luni, 10 iulie 2017

CUTREMUR ??? CLADIRI DĂRÂMATE !


                                             10 Iulie 2017,ora 8,10 dimineata !

                                                 Dragii mei,


În aceasta dimineata,treaza fiind, mai stateam putin in pat asa cu ochii inchisi.
Brusc, îmi apare în faţa ochilor închisi un peisaj sinistru.
Dragii mei, nu vedeam ca s-ar cutremura Pămantul,cladirile...etc.
Ceea ce vedeam ,veti întelege din imaginile de mai jos:


Image result for cutremur  imaginiImage result for cutremur  imaginiImage result for cutremur  imaginiImage result for cutremur  imagini..

Deci,vedeam înspre Sud cateva cladiri dărâmate,iar sub dărâmături,sub blocurile de piatră vedeam si oameni morti,oameni prinsi sub dărâmaturi.
Prieteni dragi, din ce pricina se vor dărâma acele cladiri,eu nu cunosc;deoarece,nu am vazut Pămantul cutremurandu-se.
Sa ne rugam la BUNUL DUMNEZEU si la MAICUTA DOMNULUI,ca sa ne apere de CUTREMURE mari,de INUNDATII si de orice dezastru care ne-ar aduce suferinta trupeasca sau sufleteasca.
Sa nu uitam fratilor, sa dam dovada de milă,de bunatate si dragoste faţă de Aproapele nostru aflat la necaz si suferinţă, s-avem Credinţă tare in PREA SFANTA TREIME si-n MAICUTA DOMNULUI,Amin.
                                             Cu dragoste,Maria.


P.S.
Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunt precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamnă, a apărut si primul volum al ADEVARULUI 

 DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016 ,si care volum

 costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT la 

care eu încă mai scriu,sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:



                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogger



mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            .

              

10 comentarii:

  1. Se vehiculeaza si pe net ca va fi un cutremur puternic, gen cel din '77...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua ,publicatia BEwoman.net,publica articole scrise de dimneavoastra !

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt vremuri apocaliptice...și biserica e afectată având in vedere ce se intâmplă cu Pomohaci...nu știm mâine ce se mai poate intâmplam...Doamne ajută!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe mine nu m-a surprins scandalul cu Pomohaci. Omul asta nu mi-a placut niciodata, avea ceva in ochi care nu-mi placea, fara sa pot defini in vreun fel ce anume.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai dreptate 00:43! Şi mie îmi este antipatic! Nu degeaba se spune că ochii sunt ferestrele sufletului! PĂRINTELE ARSENIE BOCA a spus că în vremurile din urmă diavolul va pătrunde şi în biserică. Acest pomohaci este exemplul perfect de diavol infiltrat în Biserică! Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  6. Acum 13 000 mii de ani valul energetic galactic care a atis Pamantul a dus la scufundarea Atlantidei.Acum suntem in fluxul altui val galactic,asa ca nu va mirati de tot ce vedeti in manifestarea planetara.

    Cine pluteste pe val supravietuieste cine nu....
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca acel oras din sud e Bucuresti, am avut si eu cateva flesuri despre acest cutremur .

    RăspundețiȘtergere
  8. Dacă a zis și părintele Arsenie de București, va dați seama, ca se va adeveri ori acum,ori mai tirziu, Dumnezeu știe numai când! El este atotputernic!

    RăspundețiȘtergere
  9. asa cum CUVANTUL SI GANDUL SUNT ENERGII -SA GANDIM DEPRE VREUN CUTREMUR DAM DRUMUL LA ENERGII CARE SE POT MATERIALIZA-inclusi la jigniri si cearta

    RăspundețiȘtergere