joi, 10 ianuarie 2013

SA PUNEM ,PE ICOANE ,ORGANELE SFINTE ALE LUI HRISTOS,CEL CERESC !

25 IULIE 2004, dupa amiaza. Stateam in camera mea, cand brusc aud, glas rasunator:" SA PUNEM PE ICOANE, ORGANELE SFINTE,ALE LUI HRISTOS,CEL CERESC! (si vad cu ochii inchisi,UN CER de noapte si pe CER, O LUMINA ALB -GALBENA, EXTREM DE STRALUCITOARE, sub forma unui nor mai mare, oval, si sub aceasta LUMINA, sub forma unui varf de triunghi, cu deschiderea spre Pamant, un triunghi gri stralucitor, ce parca iesise, anume din OCHIUL (norul) DE LUMINA, ALB - GALBENA,ORBITOR DE STRALUCITOARE. Varful triunghiului gri stralucitor, era infipt, in LUMINA DIN CER, in rest tot CERUL ,era in intuneric). Putin mai tarziu, imi aud propriul glas, care-mi sopteste asa:" LACRIMI ,PRECUM...PRECUM VIATA-MI PROPRIE "si vad, pe mana mea, in jurul meu, O LUMINA AURIE, foarte stralucitoare, care ma insoteste, indiferent ce as face sau unde m-as duce). Dupa alte cateva minute, aud glas, extrem de rugator, strigator la CERUL SFANT,care striga, pur si simplu asa:" MANTUIESTE DOAMNE, POPORUL TAU...."! Ca intotdeauna, cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu