenta . Asta sa fie clar in capusorul tau ..caci altfel ar duce la ideia unui om cu puteri date de sine . Adica ...un om zeu . Omul e doar vehicol , masina , autobuz ce transporta sinele . Nu pune accentul pe masina ....caci lumea vrea puteri apoi . Vrea sa ramina om cu minte cu tot (ego) dar sa fie si sine . Cum sa se manifeste asta cind e si omul cu prostiile sale , cu credentele sale trecute ? Nu e spatiu pt nou ...caci noul odara ce iese ...ia amploare ..e egoist" si nu permite la nimic altceva sa fie impreuna cu el . Asa ca ...moare mintea ...si e El .
      Sorin T.

      Ștergere
    2. Sorin T m-ai convins pe deplin ca si tu faci parte din aceeasi categorie ca si "D" Daca si Iisus ar fi vorbit "savant"ca voi ,nu s-ar fi mantuit niciun om.E xplicatiile voastre sunt de natura sa incurce omul ele provenind nu din intelepciunea lui Dumnezeu ci din itelepciunea voastra inspirata de"vicleanul"care va "pastoreste"Imi era necesar un singur element pe care il afisezi ca sa-mi dau seama ca ai ratacit drumul.Si anume "crucea egipteana".Intoarcete la Adevarul lui Iisus care e adevarata"Lumina"!

      Ștergere
    3. EU SUNT D,esti foarte foarte foarte aproape.sti vorba:teoria ca teoria dar practica ne "omoară".
      Uite un indiciu pt tine poate reusesti:Iisus Cristos a fost TÂMPLAR.are 3 direcții acest indiciu.

      Ștergere
    4. 01:21, iti lipseste cunoasterea adevarata. Nu te comporta ca un indoctrinat, caci indoctrinarea te va conduce la moarte iar cea mai grava este moartea spirituala. Si pe calea aceasta te-ai pornit tu. Un ajutor este bun cand vine la vremea potrivita, nu mai tarziu, de aceea ti-am scris acum. Nu te mai juca si nu mai orbecai, ridica-te acum!

      Ștergere
    5. 01:21, pentru ca nu prea cunosti ce este cu Ank-ul Egiptean si pentru ca acuzi aiurea, citeste asta, ca sa princepi si tu macar ceva:

      http://elystar.ro/ankh-ul-si-crucea-crestina/

      Ștergere
    6. 01, 21 ...
      Nimic wltceva am zis eu decit cuvintele lui Iisus . Numai ca nu prea sunt cunoscute de publicul larg .
      Crucea egiptiana ...El stii cum o chema in niste mqnuscrise gasite in 1947 ? Crucea vietii ...
      "Da Invatatorule ...seamana cu crucea ansata a egiptilor , dar din pacate vad si cealalta de lemn , unde iti vor fi inchiodate membrele . Crucea infamiei .
      -Asa este Tauma . Ma vor face in viitor sa apar ca un amant al durerii ...Nimic mai fals !
      Oriunde te intorci in jurul tau , auzi ca lumea este o vale a pkingerii si a suferi tei si a durerii . Omul doar in nestiinta si prostia sa , se inconjoara de suferinta . Calea mea este una lina si bucuroasa . Este un jug lin , ca o ghirlanda de flori "
      Shocant ...nu ?
      E groaznic ...de unul artrebuii sa creada ca aceste uvinte sunt intr-adevar ale Lui ...ar insemna ca ni eni nu-l cunoaste it de putin ...asa e ? Inteleg ...inteleg de ce unul se sperie ..si sa iteasca doar ...aceste fraze . Arunca o condamna totala asupra intregii crestinatati . Asa e ...si inteleg de ce inspaiminta ...
      Dar ...mai mult as vrea sa va povestesc eu ...pe deo parte..mai tare sa va ,, sperii "
      El descria de ce aceasta cruce este crucea vietii .
      I-a aratat lui Tauma pe cer ...aceasta miscare a spiritului .
      O descria ca pe o coloana de energie ce enea atrasa de catre ceva ca un contenitor ce se invirtea in interiorul sau . Ar fi partea verticala atrasa de acel cerc . Reprezinta masculinul si femininul ..iar din uniunea acestora ...era linia orizontala , ce se misca vie ca doua aripi . Era Fiul ...
      Intelegeti voi ?
      Dumnezeu ..se reflecta in tot ce ne inconjoara .. cum se creiaza viata in natura din jurul nostru ?
      Prin unirea dintre masculin si feminin . Aceste doua forte ce we atrag ...ca un magnet si ...creiaza viata noua .
      Materia este o reflaxie a spiritului . Tot ce este in mare este si in mic ....
      Continua ...

      Ștergere
    7. Continuare 2...
      Deci spuneam ...ca ce este in mare este si in infinit de mic ..aceleasi legi ...
      Cum si in psihicul omului .....partea mentala activa este masulina ...iar inima , partea emotiva iubitoare este feminina .
      Asta trebuie sa se uneasca in noi ..sa nu fie in cearta intre ele ..sa se accepte . Doar asa se traieste in pace mintea si emotia unite .
      Altii insa , anumiti guru asa zisi au interpretat acest adscar inpingind oamenii la desfriu (vezi bolnavul l de Bivolaru) , mereu a fost in istorie cineva care sa duca in eroare omul ..sa-l impinga pe calea gresita ...mereu sa gasit vre-un ,, destept ".
      Da ....si totusi ...cum de eu sunt asa de comvins de aceste texte , cuvinte ale lui Isus (mi-e greu sa-l numesc asa pt ca e un nume fals ,ce vine din greaca ..insemnind unsul . Vine dintr-o traducere eronata din aramaica . Insemna ,, Ieue=Dumnezeu , Ieshue (Dzeu e cu noi...prezent) , iar din cauza lipsei unei virgule , de fapt cum e la i, a de la Romania , dar intors invers ..a devenit Untul ...ca i ce rezulta insemna ulei de masline ...si atunci au zis grecii ...Untul . Numele sau insa era Iesbua ..iar Mama sa i-l dezmierda Ieshue )
      In fine ..am pierdut firul ....
      Da ...spuneam ca ....de unde sunt eu asa de comvins ca este corect ce spune aici ? Cu aceasta unire in noi ?
      Credeti ..ca am crezut pe ,, cuvint de onoare" ? Nu ...ci pt ca coincide cu ce am trait eu ...
      Odata descriam despre acea experienta in care eu spun ca am devenit pt un timp unul cu Dumnezeu insasi . Fara urma de mine ..ci doar de El .
      Ei bine ...cum de am avut eu experienta aia ? Ce a dus acolo ? Tocmai ce Iisus spunea ...
      In minutele ca aceasta sa se intimple ...ma gjndeam in pat , ca prostul ...cit de badarani si grosolani mai su tem noi barbatii citeodata ...cit de asprii ..iar femeile cit de delicate ...cum ne fac ele sa incercam sa ne facem mai buni , sa scoatem ce este mai de valoare din noi ...venim impinsi in a creste ...ca comportament ..ca ..orice . Cum ne echilibreaza saraciile astea de femei , si cum ne dau un sens in viata ... une sau rele ..cum or fi ...
      Asa ma gindeam ...de unul singur ...si am simtit nevoia sa multumesc ... cui o fi acolo sus ...din toata inima ...plin de recunostiinta ..pt darul acesta facut . Existenta femeii ..recunostinta pt ca ea exista .
      Ei bine ..atunci a avut loc acea explozie de fericire ...ce se extindea la nesfirsit ....iar eu cu gura cascata in a urla..dar fara sa iasa un sunet ....cu siroaie de lacrimi pe fata ....Si nu se fermina acea lumina ..ce crestea ..si crestea incontinuu si fericirea aceia imensa ...mai mult ...mai mult ...mai mult ...se linisrea un pic ..si iarasi ..mai mult ...era jnfinit de mare acea lumina ...si oceanul ala de fericire ...crestea ...incontinuu ...
      Nu exista cuvinte in care poate fi descrisa .....e un mincinos ala ce zice ca e in stare ...ca si cum fiecare din miliardele de celule ce are corpul exploda-se ca o bomba atomica de fericire si lumina ...
      Apoi ...am a ut o amintire de un sorin ...pe undeva si am vrut sa vin inapoi ...
      Sunt strasigur ca muream sau ma dizolvam de o mai tinea citeva zeci de minute in plus ....Da ...sunt comvins de asta .
      Sveam virsta la care El .. Iisus a fost omorit ...33 de ani ...acum 14 ani .nu este zi in care sa nu jinduiesc la acea fericire ....
      Vedeti voi ....cine vorbea exact , si descria pre is ceia ce am trait ? Iisus ...in acele scrieri nerecunoscute de catre biserica ! De i ...pt mine ...adevarul meu este ...ca acelea sunt adevarate si tot restul fals . Ma recunosc in orice cuvint , virgula ...din acele scrieri . Descrie ...o multime de lucruri ...iar cine a trecut pe ,, acolo " pe unde am tre ut si eu fin intimplare ...pot povestii ...DOAR ACEA REALITATE . ..
      Asa ca ...acea cruce e sacra pt mine ...si o sa fie si pt om cind El va descrie personal cum e ...la Tatal Sau .
      Caci ...eu sunt ferm comvins ...ca este pe undeva prin lumea asta ...in carne si oase ..si priveste ..in jurul sau ...!

      Ștergere
    8. PS
      Si poate ...nu e roman , cum de multe ori se vorbea si aici pe acest blog ...poate da sau poate nu ....dar e probabil sa nu fie .
      De altceva ma ...,, tem " eu. Ca ..poate ...e tentat sa nu miste nici un deget ....
      Ar fi grav pt om ...om in carne sau acele spirite tinute prizoniere ...de catre temnicer ...
      Sa speram ca ma insel...si toata inchisoafea se v-a scutura din temelii ..in curind ..foarte curind ...

      Ștergere
  30. Ati ajuns sa dati toti lectii pe blogul asta si sa faceti pe iluminatii . !!!!

    RăspundețiȘtergere
  31. Sorine,de ce crezi tu ca a vrut Sinele sa-si trimita o parte sau mai multe in experienta umana? Pai, tocmai sa experimenteze aceste "prostii' sau prostioare, in starea de uitare a CINE ESTE SI CE POATE FACE,considerandu-se separat se Divin si de toti ceilalti. SA SE DESCOPERE PE SINE.Acesta-i farmecul dualitatii,bine, vazut astfel din Inalt, unde se observa in ansamblu nu cum vedem noi cu mintea noastra ca fiind un dezastru,si ne induce suferinta.

    Iarta-ma,dar nu am inteles mare lucru din mesajul tau,fiindca mi se pare ca separi prea mult lucrurile in loc sa le unesti.
    Coborarea Sinelui Inalt in corpul uman se face in prezenta unei Constiinte Inalte si se face treptat, in functie de cat poate mintea si corpul sa suporte,caci altfel ar da foc si trupului si corpului emotional.Mintea si corpul uman reprezinta copilul planetei si acesta vibreaza la nivelul mamei Pamant,iar intrarea unei Constiinte Inale in el nu este posibila.Trebuie ajustat.

    Ai dreptate cand spui ca nu exista doi;Isus si Esenta,tatal si fiul,fiindca intelegand conceptul Uniune, Totul Exista In Tot adica "Eu si Tatal Una Suntem".Asta suntem si noi oamenii;noi si Tatal una suntem,exact asa cum ne invata Isus.

    Isus a atins aceasta stare de manifestare suta la suta in timp ce era in corp uman prin cresterea treptata a constiintei.Intai a adaptat corpul mental pentru a face fata emotionalului care urma sa explodeze apoi corpul fizic pentru a suporta frecventele de vibratie a Energiei Cristice,si asta treptat,fiindca nu putea cobora in aceasta dimensiune cu o frecventa foarte inalta.Si ca sa stii, omul Isus a suportat extrem de greu aceasta Energie Cristica.Emotiile il copleseau.Situatia este mult mai complexa decat pot oamenii sa inteleaga la cum a fost acea manifestare in acele vremuri.
    Sunt multe de spus dar mai ales de inteles pentru o discutie aici pe blog.Dar fiecare cu intelegerea lui.Eu respect intelegerile oamenilor,nu prea ma impac cu incapatanarea altora care nu vor sa mai afle si altceva decat limitarile care au fost puse in programele de control.

    Ei nu stiu decat ca, a coborat din cer Fiul lui Dumnezeu a sters pacatele lor si i-a mantuit.De parca ar fi asa...simplu,bagi tot intunericul intrun sac si deschizi altul cu lumina. Cand oamenii vor intelege ca de fapt intuneric si lumina nu inseamna decat o stare a constiintei,care te poate cobora sau inalta,poate vor fi in stare sa schimbe ceva.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  32. Ce-i anonim 15/44,crezi ca nu mai ai loc in minte pentru informatii?Te asigur ca detii mult spatiu doar ca este ocupat cu informatii vechi,limitate.Deschide-te si lasa sa intre cat mai multe, apoi selecteaza cu ce rezonezi.
    Totul se rezuma la discernamantul personal,acolo se intampla totul.
    Si, uite asa invatam, unii de la altii si evoluam impreuna.
    Nu inteleg aceasta incapatanare de a respinge din start doar fiindca tu CREZI ca esti autosuficient/a!
    Ne contrazicem pana cand ajungem sa ne intelegem.Fiecare din noi detine un dar care poate fi oferit chiar si inconstient,si bineinteles primit de cineva care este pregatit sa-l primeasca.
    Eu sunt constienta ca nu stiu mai mult decat 0,0001 la 100
    din cat exista,asa ca sunt dornica de cunoastere,de aceea sunt aici cu voi.SA INVAT.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este ...Sinele se joaca in dualitate pt a se cunoaste pe El insusi .
      Dar uita de ideia de evolutie . Esti deja evoluata ...numai ca exista ,, visul " , si nu stii ..caci El vrea asta ...
      "Petru intreba Invatatorul :
      -Am inteles ca trebuie sa stam in liniste , dar cum sa ne stabilizam in aceasta stare ?
      Iisus raspunse :
      -Fiind constienti de visul ,, Visatorului "
      E de ajuns sa te opresti in a urmarii ceva anume ...iar visul se va risipii ...
      Nu coboara nici o constiinta Cristica ..ea deja este prezenta .
      Pamintul este ca o ...ferma ...unde fermierul a plantat 10% din ce are ..asteptind ca aceasta plantatie sa dea rod insutit .
      E necesara trezirea din vis ...nu evolutia . Nicidecum poti inainta mai mult decit deja ai fost ..de la inceputul timpurilor .
      Bine ....totusi ...acel fermier bun ....din cind in cind coboara ...pt a da exemplul viu ...al devenirii noastre . El reprezinta viitorul ..ceia ce omul este cind se trezeste din visul Visatorului ...cind realizeaza jocul ...atunci ..nu mai lupta in somn ....cu himere ...
      Asa vine trezirea . Doar cit timp omul e viu ....caci doar atunci are in el Visatorul .
      Dupa ...ramine spiritul ....ce ar fi energia mentala ..ca un disc ce a fost imprimat de ideu , stari emotive ...etc ....dar nu mai e scinteia ....
      Acea energie mentala ...un cerc de 10 cm de diametru ...de nu vine reinprospatata se dizolva . Intelegi tu ...nu ?
      Bine ...dd i spuneam ca atunci cind coboara printrenoi un ,, fermier" , pt a ne da exemplul ..si a grabii intelegerea omeneasca ...are energii f puternice . Noi toti suntem 10% din acea energie ...dar gradinarul o are concentrata ...dar identica . Orice om cind se trezeste din somn ..este identic aceluia ..dar pe un corp matur ..deja .Asadar ...spuneam ca atunci cind vine aici ... e probabil ca un corp de nounascut sa nu reziste , si astfel de multe ori se intimpla sa coboare intrunul deja adult . Se chiama ...cum lumea am vazut ca numeste acest fenomen ...,, walk-in ".
      Doar din cauza concentrarii bruste se procedeaza astfel in loc sa se aleaga calea traditionala . Sunt si exceptii ..ale acestui ,, gradinar" . Vine direct intr-un corp marcat cu un anumit semn ...iar acel copil la 3 luni deja vorbeste ..merge ...invata pe cine e in jurul sau . Se numeste Melchesedec ..si se intimpla o data la 794 de ani. E doar un exemplu ...nimic mai mult .
      Dar de obicei , cind evenimentele o cer se folosdste procesul de walkin .
      Altceva ....in urmatoarele luni de zile ..vei vedea mari scandaluri in biserica catolica si ortodoxa . Nu sunt intimplatoare ...ci ...voite . Cine s-a folosit de gradina plantata de ingerii din a cincea dimensiune ..gradinarii ... (caci acolo nimic creste , sau se modifica e totul in afara timpului si spatiului e static) , vor incerca sa d3moleze religia traditionala pt a pune in loc jna moderna ..ce sa impace si varza si capra . Se chiama new ege ...iar studiul crearii acesteia a inceput de prin ...1800 . Inca nu i-au dat drumul in forma finala ...dar o vorface . E trapola infinit de diabolica incit geniala .
      La asta sa fii atenta tu ...gusta din orice ...nu crede in nimic din ce auzi pina nu gusti . Caci in forma asta noua ...e studiata ca omul sa nu se mai elibereze de ea in veci . Asta ce -ti spun nu e un concept , luat de pe undeva .. ci ceia ce eu stiu .
      Uita de crestere ...caci nu exista . Au facut asta folosindu-se de un anumit labirint ...unde cine intra are senzatia de ascensiune in spjrala . E trapola . Capcana ce da emotii , senzatii ..deci asa zise rezultate ...Nu se iese de aici usor ...
      Nu exista crestere ..si nu e o idee ..exista doar ...trezirea din vis Nicaieri ai sa gasesti pe bloguri , site-uri informatiile astea ...
      Nimeni (si poate e mai bine asa) nu a luat inserios ....cantitatea data aici pe acest blog , de informatii ...voit date che ton de gluma ...caci asa trebuie . Am descarcat o cantitate enorma ...mascata pe alocuri ....dar mult..
      Iar eu sunt intr-adevar ..un.Nimeni ...un simplu naturalist"
      Sorin T

      Ștergere
    2. Pamintul este ca o ...ferma ...unde fermierul a plantat 10% din ce are ..asteptind ca aceasta plantatie sa dea rod insutit .din punctul de vedere al oamenilor.
      Realitatea:Pământul:in centru este unitatea centrală.
      La suprafată este display-ul.
      Centrul experimenteaza creând in forma miniaturala.dupa care reda experimentul intr-o forma de relief.fiecare munte ,fiecare vale,deal râu sau orice forma de relif este ca si un fixel.fiecare este la locul lui si are contributia lui la imaginea de ansamblu de pe display.
      Jmecheria este sa sti sa ajungi la unitatea centrala pt a crea o noua imagine pe display pt a da dovadă ca poti fi un creator.
      Dupa ce devii una cu unitatea centrala si ai creat pe display a,aceasta te proiecteaza in spatiu catre unitatea centrala univesala care te intrupeaza intr-o altă planeta ca si unitate centrala a acesteia(înălțarea).
      Deci ,planeta este un creator de constiinte creatoare.dar numai cele care vor da dovada ca pot crea prin ea vor fi înaltate.

      Ștergere
    3. Da Madus ....dar nu este nevoie sa devenim creatori ale acestei dimensiuni . Adica a o confirma . Cine a lucrat la greu pe aceasta creatie ..a intervenit cu succes ...sunt arconi . Ei stapinesc ...au controlul deocamdata ..dar inca putin si se va scutura din temelie realitatea lor .
      Ei nu lasa omul sa se miste liber . Ei spun ca omul nu e gata , ca trebuie sa creasca si sa nu sr grabeasca caci e timp .
      Insa noi suntem deja constiinte inaltate cum spui tu , numai ca dormim prinsi in iluzia asta ce o descriimbine .
      Stii ce -i trebuie omului , dupa mine ? Nu sa se inalte ...la ceva labirint central sau periferic ..ci o galeata cu apa rece ca gheata in plina fata ...sa se trezeasca din somn .
      Iarna ...mai degraba . Hahaha ....

      Ștergere
  33. Multumesc Sorine pentru Visatorul trezit care esti!Mai sunt cativa pe aici,dar prea putini.Spun cativa incluzandu-i si pe cei care nu posteaza,stiu ca citesc mai multi decat posteaza.In lumea mea de visare constienta ii angrenez in discutie chiar daca pare ca nu-i asa.
    Multumes dnei Maria pentru aceasta posibilitate.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  34. Visatorii ,raman cu visele,visati ca va mantuiti !, caci .... in Rai nu puteti intra-cheile sunt la Sf.Petru!Sac!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 15:56, tu nu ai inteles chiar nimic. Esti "pe langa" si asa vei ramane. Nici macar un minim de intelegere al unui text, ce sa mai vorbim despre lucruri mai complexe?! Este o zicala: "greu la deal"... asa si tu. Fiecare dupa cate poate, macar nu te mai pretinde caci este degeaba. Te inseli amarnic iar cu o asemenea atitudine vei ramane blocata in materie iar asta te conduce fix la moartea spirituala. Nasol.

      Ștergere