vineri, 18 ianuarie 2013

COPIII , ROBI AI SCOLII.....

x

Dimineata de februarie, cand ma trezeste un glas, care spune asa:" ROBI AI SCOLII; COPIII , PRIN ROBI AI SCOLII, AU DEVENIT ,ROBI AI LUI DUMNEZEU .! (si glasul dispare ca un ecou). Putin mai tarziu, aud glas, care porunceste:" SA SE CONSTRUIASCA ,VREREA LUI IISUS, DOMNUL ! VREREA LUI IISUS, DUMNEZEUL NOSTRU"!(clipa in care IL vad pe MANTUITORUL, SUS IN CERURI, ASEZAT PE CEVA ,INALT, PRIVIND IN JOS SPRE PAMANT, CA SI CUM AR VREA SA AJUNGA PE PAMANT. Dragii mei, iata ce intrebare, plina de talc, punea intr-o dimineata, un glas:" CE-I MAI MULT SI NU SE PIERDE, IN CASA ,STRAINULUI SE VEDE ?"(daca voi stiti, cum sa talcuiti aceste CUVINTE, astept sa-mi scrieti si mie). Tarziu in noapte, cand ma rugam, un glas, de Sus, se roaga ,odata cu mine asa:" CRED INTRU TINE ,DOAMNE ! CRED, INTRU TINE STAPANA "! CRED, INTR-UN ORAS SFANT, AL LUI DUMNEZEU"! In alta noapte, de februarie, tot cand, ma rugam, aud glas, care spune asa:" V-O PREZINT, PE MAICA DOMNULUI NOSTRU ,IISUS HRISTOS, CARE PLANGE "!(clipa in care, vad cu ochii inchisi, o incapere, in care era o lumina rosiatica, si un pat. Pe pat, intinsa pe partea dreapta, in vesminte,rosii albastre, sta MAICA DOMNULUI. In jurul patului, multi sfinti, multe femei, care erau, aplecati, asupra TRUPULUI MAICII DOMNULUI, si vorbeau cu MAICA LUI DUMNEZEU. ). Dimineata, aud glas, care spune asa;' ACUM, N-AU DE CE ,SA SE LEGE. BRAVO Ei ! OILE TALE SLABE...AU VORBIT STAPANA"! Dragii mei, si eu o sa vorbesc, atat timp,cat oo sa am ce sa va spun...si pana voi inchide ochii. Nu ma voi rusina, nicicand, de ceea ce traiesc, si voi spune tuturor, ca, DUMNEZEU EXISTA ! CA MAICA DOMNULUI, EXISTA! CA SFINTII LUI DUMNEZU EXISTA! Si eu, dragii mei, exist cu VOIA LUI DUMNEZEU, SCRIU CU VOIA LUI DUMNEZEU, CUVANTUL LUI DUMNEZEU. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu