luni, 21 ianuarie 2013

SI S-A RASTIGNIT ,PENTRU NOI ,IN ZILELE LUI PONTIU PILAT....! DESAVARSIREA ,ESTE IN NOI TOTI..!

Dimineata de sept.2006, cand ,dormeam si aud un glas, care spune asa:' "A FACUT DREPTATEA ! SI S-A RASTIGNIT PENTRU NOI, IN ZILELEL LUI PONTIU PILAT "! Fratilor, MANTUITORUL NOSTRU, A FACUT DREPTATEA, si mult A patimit, pentru noi oamenii. A luat pacatele omenirii, asupra SA, atunci cand de buna voie, S-A lasat RASTIGNIT.  Putin mai tarziu, aud un glas, tare bucuros:" UITE ! S-OR BUCURAT DE ASTA ! S-OR BUCURAT , DE IMPARTIREA CINEI ,CELEI DE TAINA !"(si glasul dispare,ca un ecou). Intr-un miez de noapte, in timp ce ma rugam, aud glas, care spune asa:" TE MARESC SI TE SLAVESC ,IN SUFLETUL Ei, CU SFINTELE DARURI; INTRAREA MAICII, CU INTRAREA SFANTULUI, IN IERUSALIM !".In seara de 12 sept.2006, in timp ce ma rugam,aud glas care spune asa:" IN CHINA ,IN PARTEA DE SUD -EST...,CA URMARE A UNEI ,CATASTROFE NUCLEARE...."(si glasul dispare). Dimineata, dragii mei, cand abia daca am deschis ochii, aud glas:" ROB, SUNT EU ! SI-N TEAMA, M-A NASCUT MAICA MEA..."(si eu sunt roaba lui DUMNEZEU si a MAICII DOMNULUI, si cu teama, sriu aici, ca nu cumva, sa gresesc ceva, si sa manii pe BUNUL DUMNEZEU, cu ceva..Dimineata de 16 sept, 2006, cand ma trezeste, un glas, care spune:" DESAVARSIREA, ESTE IN NOI TOTI  ! BAIA, PRIN CARE S-A INALTAT..DUHUL SFANT...(clipa in care vad cu ochii inchisi, O CARTE MARE, ce avea coperte albe, si pe coperta era scris cu litere negre, ceea ce tocmai, auzisem). Dragii mei, sa incercam sa fim cu totii desavarsiti....,aducand SLAVA SI LAUDA LUI DUMNEZEU SI MAICII DOMNULUI, si pentru toti SFINTII, si sa ne ingrijim cu multa dragoste, de hrana sufletului, adica de Rugaciune. Cu drag, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu