sâmbătă, 12 ianuarie 2013

INTRU MANA MEA, CU MANA TE VOI NUMI LOR !

Zori de 13 aprilie,2005. Dormeam, si aud brusc glas, care spune asa:" INTRU MANA MEA, INTRU MANA MEA...,CU MANA TE VOI NUMI LOR !(clipa in care ,ma vad in SFANTA BISERICA, in coltul unei mese,si de jur imprejurul mesei, erau numai PREOTI; PREOTI MULTI, iar in stanga mea, il vad pe PARINTELE meu duhovnic,avand in mana sa, o lumanare mare aprinsa, si incepe a canta, inconjurand MASA din mijlocul SFINTEI BISERICI.,in dreapta mea, a aparut de nicaieri, un tanar,imbracat intr-un costum negru, Eram si fericita dar si emotionata, pentru ca eram singura, cu multimea de PREOTI. Dupa amiaza, aud propriul meu glas, care spune cu nesfarsita dragoste asa;" TE IUBESC DOAMNE !TE IUBESC DUMNEZEULE ! si apoi, alt glas spune: DOUA !MAI SUNT DOUA !PREA FERICITA, CURATA, FECIOARA MARIA....(clipa in care vad cu ochii inchisi,pe MANTUITORUL nostru IISUS HRISTOS, cum clipeste usor,din ochiul drept, moment in care Ii cade,pe obraz ,O LACRIMA DE LUMINA ALBA, foarte stralucitoare, sub forma,de un varf de triunghi,la orizontal.  La numai cateva minute, aud altceva, un glas care spune asa:" FERICITI ,CEI CE NASC ! SI SE LUPTA SI SE NASC"! Dragii mei, fericiti suntem cu totii, ca traim, suntem sanatosi, avem o familie, si mai ales, AVEM PE BUNUL DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, in inima si-n sufletul nostru. FERICITI SUNTEM, CA PUTEM AFLA, IN VREMURILE ACESTEA TULBURI, TAINE, DIN TAINELE CERULUI SFANT! Cu dragoste, Maria

3 comentarii:

  1. Maria,tu spui multe ,fara sa le descifrezi...Ai fost data cu mana Lui noua,ca sa ne ajuti sa vedem,credinta ,iubirea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze am uitat sa ma semnez...
    Daniela sunt..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da , Daniela şi voi fraţi şi surori ÎNTRU DOMNUL.
      Aşa ca în articolul de mai sus, DUMNEZEU ,ÎNTRU MÂNA SA, CU MÂNA SA, m-a aşezat aici în mijlocul vostru, ca să vă fac cunoscute din TAINELE SALE, şi să vă dovedesc că EL, DUMNEZEU , EXISTĂ CU ADEVĂRAT !
      Cu dragoste, Maria

      Ștergere