joi, 10 ianuarie 2013

NADEJDEA MEA, ESTE ,DUMNEZEU TATAL, DUMNEZEU FIUL SI CU SFANTUL DUH ! CELE 3 SFINTE CRUCI, DE PE CER !

Amiaza de iulie, 2004. Eram in camera mea, si scriam, la masa mea de scris. Scriam despre cele ce vedeam si auzeam. O LUMINA ,AURIE, SAU VERDE DE SMARALD, ma insoteau incontinuu, pe mana mea stanga, sau pe foaia caietului, in care scriam. De multe ori, cand scriam, UN GLAS, ce statea in dreapta mea, ma corecta in ceea ce scriam, sau daca nu intelegeam vreun cuvant. imediat ,mi-l spunea din nou.,asa incat, cu frica de a nu gresi, transcriam in caiet, cee ce scrisesem pe ciorne. Si acum cand scriu LUMINA AURIE, SI CU CEA VERDE DE SMARALD, ma insotesc, este mare, cat palmuta unui prunc, si transparenta si f stralucitoare. Atunci, cand apare aceasta LUMINA, ma simt f puternica si increzatoare in tot ceea ce fac, si ,stiu ca este LUMINA DE LA DUMNEZEU, de la DUHUL SFANT, care ma povatuieste, in tot ceea ce fac. Deci, aud glas, care spunea asa:" NADEJDEA MEA, ESTE DUMNEZEU TATAL, DUMNEZEU FIUL SI CU DUHUL SFANT (moment in care vad cu ochii inchisi, UN CER DE NOAPTE, neagra, si pe CER, 3 SFINTE CRUCI, asezate,UNA, SPRE RASARIT, ALTA SPRE APUS, SI A TREIA, IN MIJLOCUL LOR. Toate TREI, aveau culoarea albastru violet stralucitor. PE SFANTA CRUCE, din mijloc, IL VAD, PE IISUS HRISTOS, RASTIGNIT, AVAND PIROANE, BATUTE IN PALME SI IN PICIOARE, legat la mijlocul TRUPULUI, cu o panza alba. TRUPUL LUI IISUS, stralucea ca SOARELE. Parul ,capului SAU, era castaniu,precum castanele copate, ondulat si pana pe umeri.  IISUS, MURISE ! AVEA CAPUL CAZUT, in pieptul SAU. ACOLO SUS IN CER, DUMNEZEU ,ne-a aratat cum A MURIT FIUL SAU, MULT PREA IUBIT, RASTIGNIT FIIND, de oameni. Celelalte 2 SFINTE CRUCI, erau, a celor 2 talhari (asa precum bine stim),intre care IISUS A FOST RASTIGNIT. Dragii mei, sa fim buni si milostivi, precum MANTUITORUL ESTE, ca sa nu-L mai RASTIGNIM, iar si iar cu pacatele noastre.  Cu multa dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu