miercuri, 2 ianuarie 2013

UN CER DE NOAPTE CU UN CER DE ZI,IN INIMA LUI. !

Este aproape de miezul noptii si ma rog, cand brusc, vad cu ochii inchisi, UN CER DE NOAPTE CATIFELAT, si in care CER se deschide ,UN ALT CER BLEU STRALUCITOR, IN ACEST CER, SENIN, din CERUL de noapte, se afla, O SFANTA CRUCE MARE,ALBA STRALUCITOARE, dar care SFANTA CRUCE, era inconjurata de O LUMINA ALBA ORBITOARE ,CE PULSA ,precum o inima. Acum, vad cu ochii inchisi, CERUL nostru de noapte,si CERUL SENIN AL LUI DUMNEZEU, care S-A DESCHIS,PENTRU CA EU SA VAD, SFANTA CRUCE, INCONJURATA DE ACEA LUMINA ALBA, ORBITOARE, CE PULSA CA O INIMA. Era minunat, sa vad 2 CERURI diferite. CERUL SENIN, din CERUL de noapte, avea culoarea OCHILOR MANTUITORULUI. In alta noapte, in timp ce ma rugam, aud glas, care ma indeamna asa:" DATI PILDA URMASILOR ! (un alt glas intreaba mirat) DATI PILDA?  si aud un glas care se roaga asa:" MILUIESTE-NE PE NOI DOAMNE !DE-A DREPTUL SI DE VIATA FACATORUL TAU DUH". In alta dimineata, ma trezeste un glas care spune bucuros:" AVEM IUBIREA EI !(alt glas intreaba);AVEM IUBIREA EI ? si se aude un glas trist: SI SANGEREAZA UNIVERSUL !SI SANGEREAZA UNIVERSUL ! SI SANGEREAZA UNIVERSUL ! Dragii mei, dac m-ati intreba pe mine, daca mi-ar fi frica de moarte, v-as raspunde categoric NU ! NU-MI ESTE FRICA DE MOARTE, ci abia astept, sa vina ziua ,cand BUNUL DUMNEZEU, ma va chema la EL, pentru ca, e atat de obositoare, viata noastra pe pamant. Este o lupta pentru supravietuire, din care scapa cine poate; dar eu ,am datoria morala fata de oameni, datoria fata de DUMNEZEU, ca sa incredintez semenilor, CUVANTUL LUI DUMNEZEU, CUVANT CE MI-A FOST DESCOPERIT, prin BUNATATEA SI DARUL LUI DUMNEZEU. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu